Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihanaa kielenkäyttöä taas Jannefaneilta, kun haukutaan bitchiksi ja cuntiksi. Hellanlettas sentään. Onko Jannelta opittua?
Tyhmää edes ihmetellä kielenkäyttöä täällä enää. Tässä keskustelussa ei ole mitään normaalia. Kaikki haukkuu ees taas ja Jannea tietty eniten. Että ottaa ton ees puheeksi ja osoittelee sormeaan faneja kohtaan on aika naurettavaa, kun se tapahtuu molempiin suuntiin. Vaikka oudosti te vihaajat aina hyppäätte niiden kommenttien yli joissa itse haukutte muita.
 
vierailija
Tai sitten tuo oli Janne itse, säikähti kun voidaan kieliä hänestä Onnenarvan tuotannolle. Itsepähän haukkui tuotantoa julkisesti Facessa ja uhkasi "paljastaa totuuksia" ohjelmasta.
Jep. Itse ajattelin tehdä oman osuuteni ja laittaa niihin Jannen aiemmin antamiin sähköpostiosoitteisiin viestiä, että ette kai aio ottaa takaisin tuollaista tyyppiä, joka on haukkunut teidät työnantajana ja Onnenarvan julkisesti somessa....
 
vierailija
Jep. Itse ajattelin tehdä oman osuuteni ja laittaa niihin Jannen aiemmin antamiin sähköpostiosoitteisiin viestiä, että ette kai aio ottaa takaisin tuollaista tyyppiä, joka on haukkunut teidät työnantajana ja Onnenarvan julkisesti somessa....
Oot kyllä ilkeä jos teet sen. Miten se sun elämää parantaa? Joskus pitää vaan antaa asioiden, jotka ei kuulu muille, olla. Et ole yhtään parempi kuin Janne jos teet jotain tuollaista.
 
vierailija
Jep. Itse ajattelin tehdä oman osuuteni ja laittaa niihin Jannen aiemmin antamiin sähköpostiosoitteisiin viestiä, että ette kai aio ottaa takaisin tuollaista tyyppiä, joka on haukkunut teidät työnantajana ja Onnenarvan julkisesti somessa....
Kirjoitit tämän oletettavasti, että saisit kannustusta muilta. Muuten olisit jo tehnyt sen omassa hiljaisuudessasi. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Ei kannata tehdä mitään tuollaista. Nukkuisitko yösi hyvin, kun tiedät teit jotain paskaa toiselle ihmiselle?
 
vierailija
Oot kyllä ilkeä jos teet sen. Miten se sun elämää parantaa? Joskus pitää vaan antaa asioiden, jotka ei kuulu muille, olla. Et ole yhtään parempi kuin Janne jos teet jotain tuollaista.
Minäkö siis ilkeä? Anteeksi mutta mietipäs nyt miten se sinun suuresti palvomasi Janne on käyttäytynyt! Haukkuu somessa työnantajansa, sitten yrittää faniensa avustuksella saada haukkumansa työn takaisin. Ja Janne on TIETENKIN tässä tapauksessa ainoastaan fiksu, järkevä, hyväkäytöksinen, ihana, herttainen.....???!!!!!!
 
vierailija
Itse ajattelin laittaa Jannelle viestiä, että ajattelet tehdä tämmöistä.
Jos nyt tälle linjalle lähdetään, taidanpa sitten laittaa tuotantoyhtiölle kuvakaappaukset noista Jannen viesteistä, joissa on haukkunut niin työnantajansa kuin koko Onnenarvan. Ja lisään että tällainen mies on sitten vinkumassa vanhaa työtään takaisin, ja vaatii vieläpä tuntuvaa palkankorotusta! Onko tuollainen käärme palkankorotuksen tai ylipäänsä juontopestin arvoinen.... Ne käytöstavat Janne, ne käytöstavat........
 

Yhteistyössä