Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä sä nyt oikein sekoilet???? Janne kertoi tuon asian ihan itse tämän päivän livessä!!! Mutta katsos kun Janne ei itse ymmärrä tehneensä mitään väärää haukkuessaan Jasekin ja Anne-Marin ja kertoillessaan paljastuksia Onnenarvasta.... Niin Janne nyt sitten epäilee että olisiko Eveon väki katkeraa (kas kun ei kateellista) kun Janne lähti Onnenarvasta ja JOS katsojaluvut ovat sen myötä tippuneet. Niin tämän katkeruuden takia Eveo ei sitten suostuisi esittämään Jannen showta Mä en tajua miten Janne voi olla noin tyhmä???!!! Ensin haukut julkisesti entisen työnantajasi, ja sitten ihmettelet kun uusia työtarjouksia ei tipahtelekaan taivaalta. Wonder why???????
Ootas. Miten Eveo ja Onnenarpa liittyy yhteen? Ja voit vastata ihan ilman ”ootko sä tyhmä??!!” Katsos kun en ole tietoinen näistä yhteyksistä. Eli miksi Eveo ois katkera että Janne lähti Onnenarvasta? Eihän Onnenarpa ole Eveolla. Vai onko Eveo muutakin kuin TV kanava?
 
vierailija
Ootas. Miten Eveo ja Onnenarpa liittyy yhteen? Ja voit vastata ihan ilman ”ootko sä tyhmä??!!” Katsos kun en ole tietoinen näistä yhteyksistä. Eli miksi Eveo ois katkera että Janne lähti Onnenarvasta? Eihän Onnenarpa ole Eveolla. Vai onko Eveo muutakin kuin TV kanava?
Kysy Jannelta, hän nämä asiat paremmin tietää 🤷 Ilmeisesti Eveolla on jotain kytköksiä Neloseen? Vai oliko kyseessä solidaarisuus? Haukuit julkisesti työnantajaasi Nelosella, emme siis halua enää jatkaa yhteistyötä kaltaisesi ihmisen kanssa... No oli miten oli, mutta näin Janne kertoi. Että Eveon kanavapäällikkö vai mikä nyt olikaan oli soittanut Jannelle ja pyytänyt lounaalle. Janne vielä muisti kertoa kuinka "Itse minä jouduin sen lounaan maksamaan." No sitten tämä tyyppi oli sanonut Jannelle että kai ymmärrät että me emme enää voi ottaa ohjelmaasi kanavalle, koska olet somessa puhunut mitä olet puhunut (Onnenarpaan liittyen). Ja Janne esitti tyhmää, hän ei muka ole louskuttanut Onnenarvasta mitään... Eli nyt on sitten katkeruus motiivina hyllyttää Jannen ohjelma. Ei suinkaan kateus tai homovastaisuus tällä erää.
 
vierailija
Kysy Jannelta, hän nämä asiat paremmin tietää Ilmeisesti Eveolla on jotain kytköksiä Neloseen? Vai oliko kyseessä solidaarisuus? Haukuit julkisesti työnantajaasi Nelosella, emme siis halua enää jatkaa yhteistyötä kaltaisesi ihmisen kanssa... No oli miten oli, mutta näin Janne kertoi. Että Eveon kanavapäällikkö vai mikä nyt olikaan oli soittanut Jannelle ja pyytänyt lounaalle. Janne vielä muisti kertoa kuinka "Itse minä jouduin sen lounaan maksamaan." No sitten tämä tyyppi oli sanonut Jannelle että kai ymmärrät että me emme enää voi ottaa ohjelmaasi kanavalle, koska olet somessa puhunut mitä olet puhunut (Onnenarpaan liittyen). Ja Janne esitti tyhmää, hän ei muka ole louskuttanut Onnenarvasta mitään... Eli nyt on sitten katkeruus motiivina hyllyttää Jannen ohjelma. Ei suinkaan kateus tai homovastaisuus tällä erää.
Ok. Kiitos vastauksesta. Mielenkiintoista ja outoa samaan aikaan.
 
