Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielestäni ei ole sanonut on rahahuolia. Ei täsmälleen noin. On vain maininnut että on hiljaista hotelleissa mutta ei ole maininnut mitään, että olisi huolissaan rahasta enemmän kuin kukaan muukaan tavallinen talliainen. Asiat sanotaan täällä aina niin draamalla ja yläkanttiin. Liioitellaan ihan liian monesta asiasta.
Olen samaa mieltä kanssasi, en ole myöskään koskaan kuullut, että olisi huoli rahasta. Itse epäilen melkein päinvastaista, kun tuota varaa tuntuu olevan ostaa ja vaikka ja mitä. Sen lisäksi kiinteistöjen ostelu / vuokraaminen, ei edullista sekään.
 
vierailija
Olen samaa mieltä kanssasi, en ole myöskään koskaan kuullut, että olisi huoli rahasta. Itse epäilen melkein päinvastaista, kun tuota varaa tuntuu olevan ostaa ja vaikka ja mitä. Sen lisäksi kiinteistöjen ostelu / vuokraaminen, ei edullista sekään.
Varmasti Jannella on laitettu rahaa säästöön sen verran aiemmista töistään ettei lähiaikoina pahvilaatikossa joudu asumaan.
 
vierailija
Joo kyllä nyt taidettiin liioitella tätä asiaa aikalailla Ihan tervettä kaikkien pohtia tätä eikä sillä ole mitään tekemistä masennuksen kanssa. Mielestäni Janne ei ole koskaan vaikuttanut millään tavoin masentuneelta. Ennemmin Janne näyttää usein todella onnelliselta videoissaan tai sitten se on viimeiseen saakka hiottu esiintymishymy. Mutta oli mikä oli niin kovin tyytyväiseltä Janne mielestäni vaikuttaa.
Jannella todettiin masennus HIV-diagnoosin jälkeen. Sittemmin on siitä parantunut, vaikkakin Hiekkaharjussa oli myös masentunut. Tapanilaan muuton myötä mieli piristyi, mutta nyt alkaa olla taas liikaa vastoinkäymisiä...
 
vierailija
Miksi Janne kuvaa useimmiten facevideonsa sängyllä maaten? Ei taida olla niin kiireinen kun väittää, kun on aikaa nukkua puolenpäivään ja makoilla loppupäiväkin sängyssä. Sellaisen vaikutelman noista videoista saa.
 
vierailija
Nyt on ollut järkevää keskustelua Jannesta, mutta silti tuo yksi fanaattinen Jannefani tulee huutelemaan välistä ja haukkumaan muita. Onneksi häneen ei sen kummemmin kiinnitetä huomiota.
Täällä olen keskustellut koko aika ihan asiallisesti eilen (ja sain kuules ihan asialliset vastaukset takaisin) ja sitä ed päivinä. Kiitos kuitenkin kun aina jaksat ottaa minut esille. Sekin on jankutusta.
 
vierailija
Täällä olen keskustellut koko aika ihan asiallisesti eilen (ja sain kuules ihan asialliset vastaukset takaisin) ja sitä ed päivinä. Kiitos kuitenkin kun aina jaksat ottaa minut esille. Sekin on jankutusta.
En tarkoittanut sinua vaan esim. näitä kommentteja

"Kuka välittää? Paitti kaksi ihmistä täällä."

"Naurattaa tämä sana keskustella, jota käytetään täällä usein. Juoruta on se sana."
 
vierailija
En tarkoittanut sinua vaan esim. näitä kommentteja

"Kuka välittää? Paitti kaksi ihmistä täällä."

"Naurattaa tämä sana keskustella, jota käytetään täällä usein. Juoruta on se sana."
Niin eli siis tarkoitit minua kun sanoit ”tuo yksi fanaattinen Jannefani tulee huutelemaan välistä ja haukkumaan muita.” Ja noilla esimerkeillä joita tuohon kirjoitit ei todellakaan ole merkkiäkään mistään haukkumisesta vaan ihan vain kommenteista kun eikös tämä ole, ja korjaa nyt jos olen väärässä, keskustelupalsta ja sana vapaa ja mitäs muuta ne vihaajat täällä aina kirjoittaa, että kyllä se pätee myös fanaattisiin faneihinkin, että voidaan kommenttia lennättää täällä jos siltä tuntuu. Ei tämä ole pelkästään Jannen haukkumisketju! Ei teillä ole mitään valtaa etteikö muut saa ja voi myös kirjoittaa täällä.
 
vierailija
Nyt on ollut järkevää keskustelua Jannesta, mutta silti tuo yksi fanaattinen Jannefani tulee huutelemaan välistä ja haukkumaan muita. Onneksi häneen ei sen kummemmin kiinnitetä huomiota.
Vihaajat sitten ei ole ilkeitä ollenkaan. Eipä tietenkään. Hienosti unohtavat miten melkein joka kommentti on Jannen haukkumista. On se hienoa kun aivot toimii niin, että filtteroi omat paskapuheet ihan täysin veke.
 
vierailija
Miksi Janne kuvaa useimmiten facevideonsa sängyllä maaten? Ei taida olla niin kiireinen kun väittää, kun on aikaa nukkua puolenpäivään ja makoilla loppupäiväkin sängyssä. Sellaisen vaikutelman noista videoista saa.
Tätä samaa olen itsekin ihmetellyt. Joko loikoilee sängyssä ja huokailee että täällä ollaan väsyneitä, tai sitten istua kököttää sohvalla, mässyttää lakritsia ja maiskuttelun lomassa selittää että tänään otan ihan iisisti..... On se helppoa tuo lemmikkihotellin omistajan elämä. Pelkkää loikoilua. Koiriakaan ei tarvitse lenkittää, ulkoilua varten on aidattu piha. Kun siellä lenkkeillessä on kaikenmaailman vaaroja. On autoja, on mopoja. Hoh hoijaa. Juu toki onhan se helpompi avata ovi ja päästää rakit aidatulle pihalle riehumaan. Itse voi senkin aikaa taas maata sängyssä.
 
vierailija
Tätä samaa olen itsekin ihmetellyt. Joko loikoilee sängyssä ja huokailee että täällä ollaan väsyneitä, tai sitten istua kököttää sohvalla, mässyttää lakritsia ja maiskuttelun lomassa selittää että tänään otan ihan iisisti..... On se helppoa tuo lemmikkihotellin omistajan elämä. Pelkkää loikoilua. Koiriakaan ei tarvitse lenkittää, ulkoilua varten on aidattu piha. Kun siellä lenkkeillessä on kaikenmaailman vaaroja. On autoja, on mopoja. Hoh hoijaa. Juu toki onhan se helpompi avata ovi ja päästää rakit aidatulle pihalle riehumaan. Itse voi senkin aikaa taas maata sängyssä.
Jos ite voisit, tekisit samalla tavalla. Miksi tehdä vaikeasti jos on helpompikin tapa? Vai haluatko sä tehdä kaiken kaikkein vaikeimmin? No antaa palaa mutta tyhmää se on.
 

Yhteistyössä