Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mietikään rahan käyttöään vaan toimintaa kun jatkuvasti muuttaa ja nyt ylläpitää 3 taloa ja taas Orimattilan taloa myy, vuokraa. Sama sen mökin oston kanssa, taisi rempata , vuokrata muutaman kuukauden aikana. Hyvä kun myi pois. Saisipa vielä Orimattilan talon myytyä.

Hyvin vastattu, juuri näin. Ei täällä rahasta sen enempää olla puhuttu.
 
vierailija
Hyvin vastattu, juuri näin. Ei täällä rahasta sen enempää olla puhuttu.
Jos tietäisitte miten esim minun asunto, mökki ja raha asiat menee ja toimii, oisko kiinnostusta? En usko vaikka minun elämä on paljon oudompaa rahan käytön kanssa kuin Jannen. Mitä tällä ajan takaa on se että meitä mahtuu kaikkia maailmaan ja Janne on yksi kaikkein tavallisimmista ihmisistä mutta te olette tehneet hänestä jotain erityistä. En tiedä miksi.
 
vierailija
Jos tietäisitte miten esim minun asunto, mökki ja raha asiat menee ja toimii, oisko kiinnostusta? En usko vaikka minun elämä on paljon oudompaa rahan käytön kanssa kuin Jannen. Mitä tällä ajan takaa on se että meitä mahtuu kaikkia maailmaan ja Janne on yksi kaikkein tavallisimmista ihmisistä mutta te olette tehneet hänestä jotain erityistä. En tiedä miksi.
Hyvin sanottu. Jos naapurin Matti tekee mitä lie rahojensa kanssa, tuleeko siitä kaksplus keskustelua? Ei tule. Antaa ihmisten elää omaa elämäänsä. Ei se kuulu meille muille yhtään.
 
vierailija
Hyvin sanottu. Jos naapurin Matti tekee mitä lie rahojensa kanssa, tuleeko siitä kaksplus keskustelua? Ei tule. Antaa ihmisten elää omaa elämäänsä. Ei se kuulu meille muille yhtään.
Janne Antinissa ja naapurin Matissa on vain se ero, että toinen on ns. julkkis ja toinen täysi tavis. Tällä ns. julkkiksella on facessa vajaa 10 000 seuraajaa, naapurin Matilla ehkä 50-100. Kun tämä ns. julkkis avautuu vaikka epäonnisesta rakkauselämästään somessa, hänellä on tosiaan se kymmentuhatpäinen seuraajien joukko, jotka näkevät tuon päivityksen. Kaiken lisäksi tämä ns. julkkis janoaa entistä enemmän näkyvyyttä tälle julkaisulleen, joten hän pirauttaa Iltalehteen/Iltasanomiin ja vaatii että tehkää hänestä juttu! Naapurin Matti tuskin tyrkyttää siitä juttua iltapäivälehteen, kun ei vaan oikein pirkot ja lyylit tartu haaviin, kovin on yksinäistä Matin elämä.
 
vierailija
Janne Antinissa ja naapurin Matissa on vain se ero, että toinen on ns. julkkis ja toinen täysi tavis. Tällä ns. julkkiksella on facessa vajaa 10 000 seuraajaa, naapurin Matilla ehkä 50-100. Kun tämä ns. julkkis avautuu vaikka epäonnisesta rakkauselämästään somessa, hänellä on tosiaan se kymmentuhatpäinen seuraajien joukko, jotka näkevät tuon päivityksen. Kaiken lisäksi tämä ns. julkkis janoaa entistä enemmän näkyvyyttä tälle julkaisulleen, joten hän pirauttaa Iltalehteen/Iltasanomiin ja vaatii että tehkää hänestä juttu! Naapurin Matti tuskin tyrkyttää siitä juttua iltapäivälehteen, kun ei vaan oikein pirkot ja lyylit tartu haaviin, kovin on yksinäistä Matin elämä.
Juuri näin. Kyllä ihmisten elämät aiheuttavat keskustelua. Milloin ne ovat vauvauutisia ja milloin eroja. Näiden vuoksi vauvapalstat porskuttavat vuodesta toiseen. Mitä isompi julkkis sitä enemmän keskustelua ja Jannen kohdalla tuo noin 90000 seuraajaa ja meitä kourallinen täällä jos sitäkään. Tämä ketjukin hiipumaan päin, kun ei Jannella juuri enää ole kuin tuo Facebook temmellyskenttänään.
 
