onneton sattuma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amanta

Vieras
Hei!

Ollaan nyt tiiviisti seurusteltu 4 kk. Kävi ilmi, et olen aiemmin saanu kondyn, en tiedä missä vaihees, vaikka mulla ei ollut montaa miestä elämässäni ja ikääkin on jonkun verran. Kumppanini taas sama juttu sai herpeksen edellisessä suhteessa ja samalla tavalla seurustellu aiemmin joittenkin kanssa eron jälkeen ja huonolla tuurilla sai herpeksen. Me taas olemme aina käyttäneet kondomia, koska tiedämme, että hän kantaa herpesviruksen ja minä taas kondyviruksen, joten varmaankin loppuelämämme käytämmekin kondomia, jos ollaan niinkin kauan yhdessä, kun kerran kumpikin kannamme tautia? Muuten on kivaa yhdessä. Mutta, että tällainen onneton sattuma kun tällaista kaksi tautista tavattiin:(. Ei uskalleta varmaankaan koskaan olla ilman kondomia eikä hankkia yhteistä lastakaan esim., koska se voi tarttua vauvaankin?

Kun suhteenne on kestänyt tarpeeksi kauan ja olette todenneet, että haluatte olla yhdessä pitkään. Muutatte yhteen ja tai menette naimisiin.

Kyllä kestävässä suhteessa voi noiden tautien kanssa rauhoittua. Kondyn tarttuminen on vähän salakavalaa, mutta se ei mitenkään räjähdysmäisesti tuhoa aiheuta. Jos huomataan ikäviä muutoksia, ne hoidetaan pois ennen kuin ovat pahoja.

Kondyn muodoista jotkut litteät versiot ovat hanakampia muuttumaan syöväksi, mutta sekin kestää vuosia. Hoidoilla ehditään väliin.

Kondylooma ei ole este raskaudelle.

Miehellä olevassa herpeksessä on aktiivisempia ja passiivisempia muotoja. Aktiivisena aika seksi tuskin kiinnostaa, kun on olo niin tuskaisa.

Pysyvässä parisuhteessa otetaan se riski, että on yhteiset taudit.

Hyvää tutustumista teille ja myöhemmin myös kumitonta seksiä ja lapsiakin, jos niin toivotte.

Yhteistyössä