Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä varten roikutaan vanhoissa tarinoissa?? Siis ihan älytöntä. J os varmaan sanonut vaikka mitä, mutta voitaisko vihdoin mennä eteenpäin?
Juurihan täällä on puhuttu tästä Jannen ohjelman torppaamisesta. Sitä kautta tuli toi vanha asia pinnalle, kun joku kysyi miksi tästä ei sano Jannelle suoraan. Eli juurikin tämän syyn vuoksi mikä sieltä kaivettiin esille.
 
vierailija
En ole mennyt henk. kohtaisuuksiin. Ei asiallinen kritiikki ole kiusaamista.
Oletko sinä tuo joka kirjoitti tuossa että Janne itse on kiusaaja? Oliko se niin tärkeää taas ottaa esille? Tiedetään jo mitä mieltä olette Jannesta. Se että sitä samaa toistetaan koko ajan ei tarkoita että fanit muuttaisivat mielensä. Ja jos antaa kritiikkiä, sen voi antaa ilman haukkumasanoja. En tiedä mitä kritiikkiä sinä täällä olet antanut, mutta heti jos mennään esim ulkonäkö tms kommentteihin, se ei enää ole asiallista kritiikkiä. Ikinä.
 
vierailija
Oletko sinä tuo joka kirjoitti tuossa että Janne itse on kiusaaja? Oliko se niin tärkeää taas ottaa esille? Tiedetään jo mitä mieltä olette Jannesta. Se että sitä samaa toistetaan koko ajan ei tarkoita että fanit muuttaisivat mielensä. Ja jos antaa kritiikkiä, sen voi antaa ilman haukkumasanoja. En tiedä mitä kritiikkiä sinä täällä olet antanut, mutta heti jos mennään esim ulkonäkö tms kommentteihin, se ei enää ole asiallista kritiikkiä. Ikinä.
Tuosta ulkonäkö haukkumisesta: mulla on ystäviä joilla on möhömaha. Kun täällä yksi kirjoittaja usein mainitsee sen Jannesta. Miksi se on tärkeää, en tiedä. Pitää näköjään siis haukkua. Mä en ikinä IKINÄ sanoisi mun ystäville että hei te möhömahat, koska möhömaha ei ole mukava positiivinen sana. Tämäkin möhömaha sanan käyttäjä täällä voi antaa hänen kommenttinsa ilman tuota sanaa. Sen vuoksi sanon että mitä jotkut kirjoittajat täällä sanovat asialliseksi kritiikiksi, heti menettää asiallisuuden.
 
vierailija
En ole pilkannut Jannea, mutta sekö teistä Jannefaneista on ok, että Janne pilkkaa naisia, kuukautisista lähtien?

Kuten pilkkasi häntä kritisoivaa koirantaluttajanaista; "sillä oli varmaan kuukautiset päälllä".

Joo on vanha juttu, mutta todistaa silti jannen törkeyden.
 
vierailija
Täällä on joku näköjään koonnut ihan kansion miehen kirjoituksista ja sanomisista. Aika hurjaa fanitusta se. Kukaan ei voi olla noin kiinnostunut jostain henkilöstä ellei itse ole oikea megafani. Edes tavis fanit ei ole noin kiinnostunut Jannen tekosista ja sanoista.
Kyse ei ole fanituksesta, vaan Jannen tekopyhyydestä ja kaksinaamaisuudesta! (Tiedän kuinka rakastat noita sanoja ♥)
Ei ole väärin kaivella Jannen facesta "vanhoja" kirjoituksia ja kommentteja, kun niillä pystyy todistamaan Jannen tekopyhyyden. Ensin louskutetaan paskaa työkavereista ja työpaikasta niin että räkä lentää. Sitten kun siitä louskuttamisesta tulee seurauksia, esitetäänkin viattomana että "En minä mielestäni ole somessa mitään kirjoitellut..." Jos tuo ei ole tekopyhää niin mikä sitten????!!!!!
 
vierailija
Kun välillä lukee kommentteja täällä, mietin unohtaako ihmiset että julkkikset on vain tavallisia talliaisia. Se että niillä on enemmän rahaa, valtaa, tietty faneja jne mutta hekin aloittivat elämänsä ihan tavis tyyppinä. Sitten kun he sanovat jotain ei niin mukavaa, heitä kritisoidaan ihan mielettömästi ja monta vuotta ja vuosikymmentäkin siitä. Mutta me oikeasti tavis tyypit kaiketi voimme sanoa ihan mitä vain ja se on ok? En jaksa uskoa että näissäkään kirjoittajissa on kovin montaa joka ei myös kritisoi muita ihmisiä, siis tavallisia ihmisiä. Vaikka kaupassa kun näkee jonkun erikoisen asun jonkun päällä. Sitten kun julkkis sanoo jotain, otetaan nyt sitten västäräkki taas esimerkiksi, niin siitä puhutaan ties kuinka kauan. Otetaan esille monta kertaa. Joskus pitäisi vaan ymmärtää että myös julkkikset sanoo sontaa koska ovat vain ihmisiä. Ei sen kummempia. Ja joskus on hyvä vaan mennä eteenpäin ettei katkeruus ja viha syö sielua ja sydäntä ihan täysin.
 

Yhteistyössä