Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voit olla oikeassa. Omaan silmääni ovat vaan pistäneet ne nuoremman näköiset profiilikuvat. Mutta ed en ymmärrä miksi vanhempiin naisiin kohdistuu kova inho.
Niin en tiedä kohdistuuko varsinaisesti inho vanhempiin naisiin vai onko tässä se taustalla, että Jannen sivuilla korostetusti vanhemmat naiset kommentoivat ja aina kovin ihailevaan sävyyn. Kaikki muut kommentit poistuu ja sivu jää suhteellisen yksitoikkoiseksi. En tiedä. Voisin kuvitella, että samaan sävyyn puhuttaisiin oli kommentoijat ketä tahansa jos se noin korostettua olisi. Voitaisiin puhua teineistä tai vaikka homomiehistä, ketä ne fanit sitten olisi 😄
 
vierailija
Niin en tiedä kohdistuuko varsinaisesti inho vanhempiin naisiin vai onko tässä se taustalla, että Jannen sivuilla korostetusti vanhemmat naiset kommentoivat ja aina kovin ihailevaan sävyyn. Kaikki muut kommentit poistuu ja sivu jää suhteellisen yksitoikkoiseksi. En tiedä. Voisin kuvitella, että samaan sävyyn puhuttaisiin oli kommentoijat ketä tahansa jos se noin korostettua olisi. Voitaisiin puhua teineistä tai vaikka homomiehistä, ketä ne fanit sitten olisi
Kyllähän se tosiaan voi olla noin. Käy vaan niin ikävästi korviin ja täällä tietysti silmiin kun lukee usein että
”mummot sitten alushousut märkänä…” Tosi ikävää kirjoitusta tuollainen. Ei näytä että kirjoittajalla on mitään kunnioitusta vanhempia naisia kohtaan. Itse en ole mummo ikää mutta tietysti minulla on mummo. Kun luen tuollaisia kommentteja, yhdistän ne siihen että myös minun mummoa pilkataan.
 
vierailija
Kyllähän se tosiaan voi olla noin. Käy vaan niin ikävästi korviin ja täällä tietysti silmiin kun lukee usein että
”mummot sitten alushousut märkänä…” Tosi ikävää kirjoitusta tuollainen. Ei näytä että kirjoittajalla on mitään kunnioitusta vanhempia naisia kohtaan. Itse en ole mummo ikää mutta tietysti minulla on mummo. Kun luen tuollaisia kommentteja, yhdistän ne siihen että myös minun mummoa pilkataan.
Onhan tämä tapa puhua täällä todella rumaa, kuten jo se miten Jannesta puhutaan ja otetaan itse asiaan mukaan kaikkea ylimääräistäkin kuten ulkonäköön liittyviä asioita. En sitten tiedä puhuvatko nämä ihmiset muuallakin tähän sävyyn vai paistaako tämä netissä huutelu viimeisetkin suodattimet mitä suustaan päästää?
 
vierailija
Tämä alkaa mennä jo komedian puolelle, kun facessa väläytellään että Janne olisi loistava presidentti 🤦 Itse en huolisi presidentiksi miestä, jolla ei ole yhtään poliittista taustaa. Saati ymmärrystä. Ja itse olen sitä mieltä ettei Suomen puolustusvoimien ylipäälliköksi sovi sivari.
 
vierailija
Onhan tämä tapa puhua täällä todella rumaa, kuten jo se miten Jannesta puhutaan ja otetaan itse asiaan mukaan kaikkea ylimääräistäkin kuten ulkonäköön liittyviä asioita. En sitten tiedä puhuvatko nämä ihmiset muuallakin tähän sävyyn vai paistaako tämä netissä huutelu viimeisetkin suodattimet mitä suustaan päästää?
Kyllä. Välillä on rankkaa luettavaa. Olen aina ollut sitä mieltä että jos ei pystyisi sanomaan sitä ihmiselle suoraan kasvoihin, niin sitten ei pitäisi myöskään kirjoittaa sellaista. Ja täällä ei moni takuulla pystyisi tai edes haluaisi. Nimettömänä on helppo huudella.
 
vierailija
En usko etteikö kiertele toreja ja puistoja. Hän on hyvin aktiivinen näissä asioissa. Kuten olet nähnyt. Kritisoi mitä kritisoit mutta tuota et voi. Tai siis voit mutta olet väärässä
Minä myös uskon että Janne mielellään lähtee toreille kun tykkää esiintyä, ehkä ottaa Murun rattaissa mukaan että koiraihmiset äänestäisivät ja eläinhotellin mainoksen rattaisiin.
 
