Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitit tietty itse Kanalle osanotot??
En kirjoittanut koska en ole Kanan ystävä, tuttava, sukulainen, työkaveri tai edes fani. Mutta tähän asti Janne on ainakin ollut olevinaan Kanan läheinenkin ystävä.. Toki Janne on voinut olla puhelimella yhteydessä Kanaan, sitähän emme tiedä. Mun mielestä se vain on odotettavissa olevaa, että jos kirjoitat faceen jotain vaikka yltiöonnellista tai äärimmäisen surullista, niin ainakin läheisimmät ihmiset reagoi siihen kirjoitukseen jotenkin. Kuten Katrie, Anne-Mari ja jopa Eeva tekivät. Mutta ei Janne.
 
vierailija
En kirjoittanut koska en ole Kanan ystävä, tuttava, sukulainen, työkaveri tai edes fani. Mutta tähän asti Janne on ainakin ollut olevinaan Kanan läheinenkin ystävä.. Toki Janne on voinut olla puhelimella yhteydessä Kanaan, sitähän emme tiedä. Mun mielestä se vain on odotettavissa olevaa, että jos kirjoitat faceen jotain vaikka yltiöonnellista tai äärimmäisen surullista, niin ainakin läheisimmät ihmiset reagoi siihen kirjoitukseen jotenkin. Kuten Katrie, Anne-Mari ja jopa Eeva tekivät. Mutta ei Janne.
Ystäväni kuoli toissapäivänä 56 vuotiaana. En todellakaan laittanut mitään Faceen hänen puolisolleen vaan otin yhteyttä suoraan ihmiseen. Faceen?? Ei olis tullut mieleenkään.
 
vierailija
On kaksi syytä miksi ihmiset kirjoittavat negatiivisesti toisesta henkilöstä: kateus tai että heidän omassa elämässä kaikki ei ole hyvin ja heidän pitää purkaa huono olonsa johonkin muuhun. Tällä kertaa Janneen.
Voit itse uskoa noin mutta muut eivät. Itse pidä holtittomana touhuna hommata 3 taloa, sitten olla pettynyt kun jos homma ei toimi. Raha on Jannen touhuissa takana. Ostaa, vuokraa, myy jatkuvasti jotain, ei ole tasapainoista.
 
vierailija
En kirjoittanut koska en ole Kanan ystävä, tuttava, sukulainen, työkaveri tai edes fani. Mutta tähän asti Janne on ainakin ollut olevinaan Kanan läheinenkin ystävä.. Toki Janne on voinut olla puhelimella yhteydessä Kanaan, sitähän emme tiedä. Mun mielestä se vain on odotettavissa olevaa, että jos kirjoitat faceen jotain vaikka yltiöonnellista tai äärimmäisen surullista, niin ainakin läheisimmät ihmiset reagoi siihen kirjoitukseen jotenkin. Kuten Katrie, Anne-Mari ja jopa Eeva tekivät. Mutta ei Janne.
Janne on voinut käydä naisen luona ihan itse. Mitä hittoa täällä kirjoitetaan ihan kuin tietäisit jotain faktana ihan koska se ei näy jossain some sivulla!
 
vierailija
Hih hih hii! 😂 Juu olen valtavan kateellinen Jannelle hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Sairaudestaan. Laajasta ystäväpiiristään. Huikaisevan komeasta ulkonäöstä ja atleettisen treenatusta kropasta. Vastentahtoisesta sinkkuudesta. Lemmikkilaumasta. Joo, kyllä Jannessa riittää kadehtimisen aiheita ilman omaisuus- ja talousjuttujakin. Mutta onhan sekin nyt valtavan suuri kadehtimisen aihe, että Janne omistaa kaksi viiden tähden VIP-palvelun luksushotellia! 😱
 
vierailija
Näinhän se on aina mennyt ja tulee aina menemään:
Janne ei suostu kenellekään maksamaan palkkaa mistään työstä vaan pitäisi saada aina ilmaista työvoimaa.
mutta: Jannelle täytyisi maksaa kaikesta työstä mitä itse Janne tekeekään
Koulutetut eläinhoitajat eivät menisi hänelle ilmaistyöhön.Opiskelijoitakaan ei saanut kun etsi asumaan ja työharjoitteluun.
 
vierailija
En kirjoittanut koska en ole Kanan ystävä, tuttava, sukulainen, työkaveri tai edes fani. Mutta tähän asti Janne on ainakin ollut olevinaan Kanan läheinenkin ystävä.. Toki Janne on voinut olla puhelimella yhteydessä Kanaan, sitähän emme tiedä. Mun mielestä se vain on odotettavissa olevaa, että jos kirjoitat faceen jotain vaikka yltiöonnellista tai äärimmäisen surullista, niin ainakin läheisimmät ihmiset reagoi siihen kirjoitukseen jotenkin. Kuten Katrie, Anne-Mari ja jopa Eeva tekivät. Mutta ei Janne.
Et taida ymmärtää miten julkinen some sivu toimii. Ei tartte olla tuttu, ystävä tai fani että sinne kirjoittaa. Olit kuitenkin sen verran kiinnostunut että luet hänen sivuaan. Et sitten voinut kirjoittaa mitään osanottaja sinne kuitenkaan vaan tulit tänne vaahtoamaan että ei näkynyt mitään Jannelta. Ootko ihan tosissasi??
 
