Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Marraskuun tarjous!
Nyt sinulla on mahdollista kuulla Jannen "iltasadut" omassa kodissasi (minun erillisessä ja yksityisessä fb-ryhmässä) kun se Sinulle parhaiten sopii. Sadut koostuvat minun oikeasta elämästäni, menneisyydestä, nykyajasta tai tulevaisuuden suunnitelmista.
-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko!
-Viikko kerralla ja jokaiselle viikonpäivälle uusi "satu".
Laita osallistumispyyntö yv:nä ja saat linkin ryhmään.
Tervetuloa!
ps. Kommentti kentässä on erittäin lyhyt näyte (huom vain näyte) mitä voit odottaa.
#iltasatu #janneantin
Mitähän tuo tuuliviiri Janne vielä keksiikään... Ja muka niiiiin paljon töitä tiedossa, että Marokon matka pitää perua. Voi hyvää päivää 😂
 
vierailija
Aika noloa, että ihminen ei muista miehen, jota ei voi sietää, matkustamisen kohdetta, vaikka lukee sivuaan hartaasti. Luulisi että kaikki Jannen tiedot on syvällä hänen mielessään.
Ootte te fanit jännää sakkii. Pureudutte epäolennaiseen. Sama se mikä kohde oli, asiana kommentoijalla oli matkan peruminen, kun ensin on saanu teijät fanit jo astumaan koneeseen. No kivaa reissuu, ainakaa J ei oo kovin sitoutunu matkaopas. Vaik mainostaa itteään matkaoppaanaki (no entises elämäs kai).
 
vierailija
. Onko Janne perunut matkansa?
Muutoksia.
Minun kohdallani ikävä kyllä peruuntuu Luxorin matka kun on liikaa työtä tarjolla Suomessa samanaikaisesti. Matka toteutuu kuitenkin alkuperäisen suunnitelman mukaisesti ihanan Anitan voimin ja vielä mahtuu mukaan Loxoriin (vko 49-50) 6.12-13.12. Ensimmäinen vko 29.11-6.12 on loppuunmyyty. (voi kysyä Anitalta jos peruutus paikkoja tulee).
 
vierailija
Ootte te fanit jännää sakkii. Pureudutte epäolennaiseen. Sama se mikä kohde oli, asiana kommentoijalla oli matkan peruminen, kun ensin on saanu teijät fanit jo astumaan koneeseen. No kivaa reissuu, ainakaa J ei oo kovin sitoutunu matkaopas. Vaik mainostaa itteään matkaoppaanaki (no entises elämäs kai).
Jos pitää perua oma osuutensa, sitten pitää. Sitä tapahtuu muillekin. Myös on tapahtunut minulle.
 

Yhteistyössä