Onni löytyy... autosta. ;D

Valitsen ylleni seksikkäimmät alusvaatteeni. Viininpunaiset, pitsiset rintaliivini ja mustat, läpikuultavat alushousuni. Ne ovat vähän pienet. Sauma hiertää. Mutta ei ollenkaan pahasti. ;) Vedän ylleni seksikkäimmät farkkuni ja paitapuseron. Jätän kolme ylintä nappia auki.Vilahtaa hieman punaista. Hymyilen. Enköhän saa mieheni täyden huomion. Ovikello soi. Kälyni tulee vahtimaan lapsiani siksi aikaa, kun haen mieheni. Käyn vielä vessassa laittamassa kosteusrasvaa kasvoilleni ja kampaan hiukseni. Ne ehtivät kyllä kuivua autossa. Ei kun menoksi. Suukotan lapsille hyvää yötä siltä varalta, että he ehtivät nukahtaa.

Auto hurahtaa käyntiin ja peruutan vauhdilla pihasta. Ajaessani kohti asemaa, mietin miltä mieheni näyttää. Hänellä on varmasti pieni parran sänki, pilkettä silmissään ja tuoksuuu axelta. Yllään ne suorat housut, jotka näin hänen pakkaavan. Ne, joissa hän näyttää helvetin seksikkäältä paidan kanssa ja ilman. Vatsassani alkaa kihelmöidä ihanasti. Tunnen, kuinka alushousuni kostuvat lisää.

Päästessäni perille mieheni on jo pihalla odottamassa. Hän tulee hieman kärsimättömänä autoon, mutta on juuri sen näköinen kuin ajattelinkin. Hän kumartuu antamaan minulle pienen suukon, mutta en päästäkään häntä heti pois. Suutelen odottamisen kireyden pois hänen kasvoiltaan. Hänen huulensa ovat ihanan pehmeät, samoin minun. Eivät ollenkaan niin kireät jännityksestä kuin saattaessani hänet asemalle. Hyväilen kädelläni hänen rintaansa suudellessamme. Hän hyväilee reittäni. Erotessamme näen halun syttyneen hänen silmiinsä. - Eiköhän ole aika ajaa tämä auto sisään, vinkkaan hänelle. Hän neuvoo minulle pienen metsätien, jonne voimme pysäyttää.

Heti kun saan auton pysäytettyä, mies kumartuu puoleeni ja suutelee minua sellaisella himolla, että yllätyn. Hän maistuu salmiakille ja kivennäisvedelle. Tuttu ja turvallinen maku, niin kiihoittava. :p Hänen huulensa tuntuvat niin ihanilta. Tunnen sykkeeni nousevan. Tuntuu kuin kieleni saisi pieniä salamoita hänen kielestään. Samalla hän laskee kätensä kaulaltani alemmas, hyväilee hieman rintaani ja jatkaa alemmas. Kun hän painaa kätensä reidelleni, lähelle häpyäni tunnen, kuinka jalkovälissäni alkaa sykkiä. Kurotan käteni hänen paitansa alle. Minun on pakko päästä koskemaan hänen kuumaa ihoaan. Kiihoitun aina vaan lisää. Hän alkaa hyväillä minua housujen läpi. Mietin, tunteeko hän farkkujenkin läpi kuinka klitorikseni tykyttää hänen kättään vasten.

Himo korventaa minua niin, että halaun saada häirisevät vaatekappaleet pois välistämme. Riisun hänen puseronsa ja kumarrun suutelemaan paljastunutta ihoa. Lasken käteni hänen housuillensa ja tunnen kovan kalun kohoilevan kättäni vasten. Ratti on vähän tiellä ja siirrymme takapenkille. Laskemme yhden selkänojan alas, jotta pääsemme makuuasentoon. Kiskomme kärsimättömästi vaatteet toistemme yltä suudellen samalla kohdallemme sattuvia kohtia. Viimein olemme alasti, iho ihoa vasten. Hän suutelee minua ja hän hyväilee klitoristani taitavin käsin. Huohotan ja uikutan. Hän sieppaa korkeimmat ääneni taas suudelmalla. Olen tulla hulluksi hänen taitavien sormiensa vuoroin leikitellessä klitoriksellani, vuoroin sukellessa syvyyksiini. Etsin hänen kovan, sykkivän kalunsa käteeni ja hyväilen sen pehmeää pintaa. Pian mieheni vetää käteni pois, ettei hän tule liian aikaisin. Viime kerrasta on aikaa.

Haluan hänet jo sisääni ja hänellä on samat aatokset. Hän vetää kätensä pois saaden minut huoahtamaan pettyneesti. Mutta pian saankin muuta tilalle. Hän närnää ensin hetken pyörittelemällä kaluaan pilluni suuaukolla härnäten klitoristakin. Sitten hän työntää varovasti sisään, vetää ulos, enemmän sisään, ulos... Kunnes sitten työnnöistä tulee syviä ja rytmikkäitä. Kohotan lantiotani häntä kohti joka työnnöllä. Tuntuu taivalliselta. Suutelemme välissä ja mieheni hyväilee ja suukotelee rintojani. Selkäni menee kaarelle, pilluni sykkii hänen ympärillään. Huohotan ja uikutan nautintoni kourissa kunnes mieheni laukeaa.
Makaamme hetken sylikkäin nauttien toistemme läheisyydestä. Ihomme kihelmöivät hiestä. Mielemme tekisi uusintaa, mutta taidamme säästää sen kotiin. Meitä odotetaan...
 

Yhteistyössä