vierailija
Siis ei se vastaus vaan se tilanne on mielenkiintoista ja outoa samaan aikaan.
Kai Eveolla ja näillä arpajaisohjelmilla jotain kytköksiä on. Katriehan juonsi Eveolla jotain arpaohjelmaa ennenkuin Onnenarvassa aukesi paikka. Myös Janne ja Anne-Mari tekivät jokusen tuurauksen Eveolla. Nämä Eveon arpajaiset tuli aina viikonloppuisin joskus klo 21 aikaan.. Kai näillä arpaohjelmilla sama tuotantoryhmä on, riippumatta siitä tuleeko ohjelma maikkarilta, Neloselta tai Eveolta.
 
vierailija
Kai Eveolla ja näillä arpajaisohjelmilla jotain kytköksiä on. Katriehan juonsi Eveolla jotain arpaohjelmaa ennenkuin Onnenarvassa aukesi paikka. Myös Janne ja Anne-Mari tekivät jokusen tuurauksen Eveolla. Nämä Eveon arpajaiset tuli aina viikonloppuisin joskus klo 21 aikaan.. Kai näillä arpaohjelmilla sama tuotantoryhmä on, riippumatta siitä tuleeko ohjelma maikkarilta, Neloselta tai Eveolta.
Varmaan on yhteys. Janne itse käytöksellään sulki sen oven. Haluaa tv työhön kuitenkin.
 
vierailija
Kai Eveolla ja näillä arpajaisohjelmilla jotain kytköksiä on. Katriehan juonsi Eveolla jotain arpaohjelmaa ennenkuin Onnenarvassa aukesi paikka. Myös Janne ja Anne-Mari tekivät jokusen tuurauksen Eveolla. Nämä Eveon arpajaiset tuli aina viikonloppuisin joskus klo 21 aikaan.. Kai näillä arpaohjelmilla sama tuotantoryhmä on, riippumatta siitä tuleeko ohjelma maikkarilta, Neloselta tai Eveolta.
Pääseeköhän Janne edes tuuraamaan muita arpa juontajia?
 
vierailija
Tänään on taas yritetty aloittaa haukkumaketju Jannesta vauvasivulla, kysyen jotain todella törkeää. Keskustelu on jälleen kerran poistettu. Mikä vimma vihaajilla on aina vain jatkaa paskaa? Kun ihan asiallisesta voisi myös olla ja puhua. En ymmärrä.
 
vierailija
Kysy Jannelta, hän nämä asiat paremmin tietää Ilmeisesti Eveolla on jotain kytköksiä Neloseen? Vai oliko kyseessä solidaarisuus? Haukuit julkisesti työnantajaasi Nelosella, emme siis halua enää jatkaa yhteistyötä kaltaisesi ihmisen kanssa... No oli miten oli, mutta näin Janne kertoi. Että Eveon kanavapäällikkö vai mikä nyt olikaan oli soittanut Jannelle ja pyytänyt lounaalle. Janne vielä muisti kertoa kuinka "Itse minä jouduin sen lounaan maksamaan." No sitten tämä tyyppi oli sanonut Jannelle että kai ymmärrät että me emme enää voi ottaa ohjelmaasi kanavalle, koska olet somessa puhunut mitä olet puhunut (Onnenarpaan liittyen). Ja Janne esitti tyhmää, hän ei muka ole louskuttanut Onnenarvasta mitään... Eli nyt on sitten katkeruus motiivina hyllyttää Jannen ohjelma. Ei suinkaan kateus tai homovastaisuus tällä erää.
Sanoiko Janne tosiaan välittäneensä ettei tiedä mistä puhutaan, kun sanottiin tuosta somessa toisesta työnantajasta puhumisesta?
 
vierailija
Nyt sekö Nelonen, että Eveo on kauniisti kieltäytynyt yhteistyöstä Jannen kanssa. Mitenhän käy muiden kanavien kanssa? Kuten jo aiemmin olen sanonut niin piirit ei ole isot näiden kanavien kesken..
 
