Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkö siis ilkeä? Anteeksi mutta mietipäs nyt miten se sinun suuresti palvomasi Janne on käyttäytynyt! Haukkuu somessa työnantajansa, sitten yrittää faniensa avustuksella saada haukkumansa työn takaisin. Ja Janne on TIETENKIN tässä tapauksessa ainoastaan fiksu, järkevä, hyväkäytöksinen, ihana, herttainen.....???!!!!!!
Antaa Jannen olla mitä on ja mitä on tehnyt. Tarkoittaako se että sinun pitää vajota myös niin alas?? Noh näköjään. Et tajua minun pointtia. Yllätys.
 
vierailija
Jos nyt tälle linjalle lähdetään, taidanpa sitten laittaa tuotantoyhtiölle kuvakaappaukset noista Jannen viesteistä, joissa on haukkunut niin työnantajansa kuin koko Onnenarvan. Ja lisään että tällainen mies on sitten vinkumassa vanhaa työtään takaisin, ja vaatii vieläpä tuntuvaa palkankorotusta! Onko tuollainen käärme palkankorotuksen tai ylipäänsä juontopestin arvoinen.... Ne käytöstavat Janne, ne käytöstavat........
Tee mitä sun täytyy. Enpä odottaisi mitään parempaa sun tyyppisiltä ihmisiltä. Kostonhaluinen vaikka Janne ei ole tehnyt sulle yhtikäs mitään.
 
vierailija
Jos nyt tälle linjalle lähdetään, taidanpa sitten laittaa tuotantoyhtiölle kuvakaappaukset noista Jannen viesteistä, joissa on haukkunut niin työnantajansa kuin koko Onnenarvan. Ja lisään että tällainen mies on sitten vinkumassa vanhaa työtään takaisin, ja vaatii vieläpä tuntuvaa palkankorotusta! Onko tuollainen käärme palkankorotuksen tai ylipäänsä juontopestin arvoinen.... Ne käytöstavat Janne, ne käytöstavat........
Janne itsekin sanoi jossakin uudemmassa postauksessaan, että mahdollisesti entinen työnantaja seuraa hänen sivujaan. Jos kerta on tätä mieltä niin onko ajatellut mitä mieltä tuo vanha työnantaja on näistä Jannen aika kovistakin sanoista heitä kohtaan?
 
vierailija
Janne itsekin sanoi jossakin uudemmassa postauksessaan, että mahdollisesti entinen työnantaja seuraa hänen sivujaan. Jos kerta on tätä mieltä niin onko ajatellut mitä mieltä tuo vanha työnantaja on näistä Jannen aika kovistakin sanoista heitä kohtaan?
Miksi Janne ei saisi kritisoida? Se on melko varmaa että hän ei pääse takas ohjelmaan ja erityisesti kun täällä tyypit kuolaa että he muka laittavat viestiä yhtiölle (joo katsotaan kuinka moni tekee sen 😂) niin jos on jotain sanomista miehellä, ihan ok se on sanoa ne asiat.
 
vierailija
Ihmettelen näitä kommentteja joissa toivotaan hän ei pääse takas ohjelmaan, kun kuitenkin suurin osa täällä katsoi ohjelmaa juurikin Jannen vuoksi. Te vihaajat siis. Ettekö te saaneet jotain sairasta mielihyvää katsoa häntä? Ja nyt ette haluakaan enää seurata mitä hän sanoo paitsi kun menette Faceen. On vähän kuin ette tiedä mitä ite enää haluatte. Ei tykätä hänestä, ei saa päästä takas ohjelmaan mutta toisaalta olette kirjoittaneet, että nautitte hänen nk toilauksista ja sen vuoksi katsoitte Onnenarpaa. Päättäkää jo mitä haluatte.
 
vierailija
Miksi Janne ei saisi kritisoida? Se on melko varmaa että hän ei pääse takas ohjelmaan ja erityisesti kun täällä tyypit kuolaa että he muka laittavat viestiä yhtiölle (joo katsotaan kuinka moni tekee sen ) niin jos on jotain sanomista miehellä, ihan ok se on sanoa ne asiat.
Mä en vaan ymmärrä miksi Janne on hinkumassa takaisin työpaikkaan, jossa hänellä oli omien sanojensa mukaan huono olla?! Hän koki että työnantaja ei arvosta häntä, häntä pidetään vain halpana työvoimana. Soittajien kusettamisesta Janne poti syyllisyyttä. Oli työpaikkakiusaamista jne. Ja silti Janne haluaa tuollaisen työn takaisin??!! En keksi muita motiiveja kuin raha tai julkisuus. Itse kallistun enemmän vaihtoehtoon julkisuus. Janne on masentunut kun on tajunnut että hän ei enää juonna suoraa tv-lähetystä, hän ei kohta enää ole julkkis. Kukaan ei kohta muista että kuka ihmeen Janne Antin. Sen takia Janne haluaa takaisin telkkariin, että saa taas ulkomaisille deittiehdokkaillekin rehvastella olevansa TV STAR......
 
