Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannefanihullu näköjään heräsi. Häneltä voi odottaa pilkkaavia viestejä n. klo 4 saakka. Viestit tulevat parin minuutein välein. Hänellä kun ei ole muuta elämää kuin palstailu.
 
vierailija
Et sitten ymmärtänyt kommenttiani? Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu...
Kyllä se nyt on niin ettet sinä ymmärtänyt. Lueppa vähän tarkemmin. Sinun kommentti oli että 90 prosenttia täällä on Jannefanien kirjoittamia haukkumisia vihaajia kohtaan tjv… eli siis 90 prosenttia on Jannen puolustamista. Katos kun tuo luetun ymmärtäminen on niiiin tärkeää jos alat heittämään paskaa niskaan 😊.
 
vierailija
Kyllä se nyt on niin ettet sinä ymmärtänyt. Lueppa vähän tarkemmin. Sinun kommentti oli että 90 prosenttia täällä on Jannefanien kirjoittamia haukkumisia vihaajia kohtaan tjv… eli siis 90 prosenttia on Jannen puolustamista. Katos kun tuo luetun ymmärtäminen on niiiin tärkeää jos alat heittämään paskaa niskaan .
Ei ole puolustamista jos haukutaan kommentoijaa henkilökohtaisuuksilla, eikä vastata itse kommenttiin 😘😘😘😘
 
vierailija
Ei ole puolustamista jos haukutaan kommentoijaa henkilökohtaisuuksilla, eikä vastata itse kommenttiin 😘😘😘😘
Jos Jannen haukkuminen henkilökohtaisuuksilla on ok, niin samoin on myös teidän haukkuminen. Ette voi tehdä yhtä ja olla ottamatta vastaan toista. Ei se elämä toimi noin. Vaikka kovasti kyllä yritätte. Joka lause teiltä on Jannen haukkumista. Ja niinpä vuoroin kylään.
 
vierailija
Jannne-fanit, onko Naturdiet juomat jo korkattu? Ja juustonaksuja myös ruokalistalla? Kohta pääsemme katselemaan kun Janne selostaa kuinka on ollut hirrrrrrrrrrveä kiire, ettei ole edes ehtinyt syömään. Mutta onneksi on Naturdiet, kippis ja kulaus. Sitten harotaan hiuksia, kerrotaan sängyllä pötkötellessä että tänään ollaan ihan au naturel, Janne ei viitsinyt meikata lähetykseen. Haukotellaan teatraalisen liioitellusti ja sitten sönkötetään niistä Keravan avajaisista. Jotka arvatenkin olivat jättimenestys, koko Keravan liikenne oli sekaisin kun koko Suomi rynnisti Keravalle. Siinäpä se Jannen tämänpäiväisen liven sisältö tulee hyvin pitkälti olemaan. No toki hän muistaa mainostaa vielä tämäniltaista koirapuistoa/sinkkuiltaa. Ja vielä kerran mainostetaan Naturdiet-juomaa.
 
vierailija
Jannne-fanit, onko Naturdiet juomat jo korkattu? Ja juustonaksuja myös ruokalistalla? Kohta pääsemme katselemaan kun Janne selostaa kuinka on ollut hirrrrrrrrrrveä kiire, ettei ole edes ehtinyt syömään. Mutta onneksi on Naturdiet, kippis ja kulaus. Sitten harotaan hiuksia, kerrotaan sängyllä pötkötellessä että tänään ollaan ihan au naturel, Janne ei viitsinyt meikata lähetykseen. Haukotellaan teatraalisen liioitellusti ja sitten sönkötetään niistä Keravan avajaisista. Jotka arvatenkin olivat jättimenestys, koko Keravan liikenne oli sekaisin kun koko Suomi rynnisti Keravalle. Siinäpä se Jannen tämänpäiväisen liven sisältö tulee hyvin pitkälti olemaan. No toki hän muistaa mainostaa vielä tämäniltaista koirapuistoa/sinkkuiltaa. Ja vielä kerran mainostetaan Naturdiet-juomaa.
Kirjoititkin tämän jo pari tuntia sitten. Kyllä sinä jaksat aina vaan toistaa itseäsi. Oot varmaan tylsää juttuseuraa.
 
vierailija
Kirjoititkin tämän jo pari tuntia sitten. Kyllä sinä jaksat aina vaan toistaa itseäsi. Oot varmaan tylsää juttuseuraa.
Ai joo tietysti koska kukaan ei reagoinut siihen kun kirjoitit tämän aiemmin. Niin piti tulla toistamaan ja varmistamaan että muutkin kuin vain minä luin sen 😂. Oot niin läpinäkyvä että ihmiset varmaan kävelee täysin sinun ohi.
 
vierailija
Ai joo tietysti koska kukaan ei reagoinut siihen kun kirjoitit tämän aiemmin. Niin piti tulla toistamaan ja varmistamaan että muutkin kuin vain minä luin sen . Oot niin läpinäkyvä että ihmiset varmaan kävelee täysin sinun ohi.
Hih hih hii, tehtävä onnistui! 🤭 Tarkoitus oli ärsyttää teitä muutamaa Janne-fania, ja kommenteista päätellen tehtävä suoritettu! Hih hih hii! 😂
 
vierailija
No Janne-fanit! Olinko väärässä puhuessani Naturdiet-juomasta hä??????!!! Ehkä viisi minuuttia mennyt lähetystä, kun Janne kaivoi Naturdietin esiin ja hörppäsi dieettijuomaa 🤣🤣 MÄ NIIN TIESIN!!! TAAS!!!!!!!!
 