vierailija
Kysy Jannelta, hän nämä asiat paremmin tietää Ilmeisesti Eveolla on jotain kytköksiä Neloseen? Vai oliko kyseessä solidaarisuus? Haukuit julkisesti työnantajaasi Nelosella, emme siis halua enää jatkaa yhteistyötä kaltaisesi ihmisen kanssa... No oli miten oli, mutta näin Janne kertoi. Että Eveon kanavapäällikkö vai mikä nyt olikaan oli soittanut Jannelle ja pyytänyt lounaalle. Janne vielä muisti kertoa kuinka "Itse minä jouduin sen lounaan maksamaan." No sitten tämä tyyppi oli sanonut Jannelle että kai ymmärrät että me emme enää voi ottaa ohjelmaasi kanavalle, koska olet somessa puhunut mitä olet puhunut (Onnenarpaan liittyen). Ja Janne esitti tyhmää, hän ei muka ole louskuttanut Onnenarvasta mitään... Eli nyt on sitten katkeruus motiivina hyllyttää Jannen ohjelma. Ei suinkaan kateus tai homovastaisuus tällä erää.
Kiinnostavaa.
 
vierailija
Eipä Janne fanien keskustelu tyyli aina siisti ole.
Molemmin puolin on heitelty sanoja. Molemmat pystyy parempaan. Toivottavasti. En tajua miksi pitää kuitenkin aina vaan aloittaa inhottavia keskusteluja vauvasivulla. Ne ei kuitenkaan onnistu, että ihan turhaa tässä vaiheessa. Minä en edes poistattanut sitä keskustelua. Joku ehti jo ennen minua.
 
vierailija
Sanoiko Janne tosiaan välittäneensä ettei tiedä mistä puhutaan, kun sanottiin tuosta somessa toisesta työnantajasta puhumisesta?
Oi kyllä! En tietenkään enää sanatarkasti muista miten Janne tuon asian muotoili, enkä pääse asiaa tarkistamaankaan, koska Janne on poistanut koko liven facesta.. Mutta Janne sanoi jotenkin näin että "En kyllä mielestäni ole mitään somessa puhunut. Minulla oli niin tiukat ehdot työsopimuksessa, että en vain voi sanoa mitään vaikka kuinka tekisi mieli." Sitten Janne alkoikin selittää että "Luulen että kyse on katkeruudesta. Kun lähdin Onnenarvasta, ja jos katsojaluvut ovat sen myötä laskeneet. Niin ovat nyt sitten katkeria eivätkä sen takia näytä tv-sarjaani "

Ja tosiaan Eveolta olivat soittaneet Jannelle ja pyytäneet lounaalle. Janne oli silti joutunut itse maksamaan lounaansa, vaikka häntä pyydettiin lounaalle. Siellä lounaalla oli sitten kerrottu Jannelle, että hänen tv-sarjaansa ei tulla sittenkään näkemään Eveolla, syynä Jannen puheet Onnenarvasta.
 
vierailija
Kun tuo livelähetys alkoi, Jannen ääni kuului todella heikosti. Muutama katsoja kommentoi heti että kuuluu huonosti. Janne vain ylimielisesti tokaisi jotenkin että voi voi, täällä päässä kaikki on kuten pitääkin, vika on siis sinun yhteydessä/laitteessa. No sitten näitä viestejä alkoi tulla oikein urakalla, kun ihmiset valitti että Jannen ääni ei kuulu. Sitten vasta Janne tajusi että ongelma todellakin oli HÄNEN laitteessa/yhteydessä, ei katsojien. Janne katkaisi liven ja aloitti uudestaan, ei auttanut. Tämä ennustajaeukko Anita oli puhelimen kautta myös mukana lähetyksessä, mutta hänet heivattiin sitten parissa minuutissa, kun epäilivät että tämä Anitan puhelinyhteys jotenkin vaikuttaa huonoon kuuluvuuteen. Ja ihan heti ensimmäisenä kun lähetys alkoi, Janne ajoi partaa. Itse en oikein ymmärrä että mitä sisältöä parran ajaminen antaa siihen livelähetykseen?? Eikö parran voisi ajaa aamulla, tai sitten iltatoimien yhteydessä. Miksi ihmeessä se parranajo pitää sisällyttää liveen???? No eipä siinä livessä sitten oikein mitään sisältöä ollutkaan. Tuo Eveo-keissi joka on selitetty ylempänä. No sitten Janne odotetusti mainosti taas sitä Naturdiet-juomaa. Hän on nykyään niin kiireinen ettei ehdi edes syömään, mutta nuo juomat pelastavat tilanteen. Joo ja sitten Jannella on "jotain uutta tulossa". Janne mietti paljastaisiko jo tuon asian, mutta päätyi sitten pitämään asian vielä salassa. Parin viikon asia asia varmistuu, sitten Janne paljastaa sen. Tuossapa tuon liven mitätön sisältö.
 
