Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu, huvittavaa reagoida voimakkaasti yhden ihmisen mielipiteeseen.
Ovat fanaattisia faneja, jotka haukkuvat mielisairaiksi kaikki jotka eivät pidä Jannesta, ja itse silti kirjoittaa kymmeniä haukkumaviestejä täällä parin minuutein välein. Kumpi on mielisairas, se joka tsekkaa jannen facen kerran päivässä ja kirjoittaa yhden kommentin tänne vai se joka haukkuu sivukaupalla tuota yhden kommentin kirjoittajaa?
 
vierailija
Ovat fanaattisia faneja, jotka haukkuvat mielisairaiksi kaikki jotka eivät pidä Jannesta, ja itse silti kirjoittaa kymmeniä haukkumaviestejä täällä parin minuutein välein. Kumpi on mielisairas, se joka tsekkaa jannen facen kerran päivässä ja kirjoittaa yhden kommentin tänne vai se joka haukkuu sivukaupalla tuota yhden kommentin kirjoittajaa?
Kyllä ajattelin ihan samoin, kauheaa haukkumista yhdestä mielipiteestä. Ja olen havainnut ettei fanit tuo mitään aiheita Jannesta.
 
vierailija
Kyllä ajattelin ihan samoin, kauheaa haukkumista yhdestä mielipiteestä. Ja olen havainnut ettei fanit tuo mitään aiheita Jannesta.
Se on myöskin mielipide, jos sanoo toisesta, että hän on mielipuoli. Jos nyt aletaan pilkkomaan tätä asiaa. Että ottakaa nämä asiat vähän enemmän kontekstissa älkääkä aina pahoittako mieltänne jollain ihme mielipuoli keskustelupalstalla. Ihme jäpättämistä näinkin typerästä aiheesta. Hypätkää mielipuoli kommenttien yli. Iteppä jäätte niitä funtsimaan.
 

Yhteistyössä