Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samoin sinulle. Jannefanit päivystää täällä ja vauvalla 24/7. Hankkikaa elämä tai menkää edes töihin!
Aika avuton vastaus. Tuo on niin klassista: menkää töihin. Sinulla ei ole aavistustakaan ihmisten elämästä. Mistä tiedät mitä ihmiset tekee ja missä ovat töissä vai ovatko lomalla, eläkkeellä, mitä lie. Menkää töihin 😂. Aina surkein vastaus.
 
vierailija
Ei yleistetä vaan todetaa mitään janne on itse tehnyt tai sanonut. Miten se on yleistämistä?
Missä Janne sanoi hän vihaa naisia? Tai se että Jumala vihaa häntä, koska on homo ja koska Jumala antoi vettä sataa joku päivä? Joku kirjoitti täällä semmosta moskaa. Eipä ole tullut siitä mitään linkkiä missä näyttää että Janne sanoi sen. Kun ei siis ole sanonut. Ihmiset keksii jo juttuja. Tajutonta.
 
vierailija
Aika avuton vastaus. Tuo on niin klassista: menkää töihin. Sinulla ei ole aavistustakaan ihmisten elämästä. Mistä tiedät mitä ihmiset tekee ja missä ovat töissä vai ovatko lomalla, eläkkeellä, mitä lie. Menkää töihin . Aina surkein vastaus.
Eli olet työtön. Tämä keskustelu on perustettu yli kuukausi sitten ja vauvan keskusteluja ilmiannettiin jo keväällä 24/7, joten olette aika pitkällä "lomalla" eli työttömiä. Turha selittää muuta. Menkää töihin! Johon nyt itsekkin lähden. Triggeröidy nyt siitäkin.
 
vierailija
Eli olet työtön. Tämä keskustelu on perustettu yli kuukausi sitten ja vauvan keskusteluja ilmiannettiin jo keväällä 24/7, joten olette aika pitkällä "lomalla" eli työttömiä. Turha selittää muuta. Menkää töihin! Johon nyt itsekkin lähden. Triggeröidy nyt siitäkin.
En ole työtön enkä ole ikinä ollutkaan työtön. Teen vain työtä jossa saan palkkaa ilman että pitää ”mennä töihin.” Oot tosi vihainen ihminen. Säälin sinua.
 
vierailija
Missä Janne sanoi hän vihaa naisia? Tai se että Jumala vihaa häntä, koska on homo ja koska Jumala antoi vettä sataa joku päivä? Joku kirjoitti täällä semmosta moskaa. Eipä ole tullut siitä mitään linkkiä missä näyttää että Janne sanoi sen. Kun ei siis ole sanonut. Ihmiset keksii jo juttuja. Tajutonta.
Ei kukaan ole kirjoitranut tuollaista "moskaa". Ja naisviha kommentit voi lukea ylempää tällä palstalla. Katsokaa Jannen facea taaksepäin tai sitten on poistanut ko. kommentit, kuten onnenarvan haukkumiskommentit.

Eli taas piiloudutte sen taakse "ettette ole itse nähneet ko kommenttia". Kyllä ne on totta, luultavasti vain poistettu.
 
vierailija
Eli olet työtön. Tämä keskustelu on perustettu yli kuukausi sitten ja vauvan keskusteluja ilmiannettiin jo keväällä 24/7, joten olette aika pitkällä "lomalla" eli työttömiä. Turha selittää muuta. Menkää töihin! Johon nyt itsekkin lähden. Triggeröidy nyt siitäkin.
Minä puolestani en ole lukenut mitään vauva sivuja tai juttuja siellä.
 
vierailija
Ei kukaan ole kirjoitranut tuollaista "moskaa". Ja naisviha kommentit voi lukea ylempää tällä palstalla. Katsokaa Jannen facea taaksepäin tai sitten on poistanut ko. kommentit, kuten onnenarvan haukkumiskommentit.

Eli taas piiloudutte sen taakse "ettette ole itse nähneet ko kommenttia". Kyllä ne on totta, luultavasti vain poistettu.
Eli et lue kaikkia kommentteja täällä. Koska vasta eilen täällä kirjoitettiin että J vihaa naisia. Mene lukemaan se. Ja toinen kommentti on taaempana. Kyllä te vihaajat kirjoitatte ihan omia keksittyjä paskoja täällä.
 
vierailija
En ole työtön enkä ole ikinä ollutkaan työtön. Teen vain työtä jossa saan palkkaa ilman että pitää ”mennä töihin.” Oot tosi vihainen ihminen. Säälin sinua.
Minä säälin Sinua kun fanitat plösöä keski-ikäistä miestä joka haukkuu naisia ja jättää näkyviin kaikki naisvihamieliset kommenttinsa facessa. #naisviha näkyväksi
 
vierailija
Se tyyppi joka kirjoitti tänne sen, että J muka sanoi Jumala vihaa häntä koska vettä satoi, on kyllä huippu 😂. Näin sen kommentin ja olin että nyt on tultu jo epätoivoisiksi vihan kanssa.
 
vierailija
Suurin osa jannefaneista on joo naisia, mutta kyllä jannen naisviha tihkuu kommenteista kuten tuo kuukautis-case ja jannen haukkumiset anne-marista, piasta ja iidasta. Ne ovat totta. Eivät ehkä löydy enää facesta mutta ovat totta! Kieltäkää tämäkin viesti ihan niin kuin haluatte mutta puhun totta.
 
vierailija
Ei kukaan ole kirjoitranut tuollaista "moskaa". Ja naisviha kommentit voi lukea ylempää tällä palstalla. Katsokaa Jannen facea taaksepäin tai sitten on poistanut ko. kommentit, kuten onnenarvan haukkumiskommentit.

Eli taas piiloudutte sen taakse "ettette ole itse nähneet ko kommenttia". Kyllä ne on totta, luultavasti vain poistettu.
Piiloudutaan? Jos ei olla nähty, niin ei olla nähty.
 

Yhteistyössä