vierailija
Kyllä. Välillä on rankkaa luettavaa. Olen aina ollut sitä mieltä että jos ei pystyisi sanomaan sitä ihmiselle suoraan kasvoihin, niin sitten ei pitäisi myöskään kirjoittaa sellaista. Ja täällä ei moni takuulla pystyisi tai edes haluaisi. Nimettömänä on helppo huudella.
Sama pätee myös teihin Jannefaneihin. Täällä on haukuttu mm. pelkuriksi, rasistiksi, ja emme ole saaneet lapsena rakkautta.
 
vierailija
Kirjoitin täällä aiemmin kuinka Janne stressaa nyt rahasta, kun hotellissa on hiljaista. Joku "tiesi" kertoa että ei Jannella ole huolta rahasta, kyllä hänellä säästöjä on. No nyt on sitten oikein mustaa valkoisella, että kyllä se Janne vaan koko ajan miettii huolestuneena kun hotelliin ei ole tunkua... Aina jaksaa sönköttää kuinka hänen facesivunsa EI OLE keskustelupalsta. Mutta kappas vaan, eilen teki poikkeuksen:

"No nyt on pitkä iltalenkki tehty. Indy ja Tuula liittyi mukaan ja tuli taas paljon koiria vastaan. ❤🐾 Keskustelu lenkin aikana kääntyi aikalailla siihen että mitä Suomessa (ja ehkä myös muualla) on tapahtumassa kun raha ei nyt liiku vaan kaikki säästää ja ovat peloissaan tulevasta… Kysyn siis -oletteko te myös huomanneet tämän? , -vaikkei tämä sivu ole mikään keskustelu foorumi niin nyt kysyn! :D"

"Laitan teille tämän tiedon mistä itse voin tietää että asiat ovat nyt oudosti: Vain 10 euron päivähoito meillä jos olisin mainostanut muutama vuosi sitten puhelin olisi soinut hullun lailla ja ovi olisi käynyt, paikka olisi ollut aivan täynnä oli sitten mikä vuodenaika tahansa, mutta niin se tuolloin oli muutenkin, täynnä... Nyt esim tämä kympin tarjous on tuonut, KAKSI asiakasta... 🤔 Että kyllä sitä yrittäjänä miettii vakavasti että jos ei edes hinnan lasku tehoa niin mikä sitten? Ei mikään... 🙁"
 
vierailija
"Joo, kaikki hinnat ovat nousseet, paitsi että minä laskin meidän hinnat ajatuksena että useammalla olisi meille varaa tulla ja olisi matalampi kynnys... Mutta ei taida tämä vaikuttaa, ei viedä koiraa hoitoon vaikka olisi halvempaa jos ei vaan rahaa ole esim matkustamiseen. Kokeilin myös että mitä jos isommat rauhalliset koirat pääsisi meille... ei ole tunkua sieltäkään... Eli tuntuu että pitää nyt vaan odottaa parempia aikoja...."
 
vierailija
"Joo, nyt syksy on ns alkanut todella hiljaisesti ja uskon että tämä nyt näkyy kaikkialla... Onkohan ihmisillä mennyt usko tulevaisuuteen kun jo monesti uutisia myöten kerrottu miten mukamas kaikki menossa parempaan suuntaan ja se ei vaan näy missään?"
 
vierailija
Itse veikkasin jo aiemmin että Tapanilan hotellilla on lappu luukulla vuoden loppuun mennessä. Samalla Jannen muuttokuorma siirtyy taas jonnekin, missä on halvempi vuokra.
Ja onhan hänellä Orimattilan talo jos ei vuokralla kannata olla. Jos tietenkin sen saisi myytyä niin olisi vain yhdessä talossa eläin hotelli jossa itse myös asuisi. Kustannukset halpenisi. Tapanila ehkä silloin paras kun paikka valmis eläinhotelli jo.
 
vierailija
Ja onhan hänellä Orimattilan talo jos ei vuokralla kannata olla. Jos tietenkin sen saisi myytyä niin olisi vain yhdessä talossa eläin hotelli jossa itse myös asuisi. Kustannukset halpenisi. Tapanila ehkä silloin paras kun paikka valmis eläinhotelli jo.
Ainut vaan että Janne ei pysty asumaan Orimattilassa. Joo hänellä olisi talo siellä odottamassa, mutta Orimattilan ilmapiiri on Jannen mielestä huono. Ollaan homovastaisia, ollaan kateellisia, ollaan sisäsiittoisia.... Helsinki on Jannelle unelmien täyttymys. Janne on sen useasti tuonut ilmi että ei halua enää ikinä asua Suomessa muualla kuin Helsingissä.
 

Yhteistyössä