vierailija
Mä en vaan ymmärrä miksi Janne on hinkumassa takaisin työpaikkaan, jossa hänellä oli omien sanojensa mukaan huono olla?! Hän koki että työnantaja ei arvosta häntä, häntä pidetään vain halpana työvoimana. Soittajien kusettamisesta Janne poti syyllisyyttä. Oli työpaikkakiusaamista jne. Ja silti Janne haluaa tuollaisen työn takaisin??!! En keksi muita motiiveja kuin raha tai julkisuus. Itse kallistun enemmän vaihtoehtoon julkisuus. Janne on masentunut kun on tajunnut että hän ei enää juonna suoraa tv-lähetystä, hän ei kohta enää ole julkkis. Kukaan ei kohta muista että kuka ihmeen Janne Antin. Sen takia Janne haluaa takaisin telkkariin, että saa taas ulkomaisille deittiehdokkaillekin rehvastella olevansa TV STAR......
Niin. En tiedä miksi haluaa takas ohjelmaan. Ite en haluaisi jos kaikkea tuollaista tapahtui kuten hän kertoi. Voit olla oikeassa, että pitää siitä että on tvssä ja julkisuudessa. Tosin ei tuo Onnenarpa mitään hurjaa julkisuutta tuo tai ole. Kuten aiemminkin sanoin, jos hoitaa koirahotellit hyvin, siitäkin saa ihan hyvää julkisuutta. Parempaa kuin Onnenarpa juonnossa. Ja minä olen siis Jannen fani ja itekkin mietin, että miksi haluaa takas ohjelmaan. Ite oisin unohtanut koko asian jo.
 
vierailija
Otin iteki kuvakaappauksia jannen facesta kun haukku työnantajaansa ja uhkaili kertoa totuuksia kyseisestä firmasta ja ohjelmasta. V..uttaa nyt tosissaan tuollanen käytös jo että haukkuu työnantajaansa julkisesti facessa ja taas kuitenki ruinaa työpaikkaansa takaisin lammas faniensa avulla. On kyllä oksettava ja tekopyhä koko ukko!
 
vierailija
Antaa Jannen olla mitä on ja mitä on tehnyt. Tarkoittaako se että sinun pitää vajota myös niin alas?? Noh näköjään. Et tajua minun pointtia. Yllätys.
Siinäpä se juuri onkin kun "Janne on mitä on." Janne on sellainen ihminen jonka käytös ärsyttää minua suunnattomasti. Sanoo yhtä, mutta tekee toista. Janne itse ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa.... En voi sille mitään että Jannen kaksinaamainen käytös saa minut näkemään punaista. No, voisin tietysti vain todeta että "Janne on mitä on". Antaa asian olla. Eipä se minulta ole pois että Herra Antin on tekopyhä ja kaksinaamainen. Mutta kun en vaan osaa antaa asian olla. Jos Janne saa käyttäytyä niinkuin haluaa, kai minäkin sitten saan?? Eli ärsyynnyttyäni voin laittaa vaikka sen sähköpostin tuotannolle.....
 
vierailija
Otin iteki kuvakaappauksia jannen facesta kun haukku työnantajaansa ja uhkaili kertoa totuuksia kyseisestä firmasta ja ohjelmasta. V..uttaa nyt tosissaan tuollanen käytös jo että haukkuu työnantajaansa julkisesti facessa ja taas kuitenki ruinaa työpaikkaansa takaisin lammas faniensa avulla. On kyllä oksettava ja tekopyhä koko ukko!
Aamen!!!! Tuo vielä tekee Jannesta täyden speden, että ensin lähtee itse ovet paukkuen kun ei saanut vaatimaansa palkankorotusta ja haistatti paskat koko tuotannolle. (Vai saiko sitten potkut......???)
No nyt sitten kuitenkin ruinaa työpaikkaansa takaisin jo TOISTA KERTAA faniensa avustuksella! 😂 Voiko olla säälittävämpää kuin vonkua fanejaan että auttakaa saamaan työni takaisin! Janne jo kertaalleen tuota konstia kokeili ja huonolla menestyksellä. Ja TAAS tuo säälittävä ukko kokeilee samaa keinoa! Voi elämä mikä myötähäpeä!
 