vierailija
Janne on voinut käydä naisen luona ihan itse. Mitä hittoa täällä kirjoitetaan ihan kuin tietäisit jotain faktana ihan koska se ei näy jossain some sivulla!
Ei Janne missään "ehdi" käymään. Hänhän on täystyöllistetty niiden hotelliensa kanssa. No omenahyveen hän kyllä kerkeää leipaisemaan, ja istumaan sohvalla mussuttaen lakua. Ja typeriä videoitakin kerkeää siellä soffalla istuessa tekemään. Tänään olikin sitten vaihteeksi taas bad hair day, kun oli isketty se Onnenarvasta tuttu typerä liian pieni läppis päähän videota varten. Eli ei ole ehditty edes hiushaivenia pesemään.
 
vierailija
Hih hih hii! Juu olen valtavan kateellinen Jannelle hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Sairaudestaan. Laajasta ystäväpiiristään. Huikaisevan komeasta ulkonäöstä ja atleettisen treenatusta kropasta. Vastentahtoisesta sinkkuudesta. Lemmikkilaumasta. Joo, kyllä Jannessa riittää kadehtimisen aiheita ilman omaisuus- ja talousjuttujakin. Mutta onhan sekin nyt valtavan suuri kadehtimisen aihe, että Janne omistaa kaksi viiden tähden VIP-palvelun luksushotellia!
Mitä lukee täällä sun tarinoita, huomaa olet hyvin yksinäinen ihminen ja sua oikeestaan käy sääliksi tosi paljon. Toivon että hankit apua jota selvästi tarvitset.
 
vierailija
Ei Janne missään "ehdi" käymään. Hänhän on täystyöllistetty niiden hotelliensa kanssa. No omenahyveen hän kyllä kerkeää leipaisemaan, ja istumaan sohvalla mussuttaen lakua. Ja typeriä videoitakin kerkeää siellä soffalla istuessa tekemään. Tänään olikin sitten vaihteeksi taas bad hair day, kun oli isketty se Onnenarvasta tuttu typerä liian pieni läppis päähän videota varten. Eli ei ole ehditty edes hiushaivenia pesemään.
Et kai sinäkään ehdi muuta kuin seurata mitä Janne tekee 😂
 
vierailija
Et taida ymmärtää miten julkinen some sivu toimii. Ei tartte olla tuttu, ystävä tai fani että sinne kirjoittaa. Olit kuitenkin sen verran kiinnostunut että luet hänen sivuaan. Et sitten voinut kirjoittaa mitään osanottaja sinne kuitenkaan vaan tulit tänne vaahtoamaan että ei näkynyt mitään Jannelta. Ootko ihan tosissasi??
Edelleenkin, minä EN OLE Kanan ystävä. Janne ja Kana ovat. Tai ainakin ovat olleet tähän asti. Kummalta sinä ennemmin odottaisit osanottoa, läheiseltä ystävältäsi vai joltain random seuraajalta, jota et edes tunne?????????
 
vierailija
Ei Janne missään "ehdi" käymään. Hänhän on täystyöllistetty niiden hotelliensa kanssa. No omenahyveen hän kyllä kerkeää leipaisemaan, ja istumaan sohvalla mussuttaen lakua. Ja typeriä videoitakin kerkeää siellä soffalla istuessa tekemään. Tänään olikin sitten vaihteeksi taas bad hair day, kun oli isketty se Onnenarvasta tuttu typerä liian pieni läppis päähän videota varten. Eli ei ole ehditty edes hiushaivenia pesemään.
Eikö muuta keksi kun videoida syömistään,, dieetti juoma ei taida laihduttaa jos vetää makeaa mahan täydeltä.
 