vierailija
Janne Antinissa ja naapurin Matissa on vain se ero, että toinen on ns. julkkis ja toinen täysi tavis. Tällä ns. julkkiksella on facessa vajaa 10 000 seuraajaa, naapurin Matilla ehkä 50-100. Kun tämä ns. julkkis avautuu vaikka epäonnisesta rakkauselämästään somessa, hänellä on tosiaan se kymmentuhatpäinen seuraajien joukko, jotka näkevät tuon päivityksen. Kaiken lisäksi tämä ns. julkkis janoaa entistä enemmän näkyvyyttä tälle julkaisulleen, joten hän pirauttaa Iltalehteen/Iltasanomiin ja vaatii että tehkää hänestä juttu! Naapurin Matti tuskin tyrkyttää siitä juttua iltapäivälehteen, kun ei vaan oikein pirkot ja lyylit tartu haaviin, kovin on yksinäistä Matin elämä.
Naapurin Matti on taatusti mielenkiintoisempi kuin Janne.
 
vierailija
Siellä se kaksinaamainen ja tekopyhä Janne taas öyhöttää facessa kiusaamisesta. On linkittänyt näyttelijä Hanna Salmisen lehtijutun, jossa tämä Salkkarien Salla kertoo saavansa paljon törkyviestejä somessa. Janne taas uhoaa että "Eiku kuvakaappaukset kaikesta törkystä ja eiku poliisille eteenpäin tiedot. Ei saa antaa periksi kiusaamiselle!!!"

Mitäs Janne luulet, joko Anne-Mari Planting on lähettänyt kuvakaappauksen poliisille tästä SINUN kommentistasi Anne-Maria koskien:

"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."

Tuo kommentti ei ole kiusaamista ja törkyä???????????? Oi luoja että tuo mies on aivan käsittämättömän OKSETTAVA tapaus!!!!!!!
 
vierailija
Siellä se Janne taas öyhöttää kiusaamisesta facessa. On linkittänyt näyttelijä Hanna Kinnusen lehtijutun, jossa tämä Salkkarien Salla kertoo saavansa somessa paljon törkyviestejä ja julkaisevansa ne myös. Janne taas uhoaa että "Eiku kuvakaappaukset kaikesta törkystä ja eiku poliisille eteenpäin tiedot. Ei saa antaa periksi kiusaamiselle!!!" No mitäs sanot Janne, tämä sinun herttainen kommenttisi kollegastasi Anne-Marista ei suinkaan ole kiusaamista eikä törkyä???


"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."

On se sitten ihanan kaksinaamainen mies tuo Janne Antin ♥♥♥♥
 
vierailija
Janne louskuttaa työnantajastaan ja työkavereistaan kovaakin settiä facessa, mutta kas kummaa, sehän ei ole kiusaamista. Mutta annas olla jos joku menee Jannea neuvomaan vaikka koiran ruokinnassa, niin jopas on jo rikosilmoitukset vireillä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Siellä se Janne taas öyhöttää kiusaamisesta facessa. On linkittänyt näyttelijä Hanna Kinnusen lehtijutun, jossa tämä Salkkarien Salla kertoo saavansa somessa paljon törkyviestejä ja julkaisevansa ne myös. Janne taas uhoaa että "Eiku kuvakaappaukset kaikesta törkystä ja eiku poliisille eteenpäin tiedot. Ei saa antaa periksi kiusaamiselle!!!" No mitäs sanot Janne, tämä sinun herttainen kommenttisi kollegastasi Anne-Marista ei suinkaan ole kiusaamista eikä törkyä???


"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."

On se sitten ihanan kaksinaamainen mies tuo Janne Antin
Ihan uteliaisuuttani kysyn että meetkö aina Jannen Faceen ja etit nämä sieltä joka kerta uudestaan vai onko sinulla nämä säilössä ja sitten sieltä otat ja kopioit ne tänne päivittäin eri yhteyksissä?
 
vierailija
Ihan uteliaisuuttani kysyn että meetkö aina Jannen Faceen ja etit nämä sieltä joka kerta uudestaan vai onko sinulla nämä säilössä ja sitten sieltä otat ja kopioit ne tänne päivittäin eri yhteyksissä?
Ihan sama miten toimin. Se ei poista sitä tosiasiaa että Janne on kaksinaamainen. Kehottaa kiusattuja ottamaan kuvakaappaukset "kaikesta törkystä" ja lähettämään ne poliisille. Mites nuo Jannen törkyviestit sitten? Kai niistäkin saa ottaa screenshotit ja lähettää poliisille?
 

Yhteistyössä