vierailija
Oi kyllä! En tietenkään enää sanatarkasti muista miten Janne tuon asian muotoili, enkä pääse asiaa tarkistamaankaan, koska Janne on poistanut koko liven facesta.. Mutta Janne sanoi jotenkin näin että "En kyllä mielestäni ole mitään somessa puhunut. Minulla oli niin tiukat ehdot työsopimuksessa, että en vain voi sanoa mitään vaikka kuinka tekisi mieli." Sitten Janne alkoikin selittää että "Luulen että kyse on katkeruudesta. Kun lähdin Onnenarvasta, ja jos katsojaluvut ovat sen myötä laskeneet. Niin ovat nyt sitten katkeria eivätkä sen takia näytä tv-sarjaani "

Ja tosiaan Eveolta olivat soittaneet Jannelle ja pyytäneet lounaalle. Janne oli silti joutunut itse maksamaan lounaansa, vaikka häntä pyydettiin lounaalle. Siellä lounaalla oli sitten kerrottu Jannelle, että hänen tv-sarjaansa ei tulla sittenkään näkemään Eveolla, syynä Jannen puheet Onnenarvasta.
Ei voi olla totta.. puhuihan Janne ja paljon puhuikin! Uhosi isoilla paljastuksilla jne.

Ja siis nuo katsojaluvut.. JOS katsojaluvut olisi tippunut niin eikö kaiken järjen mukaan Janne otettais asap takaisin tekemään ihan mitä vaan, että saadaan niitä katsojia? Katsojista niin iso kilpailu, että tietenkin mikä tahansa niitä tvn ääreen vetää niin käytetään hyväksi. Hiukan kuulostaa tuulesta temmatulta tämä etteikö Jannea oteta tuon vuoksi takaisin telkkariin, kun katsojaluvut tippui. Sitä paitsi en usko hetkeäkään, että ne olisivat tippuneet.

En edelleen ole fani enkä vastaan, mutta tuo peen jauhaminen on kyllä aikamoista.
 
vierailija
Tässä nyt vain muutama lainaus Jannen facesta, mitä Janne on louskuttanut Onnenarvasta:

-"At least say something about the show... Tätä se jaksoi joka ikinen päivä jankuttaa minulle jos kerroin jostain muusta kuin pelistä tai että soita soita soita..."

-"Jacek on sitä mieltä ettei kukaan soita kun olen liian viihteellinen."

-"Pyydän anteeksi että olen juontanut Onnenarpaa kaikki nämä vuodet! 🙏 Olen erittäin pahoillani siitä että olen joutunut sanomaan ja tekemään paljon sellaista mitä en olisi halunnut... Olen pahoillani siitä että en ole ollut vahvempi ja taistellut vahvemmin vastaan vääryydet!

Tiedätte hyvin sen että korvaani kerrottiin lähetyksen aikana vaikka ja mitä että tee näin ja noin ja sano näin ja noin... Jos tietäisitte millaisen salassapito sopimuksen olen joutunut allekirjoittamaan ette olisi kovin kateellisia tilanteestani.

