Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä tekisi itsekin mieli hiillostaa Jannea. Miestä joka teki vartin työmatkan autolla. Eikö muka Tapanilasta Onnenarvan studiolle olisi päässyt julkisella liikenteellä?? Kävellen tai fillarilla tuo vartin työmatka olisi ollut vieläkin vihreämpi. Sitten tämä "intohimoisesti muotiin suhtautuva" mies tilailee Kiinasta lapsityövoimalla teetettyjä parin euron t-paitoja. Ties vaikka tänään livessäkin näkisimme taas tällaisen "Kiina-paidan".... No entäs nuo ulkomaanreissut joita Janne tekee? Onko ne "vihreää" touhua?? Kyllä tekisi mieli joo hiillostaa Jannea, mutta en halua estoja tämän kunnallisvaaliehdokkaan faceen. Ainut vaan että nyt ehdokkaana Jannen olisi syytä tottua kovisteluun ja tiukkoihin kysymyksiin. Ei voi olettaa että kaikki äänestäjät ovat vain että Ah miten ihana ehdokas, äänestämme ilman muuta heti sinua Janne Nyt on sitten lupa hiillostaa ja tentata Jannea, vaikkei tuo pösilö itse sitä ymmärräkään. Estoja viuhuu edelleen jos menet kysymään liian tiukan kysymyksen tältä Vihreiden ehdokkaalta.
Kyllä tulee vielä monet itkut häneltä. Ei tule kestämään tuota prässiä.
 
vierailija
Ainut vaan että Janne ei pysty asumaan Orimattilassa. Joo hänellä olisi talo siellä odottamassa, mutta Orimattilan ilmapiiri on Jannen mielestä huono. Ollaan homovastaisia, ollaan kateellisia, ollaan sisäsiittoisia.... Helsinki on Jannelle unelmien täyttymys. Janne on sen useasti tuonut ilmi että ei halua enää ikinä asua Suomessa muualla kuin Helsingissä.
Orimattila on ihan kamala paikka asua. Olin itse siellä vuoden eikä sen kauempaa voinut olla. Ihmiset siellä eivät ole mukavia tai ystävällisiä yhtään ja on melkein mahdotonta tutustua keneenkään. Että ei J väärässä ole.
 
vierailija
Orimattila on ihan kamala paikka asua. Olin itse siellä vuoden eikä sen kauempaa voinut olla. Ihmiset siellä eivät ole mukavia tai ystävällisiä yhtään ja on melkein mahdotonta tutustua keneenkään. Että ei J väärässä ole.
No harmi Jannelle. Hyvä omakotitalo olisi tyhjillään, mutta minkäs teet jollei voi Orimattilassa asua. Siinä sitä sitten maksellaan lainanlyhennystä ja juoksevia kuluja Orimattilan talosta, sekä Tapanilan huushollista vuokraa.
 
vierailija
No harmi Jannelle. Hyvä omakotitalo olisi tyhjillään, mutta minkäs teet jollei voi Orimattilassa asua. Siinä sitä sitten maksellaan lainanlyhennystä ja juoksevia kuluja Orimattilan talosta, sekä Tapanilan huushollista vuokraa.
Turhaan irtisanoi vuokralaiset heti kun ite lopetti työt onnenarvassa. Ongelma hänen äkkipikaisuus, mutta itsepähän tietää miten parhaimmaksi toimii.
 
vierailija
Ainakin Janne on freelancer, oli pois välillä ja joku toinen oli silloin . Luulisi että ihan ok liksa parista tunnista.
Todellakin on hyvä liksa parista tunnista! Eihän tuollaista p*skaduunia kukaan tekisi, mutta kun se palkka. Näkeehän sen nyt Jannenkin touhuista. Kuka pystyy palkallaan ostamaan kesämökin ja omakotitalon, kun tekee töitä vain 2h päivässä? No lainarahallahan Janne nuo tietenkin osti. Mutta moniko meistä yksinasuvista saisi pankista lainaa omakotitaloon JA kesämökkiin, kun pankissa katsottaisiin että työskentelet vain pari tuntia päivässä.. No Jannella oli sen verran kovat tulot kusetusarvasta, että pankki myönsi nuo lainat. Ja säästöönkin jäi rutkasti rahaa, kun nyt työttömänä on varaa maksaa 2400€ vuokraa, lainanlyhennystä sun muita kuluja ja laskuja, lennähtääpä vielä kolmeksi viikkoa Egyptiinkin. Jannen puheista on saanut käsityksen, että kyllä noihin arpaohjelmiin tulijoita olisi. Eräskin havitteli Jannen paikkaa muttei saanut, kun Katrie valittiin.
 