vierailija
No niin, tulihan se sieltä. Täällä on arvuuteltu mihin Jannen lemmikkihotellin tv-sarja on kadonnut. Tai siis ne kuvaukset. Tähän asti Janne on sössöttänyt että "kuvaukset ovat tauolla, kun kaikki lomailevat nyt elokuussa." No nyt Janne sitten kertoi lopultakin totuuden. Eveo on kieltäytynyt esittämästä kyseistä sarjaa, koska Janne on jauhanut paskaa työnantajastaan julkisesti. (Jota siis Janne ei nyt livessä suostunut edes myöntämään.) Nyt sitten neuvotellaan toisen tv-kanavan kanssa, josko he suostuisivat ottamaan tuon pösilön sarjan ohjelmistoonsa.
 
vierailija
No niin, tulihan se sieltä. Täällä on arvuuteltu mihin Jannen lemmikkihotellin tv-sarja on kadonnut. Tai siis ne kuvaukset. Tähän asti Janne on sössöttänyt että "kuvaukset ovat tauolla, kun kaikki lomailevat nyt elokuussa." No nyt Janne sitten kertoi lopultakin totuuden. Eveo on kieltäytynyt esittämästä kyseistä sarjaa, koska Janne on jauhanut paskaa työnantajastaan julkisesti. (Jota siis Janne ei nyt livessä suostunut edes myöntämään.) Nyt sitten neuvotellaan toisen tv-kanavan kanssa, josko he suostuisivat ottamaan tuon pösilön sarjan ohjelmistoonsa.
Siis keksit tuon omasta päästäsi. Se on vaarallista puuhaa. Vai oletko ollut yhteydessä Eveoon? Jos et ole, et voi sanoa mitään tuollaista.

”Eveo on kieltäytynyt esittämästä kyseistä sarjaa, koska Janne on jauhanut paskaa työnantajastaan julkisesti. (Jota siis Janne ei nyt livessä suostunut edes myöntämään.)
 
vierailija
Se on yksi juttu ettei voi sietää miestä. Mutta vaikka kuinka ei voi sietää, ei myöskään voi alkaa valehtelemaan ihan miten ja mitä sattuu kuten tuo kommentoija tuossa Eveo kanavasta. Miten kukaan sitten uskoo mitä tyyppi kirjoittaa täällä? Uskottavuus mennyt täysin. Vaikka eihän hän välitä semmoisista asioista vaikka kyllä kannattaisi.
 
vierailija
Siis keksit tuon omasta päästäsi. Se on vaarallista puuhaa. Vai oletko ollut yhteydessä Eveoon? Jos et ole, et voi sanoa mitään tuollaista.

”Eveo on kieltäytynyt esittämästä kyseistä sarjaa, koska Janne on jauhanut paskaa työnantajastaan julkisesti. (Jota siis Janne ei nyt livessä suostunut edes myöntämään.)
Mitä sä nyt oikein sekoilet???? Janne kertoi tuon asian ihan itse tämän päivän livessä!!! Mutta katsos kun Janne ei itse ymmärrä tehneensä mitään väärää haukkuessaan Jasekin ja Anne-Marin ja kertoillessaan paljastuksia Onnenarvasta.... Niin Janne nyt sitten epäilee että olisiko Eveon väki katkeraa (kas kun ei kateellista) kun Janne lähti Onnenarvasta ja JOS katsojaluvut ovat sen myötä tippuneet. Niin tämän katkeruuden takia Eveo ei sitten suostuisi esittämään Jannen showta 😂 Mä en tajua miten Janne voi olla noin tyhmä???!!! Ensin haukut julkisesti entisen työnantajasi, ja sitten ihmettelet kun uusia työtarjouksia ei tipahtelekaan taivaalta. Wonder why???????
 
vierailija
Mitä sä nyt oikein sekoilet???? Janne kertoi tuon asian ihan itse tämän päivän livessä!!! Mutta katsos kun Janne ei itse ymmärrä tehneensä mitään väärää haukkuessaan Jasekin ja Anne-Marin ja kertoillessaan paljastuksia Onnenarvasta.... Niin Janne nyt sitten epäilee että olisiko Eveon väki katkeraa (kas kun ei kateellista) kun Janne lähti Onnenarvasta ja JOS katsojaluvut ovat sen myötä tippuneet. Niin tämän katkeruuden takia Eveo ei sitten suostuisi esittämään Jannen showta Mä en tajua miten Janne voi olla noin tyhmä???!!! Ensin haukut julkisesti entisen työnantajasi, ja sitten ihmettelet kun uusia työtarjouksia ei tipahtelekaan taivaalta. Wonder why???????
Epäilee ei ole sama kuin Eveo sanoi sen. En siis ite katsonut liveä, kun oli muuta puuhaa. Mutta ok, Janne sanoi sitten niin mutta edelleen sanon, että tuo sinun lause vähän niiku viittaa että Eveo oli oikeasti sanonut tuon. En oikke ymmärrä miksi Janne edes otti sen puheeksi; ois voinut vaan sanoa että ei tapahdu ja etsitään toista kanavaa. Vähän liikaa jakaa elämästään.
 

Yhteistyössä