Tiedän paljon, mutta en voi kertoa koska sitten joudun maksamaan siitä, isosti. Tai sitten ajattelen että IHAN SAMA, kuollaan me kaikki kuitenkin joskus niin samapa tuo aikani oli tässä, sanon sitten sanottavani ja sen jälkeen katoan kokonaan! Tämä olisi varmaan parasta kaikille..."

-"🤬🤬🤬 Nyt on minun aikani kommentoida tuota tapahtunutta... Saa kysyä niin vastaan jos voin... Tuotanto kyttää nyt todella hyvin mitä tänne kirjoitan... Ovat valmiina haastamaan minut oikeuteen heti jos kerron jotain arkaluontoista... Minulla on paljon tietoa ja sen jos tuon esille ja paljastan kaiken en enää tiedä miten käy..."

-"Ihmiset muuttuvat, tuo paikka myös muuttaa ihmisen kun ei voi sanoa rehellisesti mitä ajattelee eikä juontajia arvoteta eikä ole arvostettu. Arvostavat vain jos saat ihmisiä soittamaan, tavalla tai toisella. Tiedän että syynäävät nyt todella tarkasti mitä tänne kirjoitan, pelkäävät että tuon kaikki tietoni esille kaikkine todistuksineen. kaikki ne ihmiset jotka ovat joutuneet kärsimään tuon firman huonosta käyttäytymisestä. Voi voi jos tietäisitte vaan kaiken sen minkä minä nyt tiedän... Olen heille vaarallinen ja sen tietävät."

Janne on näköjään poistanut suurimman osan Onnenarpaan liittyvistä päivityksistään facesta. Se että nuo päivitykset on nyt nyt poistettu, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi alunperin ollut. Esim. ne anelut missä Janne pyytää fanejaan järjestämään hänelle työpaikkansa takaisin, ovat "kadonneet".
 
vierailija
"Minähän en uskalla kertoa mitä kaikkea tiedän. Pelkään että joudun ongelmiin tai minä mystisesti katoan tms jos kerron ihan kaiken minkä tiedän... 😢 Sen verran isoja rahoja tuossa liikkuu... Toisaalta olen tässä viime aikoina oppinut niin paljon uutta että en pian jaksa välittää mitä minulle tapahtuu kunhan vaan oikeus voittaa..."

"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."

Jannen kommentti Anne-Marista ja Onlyfansista:

"Joo, jos on huono itsetunto niin sitä vissiin nostattaa egoa esim esittelemällä pyllyä tai tissejä tms... Onhan näitä nähty jo vuosien varrella näitä typyjä... Heteromiehet vissiin tykkää. ;)"
 
vierailija
Nuo kommentit/viestit löytyvät edelleen Jannen facesta. Sitten Janne esittää tyhmää kun Eveo kieltäytyykin esittämästä Jannen typerää lemmikkiohjelmaa, viitaten Jannen laukomiin asioihin somessa. Janne väittää että kyseessä on KATKERUUS. Eveo on katkera kun Janne mukamas vei Onnenarvalta katsojat! 😂😂😂😂😂😂 No onhan tuo piristävää vaihtelua tuo katkeruus. Sen ainaisen kateuskortin tai homovastaisuuden jälkeen.
 
vierailija
Janne moitti Anne-Maria siitä, että tämä ei koskaan soittele Jannelle. Eli onko siis työkaverien kanssa PAKKO olla kaveria myös vapaa-ajalla? Tai onko ylipäänsä pakko olla kaveri kollegan kanssa?? Eikö riitä että töissä ollaan työkavereita, vapaa-ajalla on sitten eri kaverit kuin töissä? En minä ainakaan vapaa-ajalla soittelisi sellaiselle työkaverille, josta nyt en muutenkaan pidä tai kenen kanssa en töissäkään ole erityisemmin tekemisissä. Anne-Marin pitäisi ilmeisesti olla ikuisessa kiitollisuuden velassa, kun Janne oikein järjesti hänet töihin!!!!
 

Yhteistyössä