vierailija
Todellakin on hyvä liksa parista tunnista! Eihän tuollaista p*skaduunia kukaan tekisi, mutta kun se palkka. Näkeehän sen nyt Jannenkin touhuista. Kuka pystyy palkallaan ostamaan kesämökin ja omakotitalon, kun tekee töitä vain 2h päivässä? No lainarahallahan Janne nuo tietenkin osti. Mutta moniko meistä yksinasuvista saisi pankista lainaa omakotitaloon JA kesämökkiin, kun pankissa katsottaisiin että työskentelet vain pari tuntia päivässä.. No Jannella oli sen verran kovat tulot kusetusarvasta, että pankki myönsi nuo lainat. Ja säästöönkin jäi rutkasti rahaa, kun nyt työttömänä on varaa maksaa 2400€ vuokraa, lainanlyhennystä sun muita kuluja ja laskuja, lennähtääpä vielä kolmeksi viikkoa Egyptiinkin. Jannen puheista on saanut käsityksen, että kyllä noihin arpaohjelmiin tulijoita olisi. Eräskin havitteli Jannen paikkaa muttei saanut, kun Katrie valittiin.
Kyllä , Jannella oni isot menot nyt taloista että on rahaa oltava,, nyt kun tulot pienentyi.
 
vierailija
Mua naurattaa, kun on on menossa politiikkaan ja hiljentää jo nyt muut "eri mielipidettä" olevat sivuillaan :D Kuulemma jos on eri mieltä ei saa kommentoida. Miksei luo sitten politiikkasivuja, joissa saa kommentoida? Eikö politiikassa nimenomaan pidä keskustella ja olla valmis kohtaamaan nuo erilaiset mielipiteetkin. Kaikki tietää se on lemmikkihotellin sivu, mutta eihän politiikkaa saa mainostaa yrityksen sivuilla?
 
vierailija
Tuo Jannen kunnallisvaaliehdokkuus on yksi suuri vitsi 😂 Se nyt on varma juttu että Janne ei tule valituksi. Mutta en kyllä usko että jaksaa tuota vaalikampanjaa viedä edes loppuun. Jättäytyy leikistä pois kaikessa hiljaisuudessa jossain kohtaa, tämä on minun veikkaus.
 
vierailija
Suuret on luulot kaverilla.Että ihan politiikkaan.He he anna mun nauraa.Menis vaan vaikka raksalle töihin ois jotain hyötyä,kenties.
Eihän voi kun kädet ei kestä fyysistä työntekoa. Janne varmaan kaipaa julkisuutta ja nyt tämä kokeilu, kun on lyhytjänteinen niin varmaan ei sit taas haittaa jos ei ura urkene. Yrittmistä ei mieheltä puutu.
 
vierailija
Mua naurattaa, kun on on menossa politiikkaan ja hiljentää jo nyt muut "eri mielipidettä" olevat sivuillaan Kuulemma jos on eri mieltä ei saa kommentoida. Miksei luo sitten politiikkasivuja, joissa saa kommentoida? Eikö politiikassa nimenomaan pidä keskustella ja olla valmis kohtaamaan nuo erilaiset mielipiteetkin. Kaikki tietää se on lemmikkihotellin sivu, mutta eihän politiikkaa saa mainostaa yrityksen sivuilla?
Miksi politiikkaa ei saa hän mainostaa omilla sivuillaan?
 
vierailija
Janne kauppaa taas Facessa ylihintaisia kalentereitaan, signeerattuna. Näytti kuvia kalenterista, jossa hänen naamavärkkinsäkin näkyy. Kuka haluaa maksaa 25 euroa kalenterista, jossa on jonkun toisen ihmisen lemmikinkuvia ja kuvia Jannesta?
 

Yhteistyössä