Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Oletko myös tämän kirjoittaja?"
"Mikä koira sulla on?"
"Oletko mies?"

Miksi te kyselette täällä tuollaisia????!!!! Teidänhän pitäisi TIETÄÄ! Te pystytte tekemään mielenterveysdiagnooseja pelkän viestin perusteella, te pystytte selvittämään kirjoittajien ip-osoitteet ja henkilöllisyydet.... Ja sitten te ette muka tiedä mikä koira mulla on???????!!!!!!!!
 
vierailija
"Oletko myös tämän kirjoittaja?"
"Mikä koira sulla on?"
"Oletko mies?"

Miksi te kyselette täällä tuollaisia????!!!! Teidänhän pitäisi TIETÄÄ! Te pystytte tekemään mielenterveysdiagnooseja pelkän viestin perusteella, te pystytte selvittämään kirjoittajien ip-osoitteet ja henkilöllisyydet.... Ja sitten te ette muka tiedä mikä koira mulla on???????!!!!!!!!
Vieläkö olet täällä? Jestas. Luulin että sinun päivässä on jotain sisältöä. Muuta kuin tämä siis.
 
vierailija
Tuosta tuon tyypin koirasta, kun joku kysyi: en usko sillä on koira. Hänen teksti näyttää samalta kuin sen yhden joka käyttää täällä koirasta aina sanaa rakki, ja jos ihmisellä on koira lemmikkinä, he eivät käytä noin alhaista sanaa.
Tuo on totta. No tyyppi yritti aloittaa taas jotain vihamelskettä. Eipä ollut iso yllätys. Ja sitten suuttui, kun ei onnistunut.
 
vierailija
"Muutoksia.
Minun kohdallani ikävä kyllä peruuntuu Luxorin matka kun on liikaa työtä tarjolla Suomessa samanaikaisesti. Matka toteutuu kuitenkin alkuperäisen suunnitelman mukaisesti ihanan Anitan voimin ja vielä mahtuu mukaan Loxoriin (vko 49-50) 6.12-13.12. Ensimmäinen vko 29.11-6.12 on loppuunmyyty. (voi kysyä Anitalta jos peruutus paikkoja tulee)."

EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Onkohan joskus ennenkin Jannea sanottu tuuliviiriksi?? Mahtaa siellä nyt matkan varanneet mummelit olla mielissään. Herttaisen ja lutuisen Jannenhan takia he tuon matkan varasivat, ja nyt itse päätähti jättäytyykin pois "työkiireisiin" vedoten. Hienosti toimittu Janne! 👍
 
vierailija
Hienosti Janne taas vetää 😂😂
Peruutti fanimatkansa mummofaniensa kanssa ja fanit on varmasti innoissaan.
Itse kyllä ehdottomasti mielummin lähtisin ulkomaille ( jos olisi vaikka Egyptin reissuun koskaan varaa) kuin jäisin Suomeen pimeyteen ja sateeseen hoitamaan vanhuksia / leikkimään joulupukkia 🎅.


😂😂😂
 
vierailija
"Muutoksia.
Minun kohdallani ikävä kyllä peruuntuu Luxorin matka kun on liikaa työtä tarjolla Suomessa samanaikaisesti. Matka toteutuu kuitenkin alkuperäisen suunnitelman mukaisesti ihanan Anitan voimin ja vielä mahtuu mukaan Loxoriin (vko 49-50) 6.12-13.12. Ensimmäinen vko 29.11-6.12 on loppuunmyyty. (voi kysyä Anitalta jos peruutus paikkoja tulee)."

EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!!!
Voi ei. Se tuli takas. Sen kyllä jo tiesi kun hänellä ei ole muuta elämää tai sisältöä kuin tämä palsta. Sitten saa siitä oudon tyydytyksen kun saa ja voi suoltaa paskaa muille. Kiusaajilla on sama MO. Saavat tyydytystä siitä, että muut näkevät heidät vaikka olisikin negatiivisella tavalla. Eivät vaan välitä koska tärkeintä on, että saavat riehua ilman mitään järkevää syytä.
 
vierailija
Mulla "särähti" siinä Jannen joulupukki-ilmoituksessa silmään teksti "lapsiystävällinen" joulupukki. Janne kun ei tunnetusti lapsista suuremmin pidä. Mutta ilmeisesti joutuu nyt sitten rahapulassa alentumaan tähänkin hommaan..Jos Janne saisi täysin vapaasti päättää, niin mieshän jättäisi lapsiperheet kokonaan välistä ja toimisi joulupukkina vain lemmikeille. Tuli tässä mieleen että onko Jannella sisaruksia? Jos on, niin luulisi näillä sentään olevan lapsia. Mutta sanaakaan Janne ei ole mahdollisten sisarustensa mahdollisista lapsista maininnut.. Aika outoa. Kyllä sitä nyt luulisi että edes jossain tekemisissä /väleissä olisi sisarustensa ja näiden lasten kanssa....
 
