Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puolustan niitä joita janne haukkuu ja kiusaa eli naisia, juontajakollegoitaan ja onnenarpaan väärin vastanneita henkilöitä.
Janne kiusaa kaikkia naisia? Enpä usko. Koska tuotahan sinun lause väittää. Etkä sinä puolusta heitä. Täällä kirjoittelu ei ole puolustamista. Kirjoita Jannelle tai noille ihmisille ja kerro heille että puolustat heitä. Mitä hyötyä siitä on että täällä siitä kirjoitat?
 
vierailija
Mutta kertoo paljon ihmisestä. Eikä viimeisimmästä haukkumapostauksesta ole kauaa aikaa.
Mutta miten se vaikuttaa sun elämään? On se mun kysymys. Miten sun päivät menee pilalle että joku Janne tekee jotain somen oudossa maailmassa. Älä mene hänen sivulleen lukemaan mitään sitten jos ne vaikuttaa suhun noin paljon. Siinähän se asia on ratkaistu.
 
vierailija
Mutta miten se vaikuttaa sun elämään? On se mun kysymys. Miten sun päivät menee pilalle että joku Janne tekee jotain somen oudossa maailmassa. Älä mene hänen sivulleen lukemaan mitään sitten jos ne vaikuttaa suhun noin paljon. Siinähän se asia on ratkaistu.
Koska jannen facepostaukset ovat VIIHDYTTÄVIÄ. Ja teidän kanssa "riitely" on VIIHDYTTÄVÄÄ 😅😅😅😅😅
 
vierailija
Ditto sulle. Et kestä mitään negasanottavaa jannesta.
Niinhän sä luulet. Et ole näköjään lukenut kommenttejani täällä hyvin tarkasti. Ei ole yllätys. Mulle on ihan sama mitä kirjoitat Jannesta mutta saan olla eri mieltä joistain asioista ja siten sanon mielipiteeni. Se että haukut Jannea on melkein yhdentekevää mulle. Voisit kirjoittaa vaikka Pentistä. Mutta jotkut sun haukkumiset on niin typeriä, että pakko vastata niihin, ettet luule olet aina oikeassa. Täällä yleistetään ihan liikaa asioita.
 
vierailija
Niinhän sä luulet. Et ole näköjään lukenut kommenttejani täällä hyvin tarkasti. Ei ole yllätys. Mulle on ihan sama mitä kirjoitat Jannesta mutta saan olla eri mieltä joistain asioista ja siten sanon mielipiteeni. Se että haukut Jannea on melkein yhdentekevää mulle. Voisit kirjoittaa vaikka Pentistä. Mutta jotkut sun haukkumiset on niin typeriä, että pakko vastata niihin, ettet luule olet aina oikeassa. Täällä yleistetään ihan liikaa asioita.
Ei yleistetä vaan todetaa mitään janne on itse tehnyt tai sanonut. Miten se on yleistämistä?
 

Yhteistyössä