Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enhän minä tiedäkään, eikä kiinnosta koko asia mutta jokainen voi somettaa miten haluaa.
Eikös sun alkuperäinen kommentti ollut ettei J ottanut yhteyttä? Niin mä sen luin. Pitkä tarina oli mutta lopussa sanoit (tai se joka kommentin kirjoitti) että missäs Jannen reagointi? Ja mun kyssä oli että mistäs tiedät hän ei ottanut yhteyttä Kanaan henk kohtaisesti ja tuossa nyt sivuutat koko sen pointin. Että ei pidä sanoa mitään jollei faktana tiedä asioita. Vaarallista alkaa laukomaan oletuksia noin vaan ja lietsomaan turhaa innostusta muiden samanlaisten kanssa. Jos tiedät mitä tarkoitan. Ja toivottavasti tiedät.
 
vierailija
Enhän minä tiedäkään, eikä kiinnosta koko asia mutta jokainen voi somettaa miten haluaa.
Eikös tämä ole se sun kommentti? Kyssä pysyy että mistä tiedät J ei ottanut yhteyttä vaikkei se Facessa näy? Ja koska sanoit et tiedäkkään, miksi siis kirjoittaa mitään koko aiheesta?

”Missäs on Janne Antinin reagointi? Ei näy osaaottavaa kommenttia eikä emojia. Ja kovin lämpimät kommentit tuli Kanalta Anne-Marille, vaikka Jannen mukaan A-M on itsekäs k*sipää joka käyttää ystävyyttä vain hyväkseen. Ja ohjaaja oli kannustava, Janne taas mukamas sai aina vaan kaikkea ikävää korvanappiinsa.... Ei taida Jannea kiinnostaa ystävänsä murheet, mies kun on itse niin kiireinen hotelliensa ja maiskutteluidensa kanssa...”
 
vierailija
Eikös sun alkuperäinen kommentti ollut ettei J ottanut yhteyttä? Niin mä sen luin. Pitkä tarina oli mutta lopussa sanoit (tai se joka kommentin kirjoitti) että missäs Jannen reagointi? Ja mun kyssä oli että mistäs tiedät hän ei ottanut yhteyttä Kanaan henk kohtaisesti ja tuossa nyt sivuutat koko sen pointin. Että ei pidä sanoa mitään jollei faktana tiedä asioita. Vaarallista alkaa laukomaan oletuksia noin vaan ja lietsomaan turhaa innostusta muiden samanlaisten kanssa. Jos tiedät mitä tarkoitan. Ja toivottavasti tiedät.
Olen eri henkilö, ihmettelin tiukkaa arvostelua somettamisesta.
 
vierailija
Emme kerro kun ei haluta näitä ihmisiä sinne . Sen löytää kyllä jos osaa ettiä oikeilla sanoilla, mutta ne ei ole itsestäänselviä sanoja. Se on vaan rehtiä että koska Jannesta puhutaan niin sitten puhutaan myös Jannen puhujista.
Älä suotta puhu me-muodossa. Sinä olet se joka täällä on keskustelevinaan muiden Janne-fanien kanssa keskellä yötä. Yksinäsi sinä täällä "keskustelet". Ja nyt sinä sitten esität että TE muka oleTTE perustaneet jonkun Janne-vihaajista länkytysketjun 😂 Juupati juu ja lehmät lentää 😂 Menepä sinä nyt sitten sinne mielikuvitusmaailmaasi keskustelemaan "muiden" Janne-fanien kanssa 😂
 
vierailija
Älä suotta puhu me-muodossa. Sinä olet se joka täällä on keskustelevinaan muiden Janne-fanien kanssa keskellä yötä. Yksinäsi sinä täällä "keskustelet". Ja nyt sinä sitten esität että TE muka oleTTE perustaneet jonkun Janne-vihaajista länkytysketjun Juupati juu ja lehmät lentää Menepä sinä nyt sitten sinne mielikuvitusmaailmaasi keskustelemaan "muiden" Janne-fanien kanssa
Et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Ei ole yllätys.
 
vierailija
Älä suotta puhu me-muodossa. Sinä olet se joka täällä on keskustelevinaan muiden Janne-fanien kanssa keskellä yötä. Yksinäsi sinä täällä "keskustelet". Ja nyt sinä sitten esität että TE muka oleTTE perustaneet jonkun Janne-vihaajista länkytysketjun Juupati juu ja lehmät lentää Menepä sinä nyt sitten sinne mielikuvitusmaailmaasi keskustelemaan "muiden" Janne-fanien kanssa
Ainoastaan ihminen jota rietoo tämä, reagoi noin hurjasti. Muuten olisit sivuuttanut koko jutun. Varmaan menit ettimään muttet löytänyt. Siellä se on, ollut jo vkkoja, minä sattumoisin löysin sen vasta tänään. Se keskustelu pohjautuu jo vauva sivun kommentteihin ja niistä minä en tiennyt oikeastaan mitään kuin vasta n kaksi viikkoa sitten. Kyllä sinunkin pitäisi jo tiedostaa että sinun mahtailu täällä on a naurettavaa ja b näyttää että elämästäsi puuttuu jotain. Mutta hei, itse olet tiesi valinnut. Käyrä vaikka onkin.
 
vierailija
Ainoastaan ihminen jota rietoo tämä, reagoi noin hurjasti. Muuten olisit sivuuttanut koko jutun. Varmaan menit ettimään muttet löytänyt. Siellä se on, ollut jo vkkoja, minä sattumoisin löysin sen vasta tänään. Se keskustelu pohjautuu jo vauva sivun kommentteihin ja niistä minä en tiennyt oikeastaan mitään kuin vasta n kaksi viikkoa sitten. Kyllä sinunkin pitäisi jo tiedostaa että sinun mahtailu täällä on a naurettavaa ja b näyttää että elämästäsi puuttuu jotain. Mutta hei, itse olet tiesi valinnut. Käyrä vaikka onkin.
Voi kuule. Minua ei kiinnosta teidän salainen paskanjauhamisketju pätkääkään. Minä pysyn täällä ja Janne-keskustelussa, kiitos vaan 😘
 
vierailija
Älä suotta puhu me-muodossa. Sinä olet se joka täällä on keskustelevinaan muiden Janne-fanien kanssa keskellä yötä. Yksinäsi sinä täällä "keskustelet". Ja nyt sinä sitten esität että TE muka oleTTE perustaneet jonkun Janne-vihaajista länkytysketjun Juupati juu ja lehmät lentää Menepä sinä nyt sitten sinne mielikuvitusmaailmaasi keskustelemaan "muiden" Janne-fanien kanssa
Juu jotenkin huvittavia Janne fanit, kyttäävät vauva, fi sivuja, yhen aloituksen näin, ei ollut mitään pahaa. Nyt epätoivoisina täällä vouhkaavat ja mitään hyvää edelleenkin eivät viestittele.,
 
vierailija
Juu jotenkin huvittavia Janne fanit, kyttäävät vauva, fi sivuja, yhen aloituksen näin, ei ollut mitään pahaa. Nyt epätoivoisina täällä vouhkaavat ja mitään hyvää edelleenkin eivät viestittele.,
Epätoivoisina 😂. Kyllä se on te kun teidän pitää kytätä Jannen sivuja ettekä voi kirjoittaa siellä mitä haluatte ja ajattelette niin pitää sitten tulla tänne repimään vihanne ulos. Se vasta epätoivoista on.
 

Yhteistyössä