Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taitaa olla varsinainen Satusetä. Ensin perui syynä työkiireet, ja sitten rahapula. Olisikohan pitänyt miettiä etukäteen ennenkuin rupeaa mainostamaan matkaa myös muille. Todella inhottavat oharit, jos matkalle joku oli oikeasti mukaan lähdössä.
 
vierailija
Aika noloa, että ihminen ei muista miehen, jota ei voi sietää, matkustamisen kohdetta, vaikka lukee sivuaan hartaasti. Luulisi että kaikki Jannen tiedot on syvällä hänen mielessään.
Älä nyt jaksa lässyttää. Ei me stalkkeritkaan irvailtu siitä, kun ensin Janne puhui Luxorin matkan peruuntumisesta. Parin lauseen jälkeen puhuttiinkin jo LOXORIN matkasta. Virheitä sattuu, ihan kaikille!
 
vierailija
Hienoa, että on niin paljon työtä.
Mutta kun ei ole!!! Jannella ei ole nyt varaa lomailla, pakko keksiä päättömiä bisnesideoita ja yrittää tienata:

"Nyt on parempi pysyä kotona ja tehdä työtä, lomailen sitten kun sen aika on. :)"

"Lomahan tuo olisi minulle ollut eikä työ, mutta nyt ei vaan ole varaa lomailla, ei minunkaan. Yrittäjät ovat nyt kovilla, tätä ei välttämättä kaikki ymmärrä. Anitan takia olivat varanneet, ei minun."
 
vierailija
Mutta kun ei ole!!! Jannella ei ole nyt varaa lomailla, pakko keksiä päättömiä bisnesideoita ja yrittää tienata:

"Nyt on parempi pysyä kotona ja tehdä työtä, lomailen sitten kun sen aika on. "

"Lomahan tuo olisi minulle ollut eikä työ, mutta nyt ei vaan ole varaa lomailla, ei minunkaan. Yrittäjät ovat nyt kovilla, tätä ei välttämättä kaikki ymmärrä. Anitan takia olivat varanneet, ei minun."
Niin ja mikä pointtisi on? Pysyy kotona, että pystyy tienaamaan.
 
vierailija
Taitaa olla varsinainen Satusetä. Ensin perui syynä työkiireet, ja sitten rahapula. Olisikohan pitänyt miettiä etukäteen ennenkuin rupeaa mainostamaan matkaa myös muille. Todella inhottavat oharit, jos matkalle joku oli oikeasti mukaan lähdössä.
Minun täti menee eikä ole yhtään nyreissään ettei Janne pääse mukaan. Jos koko matka olisi peruuntunut, se ois eri asia. Vaikka kyllähän sille reissulle voi joka tapauksessa mennä kun kaikki on varattu.
 

Yhteistyössä