vierailija
Hienosti Janne taas vetää
Peruutti fanimatkansa mummofaniensa kanssa ja fanit on varmasti innoissaan.
Itse kyllä ehdottomasti mielummin lähtisin ulkomaille ( jos olisi vaikka Egyptin reissuun koskaan varaa) kuin jäisin Suomeen pimeyteen ja sateeseen hoitamaan vanhuksia / leikkimään joulupukkia .
Hienoa että Jannella on tärkeysjärjestys oikein. Huomaa kyllä että sulla ei ole. Mutta joo ilman muuta vanhusten hoito tulee ennen matkaa. Hyvä Janne.
 
vierailija
Mulla "särähti" siinä Jannen joulupukki-ilmoituksessa silmään teksti "lapsiystävällinen" joulupukki. Janne kun ei tunnetusti lapsista suuremmin pidä. Mutta ilmeisesti joutuu nyt sitten rahapulassa alentumaan tähänkin hommaan..Jos Janne saisi täysin vapaasti päättää, niin mieshän jättäisi lapsiperheet kokonaan välistä ja toimisi joulupukkina vain lemmikeille. Tuli tässä mieleen että onko Jannella sisaruksia? Jos on, niin luulisi näillä sentään olevan lapsia. Mutta sanaakaan Janne ei ole mahdollisten sisarustensa mahdollisista lapsista maininnut.. Aika outoa. Kyllä sitä nyt luulisi että edes jossain tekemisissä /väleissä olisi sisarustensa ja näiden lasten kanssa....
Mitäs tää sulle kuuluu?
 
vierailija
Mulla "särähti" siinä Jannen joulupukki-ilmoituksessa silmään teksti "lapsiystävällinen" joulupukki. Janne kun ei tunnetusti lapsista suuremmin pidä. Mutta ilmeisesti joutuu nyt sitten rahapulassa alentumaan tähänkin hommaan..Jos Janne saisi täysin vapaasti päättää, niin mieshän jättäisi lapsiperheet kokonaan välistä ja toimisi joulupukkina vain lemmikeille. Tuli tässä mieleen että onko Jannella sisaruksia? Jos on, niin luulisi näillä sentään olevan lapsia. Mutta sanaakaan Janne ei ole mahdollisten sisarustensa mahdollisista lapsista maininnut.. Aika outoa. Kyllä sitä nyt luulisi että edes jossain tekemisissä /väleissä olisi sisarustensa ja näiden lasten kanssa....
Ensin valitat että Janne ei tee töitä ja sitten valitat kun hän tekee töitä. Kumpi se on??
 
vierailija
Mulla "särähti" siinä Jannen joulupukki-ilmoituksessa silmään teksti "lapsiystävällinen" joulupukki. Janne kun ei tunnetusti lapsista suuremmin pidä. Mutta ilmeisesti joutuu nyt sitten rahapulassa alentumaan tähänkin hommaan..Jos Janne saisi täysin vapaasti päättää, niin mieshän jättäisi lapsiperheet kokonaan välistä ja toimisi joulupukkina vain lemmikeille. Tuli tässä mieleen että onko Jannella sisaruksia? Jos on, niin luulisi näillä sentään olevan lapsia. Mutta sanaakaan Janne ei ole mahdollisten sisarustensa mahdollisista lapsista maininnut.. Aika outoa. Kyllä sitä nyt luulisi että edes jossain tekemisissä /väleissä olisi sisarustensa ja näiden lasten kanssa....
Miten jonkun toisen ihmisen sukulaiset ja perhe kuuluu siulle?? Mitä hittoa sie oikein utelet?
 
vierailija
Onkohan joskus ennenkin Jannea sanottu tuuliviiriksi?? Mahtaa siellä nyt matkan varanneet mummelit olla mielissään. Herttaisen ja lutuisen Jannenhan takia he tuon matkan varasivat, ja nyt itse päätähti jättäytyykin pois "työkiireisiin" vedoten. Hienosti toimittu Janne!
Näin on. Hyvä Janne, hienosti toimit kun laitoit vanhukset etusijalle. Kiitos ❤.
 
vierailija
Näin on. Hyvä Janne, hienosti toimit kun laitoit vanhukset etusijalle. Kiitos .
Niin on. Ihmettelen, kun tästäkin vihaaja sai väännettyä asian muka huonoksi. Itse ei paljon ajattele muita. Paitsi Jannea siis, mutta ei muita ihmisiä. Itsekkyys huipussaan kun vielä myöntää, että hän mieluummin lähtisi aurinkoon kuin jäisi vanhuksia hoitamaan tai joulupukiksi lapsille ja vanhuksille. Aikamoista.
 
vierailija
Ensin valitat että Janne ei tee töitä ja sitten valitat kun hän tekee töitä. Kumpi se on??
Luepas tuo minun tekstini uudelleen ajatuksen kanssa. Missä kohtaa minä "valitan kun Janne tekee töitä"? En minä valittanut Jannen työnteosta. Ilmaisin vain oman mielipiteeni Jannen "lapsiystävällisestä" joulupukkitouhusta. Totesin että jos Janne saisi vapaasti päättää, hän ei palvelisi lapsiperheitä. Tuo on minun mielipide/oletus, ei valitus.
 

Yhteistyössä