vierailija
Ei taida näillä Jannen hotelleilla mennä kovin vahvasti.. Ensin alennettiin hintoja, ALV korotuksesta huolimatta. Ja nyt sitten on luovuttu niistä äärimmäisen, jopa naurettavan tarkoista kriteereistä. Nyt jopa isommat koirat pääsevät Jannelle hoitoon, kunhan käyttäytyvät hyvin. Vaikka Janne kelpuuttaa nyt myös isommat koirat, niin niiden pitää edelleen olla SEURAkoiria. Eli makoilevat vain sängyllä/sohvalla/tyynyllä ja tyytyvät ulkoaitauksessa "ulkoiluun". Koska eihän nyt sängyssä pötköttelevä Janne jaksaisi viedä jotain sakemannia tai rotikkaa monta kertaa päivässä pitkille, reippaille lenkeille. Helpompi kun avaa ulko-oven ja päästää vaan koirat aidatulle pihalle. Nyt Janne on myös ottanut asiakseen hoitaa sen Orimattilan talokeissin päätökseen. Hän vaikka vaihtaa välittäjää jollei talo muuten mene kaupaksi. Vuokralaisiakin olisi kyllä tarjolla, mutta kun Jannen sanoin "kaikki pitäisi saada vaan halvalla." Ei taida nuo "hotlat" sittenkään olla mitään kultakaivoksia. No enpä ole yllättynyt.... Yllätyn siinä kohtaa JOS Janne unohtaa tuon näpertelyn lemmikkien kanssa ja hankkii itselleen KOKOPÄIVÄtyön. Jestamendeera sentään! Voitteko kuvitella että Janne joutuisi työskentelemään hurjat 8h päivässä???!!!
Mistä tää sun viha kumpuaa? Että näin tarkasti katsot ja raportoit kaiken. En osaa edes kuvitella tuollaista ärtymyksen ja vihan määrää ketään ihmistä kohden.
 
vierailija
Kana, Jannen juontajakollega maikkarin arpaohjelmasta joutui pari päivää sitten lopettamaan seniorikoiransa. Kana kirjoitti faceen pitkän vuodatuksen kuinka rikki ja hajalla hän on asian vuoksi ollut. Ja kuinka oli elämänsä vaikein paikka vetää suora arpalähetys, kun sydän oli palasina ja itku meinasi väkisinkin tulla. Kanan työkaverit Katrie ja Eeva olivat reagoineet tuohon päivitykseen "halausemojilla". Ja Anne-Mari oli kirjoittanut pitkän tsemppiviestin. Anne-Mari oli jopa miettinyt, että hän voisi tulla Kanan tilalle jollei tämä pysty juontamaan suoraa lähetystä. Kana vastasi Anne-Marille näin: "Anne-Mari, kiitos oot ihana Onneks mulla on sunlainen huippu työkaveri ja frendi."

Myös lähetyksen ohjaaja sai kiitokset: "Meidän ohjaaja oli aivan ihanan kannustava ja hauska, ja sain siitä energiaa lähetykseen "

Missäs on Janne Antinin reagointi? Ei näy osaaottavaa kommenttia eikä emojia. Ja kovin lämpimät kommentit tuli Kanalta Anne-Marille, vaikka Jannen mukaan A-M on itsekäs k*sipää joka käyttää ystävyyttä vain hyväkseen. Ja ohjaaja oli kannustava, Janne taas mukamas sai aina vaan kaikkea ikävää korvanappiinsa.... Ei taida Jannea kiinnostaa ystävänsä murheet, mies kun on itse niin kiireinen hotelliensa ja maiskutteluidensa kanssa....

Kana vielä tuossa jutussa sanoi, että hänen teki mieli ottaa vapaata töistä. Mutta kun hän tarvitsee ne rahat. Tämäkin kertoo taas siitä, että ei tuo arpajuontajien palkka voi niin surkea olla mitä Janne väitti. Jos se palkka olisi umpisurkea kuten Janne väittää, varmasti olisi Kana jättänyt työpäivän väliin. Mutta kun tiedossa on muhkea potti kahisevaa, niin se motivoi juontamaan sitten surunkin keskellä.
Olet kuin P Korea. Aina seuraamassa mitä muut tekee ja sitten hyökkäämässä kimppuun.
 
vierailija
Edelleenkin, minä EN OLE Kanan ystävä. Janne ja Kana ovat. Tai ainakin ovat olleet tähän asti. Kummalta sinä ennemmin odottaisit osanottoa, läheiseltä ystävältäsi vai joltain random seuraajalta, jota et edes tunne?????????
Tää on erikoista. Monet ihmiset laittavat osanottoja julkisille ihmisille vaikkeivat tunne heitä. Muutenhan se on vaan tavallista stalkkaamista, jos ei ikinä kommentoi mitään ja erityisesti jos jotain todella ikävää on tapahtunut.
 
vierailija
Et taida ymmärtää miten julkinen some sivu toimii. Ei tartte olla tuttu, ystävä tai fani että sinne kirjoittaa. Olit kuitenkin sen verran kiinnostunut että luet hänen sivuaan. Et sitten voinut kirjoittaa mitään osanottaja sinne kuitenkaan vaan tulit tänne vaahtoamaan että ei näkynyt mitään Jannelta. Ootko ihan tosissasi??
Älä turhasta vaahtoa, kuka mitenkin someilee. Ei tämä ole niin vakavaa.
 

Yhteistyössä