vierailija
Eihän siellä ketään haukuttu. Kysyttiin että oletko. Älä ole noin dramaattinen. Te Jannen vihaajat haukutte ihan samaan tahtiin. Älä ole kaksinaamainen ja väitä muuta.
Itse en ole haukkunut ketään täällä, en edes Jannea. Olen vain todennut asioita. Mutta sekin on kai teistä jannefaneista haukkumista. Kai tajuat, että täällä on monta eri kirjoittelijaa? Ja joku jannefani (tai janne itse) kirjoitti tuon bitch ja cunt. Minusta nuo ovat törkeitä haukkumasanoja.
 
vierailija
Itse en ole haukkunut ketään täällä, en edes Jannea. Olen vain todennut asioita. Mutta sekin on kai teistä jannefaneista haukkumista. Kai tajuat, että täällä on monta eri kirjoittelijaa? Ja joku jannefani (tai janne itse) kirjoitti tuon bitch ja cunt. Minusta nuo ovat törkeitä haukkumasanoja.
Bitch sanaa käytetään jo niin yleisesti ettei sen pitäisi hätkäyttää oikeestaan enää.
 
vierailija
Otin iteki kuvakaappauksia jannen facesta kun haukku työnantajaansa ja uhkaili kertoa totuuksia kyseisestä firmasta ja ohjelmasta. V..uttaa nyt tosissaan tuollanen käytös jo että haukkuu työnantajaansa julkisesti facessa ja taas kuitenki ruinaa työpaikkaansa takaisin lammas faniensa avulla. On kyllä oksettava ja tekopyhä koko ukko!
Miksi otit kuvakaappauksia? En oikke tajua miksi jonkun julkkiksen sanoista ottaa kuvakaappauksia.
 
vierailija
Mistä päättelet J vihaa naisia?
Esim. jokin aika sitten Janne kertoi Facessa, että joku koirantaluttajanainen oli kritisoinut Jannen koiranpitoa irl, ja janne kirjoitti faceen että "sillä naisella taisi olla kuukautiset päällä" (suora lainaus). Todella halventavaa puhua tuolla tavalla naisesta. Jos sinusta se ei ole naisvihaa vaan normaalia, on naisviha juurtunut sinuunkin.
 
vierailija
Esim. jokin aika sitten Janne kertoi Facessa, että joku koirantaluttajanainen oli kritisoinut Jannen koiranpitoa irl, ja janne kirjoitti faceen että "sillä naisella taisi olla kuukautiset päällä" (suora lainaus). Todella halventavaa puhua tuolla tavalla naisesta. Jos sinusta se ei ole naisvihaa vaan normaalia, on naisviha juurtunut sinuunkin.
En edes sanonut mitään Jannen puolustamiseksi. Äläs nyt hyppää kimppuun ilman mitään syytä. En lue miehen sivuja joka päivä eli en tiedä mitä hän siellä välillä kirjoittaa.
 
vierailija
Esim. jokin aika sitten Janne kertoi Facessa, että joku koirantaluttajanainen oli kritisoinut Jannen koiranpitoa irl, ja janne kirjoitti faceen että "sillä naisella taisi olla kuukautiset päällä" (suora lainaus). Todella halventavaa puhua tuolla tavalla naisesta. Jos sinusta se ei ole naisvihaa vaan normaalia, on naisviha juurtunut sinuunkin.
En sanoisi se on sentään naisvihaa vaikkakin kyllä tarpeeton kommentti.
 
vierailija
Esim. jokin aika sitten Janne kertoi Facessa, että joku koirantaluttajanainen oli kritisoinut Jannen koiranpitoa irl, ja janne kirjoitti faceen että "sillä naisella taisi olla kuukautiset päällä" (suora lainaus). Todella halventavaa puhua tuolla tavalla naisesta. Jos sinusta se ei ole naisvihaa vaan normaalia, on naisviha juurtunut sinuunkin.

Tää on jo vanhajuttu,olisiko talvella tapahtunut ettei just nyt ....
 
vierailija
Kenenkään ei kannata haukkua entistä työpaikkaa, etenkään julkisessa työssä olleiden. Jannea varmaan inhottaa kun ei pääse nyt tv :ssä saamaan näkyvyyttä. Kuitenkin hänen facebook ei kovin isolle ryhmälle ole eikä saa mainontaa sitä kautta kuten tv. Onnenarvan soittajat tuskin monikaan siellä on. Ja lehti johon antaa haastatteluja ilmestyy myös pienehköllä alueella ja ketkä ovat eläimistä kiinnostuneita.
 

Yhteistyössä