Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, ei suorassa lähetyksessä kiroilla.

Myös Jannen facelivessä Janne hoki kirosanoja v*ttu, h*lvetti ja s*atana), ja Jannefanit vaan puolustivat häntä. Jannen koirat tai hoitokoirat olivat pissanneet lattialle, ja Janne vaan kiroili facen livessä. Se siitä "kuninkaallisesta kohtelusta". Tämänkin videon Janne on varmasti poistanut.
Huonokäytöksisten ihmisten huonokäytöksisen Jannen fanikerho, eikös Janne kehunut niitä uroshousuja hoitokoirilla pitävänsä. Ulkoiluttaisi useammin niin eivät pissaisi sisälle,
 
vierailija
Joo, ei suorassa lähetyksessä kiroilla.

Myös Jannen facelivessä Janne hoki kirosanoja v*ttu, h*lvetti ja s*atana), ja Jannefanit vaan puolustivat häntä. Jannen koirat tai hoitokoirat olivat pissanneet lattialle, ja Janne vaan kiroili facen livessä. Se siitä "kuninkaallisesta kohtelusta". Tämänkin videon Janne on varmasti poistanut.
Joko olet super uskovainen tai et ollut mennyt maailman menossa eteenpäin. Se Jannen koirapissa video ja sun mukaan kiroilu oli ihan hymysuin sanottu. Ei siinä mitään kamalaa ollut.
 
vierailija
Jos te herkät sielut ette pidä mistään mitä mies tekee, älkää seuraatko mitään hänen tekemisiään. En tajua että valitetaan koko aika kun helpointa on ettette mene miehen sivuille kattomaan mitään. Turhaa tulla valittamaan kun ite silmät säihkyen seuraatte häntä vaikka vihaatte häntä. Jotain sairaalloista on siinä.
 
vierailija
En usko että täällä monikaan seuraa miestä positiivisessa mielessä (kun joku kirjoitti että haluaa lukea ihmisten matkustamisesta yms). Etsitään asioita mistä voi jatkaa vaan sättimistä. Luulis sen olevan jo rankkaa teidän mielenterveydelle kun aina pitää olla vihainen että jaa nyt se mies teki tätä, miten se kehtaa! Outoa on.
 
vierailija
Huonokäytöksisten ihmisten huonokäytöksisen Jannen fanikerho, eikös Janne kehunut niitä uroshousuja hoitokoirilla pitävänsä. Ulkoiluttaisi useammin niin eivät pissaisi sisälle,
Mistä sinä tiedät? Älä ala syyttelemään ihmisiä joita et tunne. Ihme kommentti. No ok, sinä olet ankea ihminen jolla ei ole yhtään ystävää. Kun kerta tässä saa sanoa mitä sylki suuhun tuo.
 
vierailija
Huonokäytöksisten ihmisten huonokäytöksisen Jannen fanikerho, eikös Janne kehunut niitä uroshousuja hoitokoirilla pitävänsä. Ulkoiluttaisi useammin niin eivät pissaisi sisälle,
Uroshousut on kylläkin enemmän siihen tarkoitukseen jos koira liruttelee näyttääkseen reviiriään. Siinä sitä Janne juoksis koko ajan ulkona. Mulla oli koira joka teki sitä eikä se johtunut siitä ettenkö ois vienyt sitä säännöllisesti pisulle ulos
 
vierailija
Mun koira teki niin. Että ikinä ei voi sanoa mitään toisten ihmisten puolesta kun ei tiedä mitä he ovat kokeneet. Suomi on pieni maa. Ihmisiä on ympäri maapalloa, ei vaan Suomessa tai ainoastaan Suomen kokemuksia. Miksei ihmiset tajua tätä?
Olen asunut 7 eri maassa ja käynyt tällä hetkellä 51 maassa. Yritän vetää kaikki maat läpi niin että käyn joka maassa. Suomi on tähän saakka ollut vaikein maa asua enkä suosittele sitä kellekkään. Nuoriso on sivistyneempää ja avarakatseisempaa mutta yli 40 v jotka olen tavannut ovat rankkoja. En tietä mikä viha tässä maassa virtaa ihmisiä kohtaan jotka ovat vähän erilaisia eikä normi verkkari Suomea.
 
vierailija
Olen asunut 7 eri maassa ja käynyt tällä hetkellä 51 maassa. Yritän vetää kaikki maat läpi niin että käyn joka maassa. Suomi on tähän saakka ollut vaikein maa asua enkä suosittele sitä kellekkään. Nuoriso on sivistyneempää ja avarakatseisempaa mutta yli 40 v jotka olen tavannut ovat rankkoja. En tietä mikä viha tässä maassa virtaa ihmisiä kohtaan jotka ovat vähän erilaisia eikä normi verkkari Suomea.
Joo täällä on kaikkitietävää sakkia kun ovat käyneet kerran Ruotsissa ja sitäkin vihasivat 😂. Niin ja tiätty käyneet Espanjassa syömässä suomalaisia lihapullia ja nakkeja.
 
vierailija
Jos te herkät sielut ette pidä mistään mitä mies tekee, älkää seuraatko mitään hänen tekemisiään. En tajua että valitetaan koko aika kun helpointa on ettette mene miehen sivuille kattomaan mitään. Turhaa tulla valittamaan kun ite silmät säihkyen seuraatte häntä vaikka vihaatte häntä. Jotain sairaalloista on siinä.
Onneksi en ole hänen sivuillaan, katson vain jotka jokainen voi nähdä ja kun oli onnenarvassa. En ole vihaaja vaan keskustelija ja tv katsoja.
 

Yhteistyössä