Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No kerropa oma mielipiteesi. Onko mielestäsi fiksua kerjätä työtään takaisin, kun ensin on laukonut tuollaisia kommentteja?
Tuo ei ollut kirjoittajan pointti vaan se että miksi toistat kaikki mitä me muut myös osataan lukea hänen sivultaan? Yrität vaan jatkaa shit stormia ja ihan turhaan. Kyllä me tiedetään että J on sanonut vaikka sun mitä eikä kaikki ole ollut fiksua.
 
vierailija
Ja sinä tartuit VAIN tuohon minun humoristiseen letkautukseen (kyllä, tuokin on huumoria. Toisia naurattaa Jannen ketsuppipullonvatkaus, toisia piikikkäät sutkautukset.) Mutta mites kommentoisit tuota minun muuta viestiä? Voisitko sanoa että olen jopa oikeassa mielipiteineni???
Ihmisen ulkonäön pilkkaaminen ei ole huumoria. Paitsi ihmisille jotka ovat ilkeitä ja heidän oma elämänsä menee päin persettä niin pitää haukkua muita.
 
vierailija
Tässä taas yksi pätevä perustelu miksi en pidä Jannesta:

Haukkuu julkisesti facebookissa työnantajansa. Uhoaa jopa kertovansa ikäviä totuuksia kyseisestä työnantajasta/työpaikasta, vaikka sitten joutuisikin oikeuteen. Ja myöhemmin ollaan kerjäämässä tätä työpaikkaa takaisin!! Janne ei ole tainnut kuulla sellaista sanontaa, että ei kannata polttaa siltoja takanaan.....
 
vierailija
Toi yksi joka usein kirjoittaa Jannen ulkonäöstä… ois kiva nähä kuinka täydellinen hän on itse.
No voi lässyn lää. Minkä minä sille voin että esteettisesti maksaläiskät ei ole mitään kaunista katseltavaa? Niihin on ihan oikeasti olemassa voiteitakin. Kyllä! Juurikin sen takia kun yleisesti ottaen maksaläiskät ei ole kaunistus kenenkään naamassa. Ja minä nyt en vain hullaannu Jannen maksaläiskistä, ylipainosta, tekohampaista enkä vetäytyneestä hiusrajasta. Minulla on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseen.
 
vierailija
Tässä taas yksi pätevä perustelu miksi en pidä Jannesta:

Haukkuu julkisesti facebookissa työnantajansa. Uhoaa jopa kertovansa ikäviä totuuksia kyseisestä työnantajasta/työpaikasta, vaikka sitten joutuisikin oikeuteen. Ja myöhemmin ollaan kerjäämässä tätä työpaikkaa takaisin!! Janne ei ole tainnut kuulla sellaista sanontaa, että ei kannata polttaa siltoja takanaan.....
Tämä on kyllä uskomatonta. Onkohan tästä kysytty Jannelta? Tai onko Nelonen tietoinen tästä.
 
vierailija
No voi lässyn lää. Minkä minä sille voin että esteettisesti maksaläiskät ei ole mitään kaunista katseltavaa? Niihin on ihan oikeasti olemassa voiteitakin. Kyllä! Juurikin sen takia kun yleisesti ottaen maksaläiskät ei ole kaunistus kenenkään naamassa. Ja minä nyt en vain hullaannu Jannen maksaläiskistä, ylipainosta, tekohampaista enkä vetäytyneestä hiusrajasta. Minulla on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseen.
Ja myös minulla. Mutta kenenkään ulkonäköön en puutu.
 
vierailija
No voi lässyn lää. Minkä minä sille voin että esteettisesti maksaläiskät ei ole mitään kaunista katseltavaa? Niihin on ihan oikeasti olemassa voiteitakin. Kyllä! Juurikin sen takia kun yleisesti ottaen maksaläiskät ei ole kaunistus kenenkään naamassa. Ja minä nyt en vain hullaannu Jannen maksaläiskistä, ylipainosta, tekohampaista enkä vetäytyneestä hiusrajasta. Minulla on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseen.
FYI ne voiteet joita saa kaupoista, ei toimi tai tee mitään. Niitä on turhaa ostaa.
 
vierailija
Vauva fi on niin paska! Siellä alotetaan koko ajan jotakin keskusteluja jannesta. Ja heti kun avaa vauva fi sivun siinä lukee jotain keskustelu poistettu jne. On turhaa aloittaa jonkun janne jutun vauva fi ssä.
 
vierailija
Miks kerjäät taas takas ? Lähdit itse joten lopeta kerjääninen, eikä palkka niin kova oo et ees kannattais, sul 2 hoitolaa, maksat niille hoitajille palkat ni miinukselle meet, suomes on töitä ei muuta ku tekee kunnon duunii 8h/ 5pvä vko ja mis ne jutut arpa ohjelman kuumista juorusta viipyy🙈 nyt ihan hyvä juontaja mut veisit siltäki duunin,noloo
 

Yhteistyössä