Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt Janne huokailee facessa, kun hänellä on APULAISIA hotlassa! On joku tet-harjoittelija ja toinen harkkari. Ja Janne on ihan että ooh, nyt saan maata sängyssä ja somettaa kun ILMAINEN työvoima tekee työt. (Tuolla postauksella Janne taas paljasti sen, että työkeilija otettiin hotelliin juurikin sen takia, että Janne sai ilmaisen työntekijän.)
Hyvä kun harjoittelu paikkoja on, varmaan kiva nuorille eläinten kanssa opetella työskentelemään..
 
vierailija
Lopettakaa jo tuo jonniinjoutava kirjoittelu ja alkakaa elää omaa elämäänne ja tekää siitä itsellenne sisältöä jos osaatte ja taidot riittää Aikuiset ihmiset? Yksinäisyys / Ystävien puuttuminen jne aiheuttaa tälläistä kirjoittelua ihmisissä. Ihmisellä kun ei ole sitä omaa elämää lainkaan vaan pitää elää toisen elämää ja sitä kautta tulee sitä kateuttakin ja katkeruutta ja tietynlaista vihaa kun itse ei kykene saamaan "samantyylistä"... myös se ettei saa huomiota elämässä.. ihminen ei välttämättä itse huomaa itsessään näitä.
 
vierailija
"Ihana saada apuja!" Huh huh! En oo tällaseen tottunut."

No et kai kun et ole halukas MAKSAMAAN työnteosta. Kyllä Janne sinne hotelliinsa apua saisi, kun MAKSAISI sille työntekijälle. No onneksi on koulujen tet-harjoittelut ja työkkärin työkokeilut. Saapa siitä sitten ilmaista työvoimaa.
 
vierailija
"Ihana saada apuja!" Huh huh! En oo tällaseen tottunut."

No et kai kun et ole halukas MAKSAMAAN työnteosta. Kyllä Janne sinne hotelliinsa apua saisi, kun MAKSAISI sille työntekijälle. No onneksi on koulujen tet-harjoittelut ja työkkärin työkokeilut. Saapa siitä sitten ilmaista työvoimaa.
Rehellisestikkö väität että jos sä saisit harjoittelijan, jos sulla olis oma yritys, sanoisit että en halua vaan ehdottomasti haluan maksaa palkkaa? Jos, niin ok. Tämä vähättely tästä että ihmiset haluaa mennä ihan itse harjoitteluun tai kokeiluun on aika erikoista. Eli taistelette heidän taistelut heidän puolestaan vaikkei heillä edes ole niitä? Aikamoista toisen ihmisen elämään nokan tunkemista. Mieti vaan omaa elämääsi ja miten se menee. Ei kovin hyvin näköjään mutta kuitennii.
 
vierailija
Lopettakaa jo tuo jonniinjoutava kirjoittelu ja alkakaa elää omaa elämäänne ja tekää siitä itsellenne sisältöä jos osaatte ja taidot riittää Aikuiset ihmiset? Yksinäisyys / Ystävien puuttuminen jne aiheuttaa tälläistä kirjoittelua ihmisissä. Ihmisellä kun ei ole sitä omaa elämää lainkaan vaan pitää elää toisen elämää ja sitä kautta tulee sitä kateuttakin ja katkeruutta ja tietynlaista vihaa kun itse ei kykene saamaan "samantyylistä"... myös se ettei saa huomiota elämässä.. ihminen ei välttämättä itse huomaa itsessään näitä.
Kyllä omaa elämää eletään vaikka palstoilla ihmiset kirjoittelee ajankuluksi kuten itsekin teet. Ja uskoisit jo ettei Jannelle olla kateellisia eikä hän aiheuta katkeruutta elkä haeta huomiota julkisuudesta. Miten sua voi häiritä keskustelu palstoille kirjoittelut ? Niitähän on todella paljon.
 
vierailija
Lopettakaa jo tuo jonniinjoutava kirjoittelu ja alkakaa elää omaa elämäänne ja tekää siitä itsellenne sisältöä jos osaatte ja taidot riittää Aikuiset ihmiset? Yksinäisyys / Ystävien puuttuminen jne aiheuttaa tälläistä kirjoittelua ihmisissä. Ihmisellä kun ei ole sitä omaa elämää lainkaan vaan pitää elää toisen elämää ja sitä kautta tulee sitä kateuttakin ja katkeruutta ja tietynlaista vihaa kun itse ei kykene saamaan "samantyylistä"... myös se ettei saa huomiota elämässä.. ihminen ei välttämättä itse huomaa itsessään näitä.
Lopeta ite kirjoittelu jos ei ole muuta keskustelun aihetta. Tuo on jo kyllästyttävää.
 

Yhteistyössä