Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kopsaan tuon toisen ihmisen kommentin ettei tule väärinkäsityksiä tolle yhdelle emojihullulle:

Miksi Jannen inhoajille on niin kova paikka että Jannella on faneja jotka kommentoivat Jannesta positiiviseen tyyliin eivätkä hauku häntä ja hänen ulkonäköään, ruokavaliota, tekemisiään tai kirjoituksiaan? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanit, kun fanit puolustavat Jannea? Miksi se on niin vaikeaa Jannen inhoajien tajuta, että Jannen fanit tykkää Jannesta vaikka inhoajat antavat vaikka sun mitä esimerkkejä miksi heidän mielestään Jannea pitäisi inhota? Miksi Jannen inhoajat haukkuvat Jannen fanien mielipiteet typeriksi ja että Jannen fanit on aivopestyjä ja että toivottavasti Janne ajaa jonkun meidän päälle (näin kommentin tuohon tyyliin. Aika alas menevät Jannen vihaajat nyt)?
 
vierailija
Hih hih hii! 😂 Siellä se Janne taas kyselee facessa haluaisiko fanit vielä nähdä hänet Onnenarvassa, edes osa-aikaisesti. Kehotti faneja kommentoimaan, jotta hän voi lähettää nuo ylistyskommentit tuotannolle 🤦 Janne myös epäili että tuotannon väki saattaa muutenkin seurata hänen facesivua ja ihmisten kommentteja. Joten nyt KEHUJA ja YLISTYSTYSTÄ Jannesta!!!! Voi luoja tuota touhua! Eipä ole pitkä aika kun Janne rehvakkaasti haistatti p*skat Onnenarvalle, ja ylimielisesti julisti että hän ei enää takaisin mene! Hän keskittyy nyt lemmikkihotellibisneksiinsä. Uhosi jopa paljastavansa ikäviä asioita Onnenarvasta ja tuotannosta... Ja huppista keikkaa, nyt sitä ollaankin taas hinkumassa takaisin 🤣🤣 Ei ole vissiin hotellibisnes lähtenyt odotetusti käyntiin, kun rahan toivossa koittaa nyt luikerrella takaisin telkkariin. Säälittävää Janne, ei voi muuta sanoa!
 
vierailija
Mitenköhän Janne sit ajatteli hoitaa tuon juontamisen osa-aikaisesti ? 1-2 päivää vko ? Ei tuosta yhtään osa-aikaisempaa työtä saa jos höpöttää onnenarvassa 2 tuntia/pv 🤣
 
vierailija
Missä on Jannen itsekunnioitus? Eikö Janne ymmärrä, että jos tuotanto haluaisi hänet takaisin, Jannelle olisi jo tarjottu töitä palkankorotuksen kera! Tuo on siis niin noloa, että jatkuvasti Janne kerjää facessa faneiltaan kehuja, jotka Janne voi sitten lähettää tuotantoyhtiölle. Tai sitten Janne kerjää faneiltaan että pommittakaa sähköposteilla tuotantoyhtiötä, ja vaaditte Jannea takaisin. Jos Janne haluttaisiin takaisin, niin kyllä työnantaja ottaisi itse yhteyttä tähän "megastaraan".
 
vierailija
Jannen piti olla niin superlahjakas multitalentti, hänen ammattitaidollaan pääsee heti vaikka minne töihin... 🤔 Mutta kummasti Janne on nyt vaan jämähtänyt tuohon Onnenarpaan 🤔 Veikkaan että Jannea on alkanut kaihertamaan, kun hänen julkkis-status alkaa himmenemään...
 
vierailija
L
Missä on Jannen itsekunnioitus? Eikö Janne ymmärrä, että jos tuotanto haluaisi hänet takaisin, Jannelle olisi jo tarjottu töitä palkankorotuksen kera! Tuo on siis niin noloa, että jatkuvasti Janne kerjää facessa faneiltaan kehuja, jotka Janne voi sitten lähettää tuotantoyhtiölle. Tai sitten Janne kerjää faneiltaan että pommittakaa sähköposteilla tuotantoyhtiötä, ja vaaditte Jannea takaisin. Jos Janne haluttaisiin takaisin, niin kyllä työnantaja ottaisi itse yhteyttä tähän "megastaraan".
Lopeta tuo megastara sanan käyttö kun Janne tai kukaan, paitsi sä näköjään, ei käytä tuota sanaa. Muuten ihme kyllä Jannen hardcore fanina olen samaa mieltä kanssasi.
 
vierailija
Toi onnenarpa vaikuttaa työpaikalta mikä otetaan jos muuta ei tarjolla.
On kyllä hirveä ohjelma oli juontajana kuka tahansa .ja janne tahtoo että pääsee telkkariin sekoilemaan ja kertomaan itsestään ja höpisee kaikkea turhaa
 
vierailija
Tässä parin viikon takaa eräs Jannen kommentti, kun Janne uhosi kertovansa totuuksia Onnenarvasta ja kusettamisesta:

"Jos on sopimus olemassa missä kielletään niin toki voi seurauksia tulla ja tuleekin. Mutta olen nyt siinä pisteessä että tärkeintä on tuoda totuus julki ja poistaa ainakin omalta kohdaltani se syyllisyyden tunne mitä minulla on kun olen tuota ohjelmaa juontanut."

Ja nyt tämä laupias samarialainen olisi tunkemassa takaisin Onnenarpaan, vaikka "syyllisyyden tunne mitä minulla on kun olen tuota ohjelmaa juontanut."

Kuten olen aiemminkin täällä monesti todennut, Janne on tekopyhä ja kaksinaamainen!!!!!!!!
 
vierailija
"En saanut "potkuja" vaan pyysin sellaista korvausta mukana olemisessa mitä mielestäni olisin ollut arvoinen, mutta firma oli eri mieltä. Eivät halua maksaa kunnon korvausta kun aina tottuneet että saavat halvalla aina jotain tyttöjä tai poikia sinne telkkuun joille tärkeämpää se että on telkussa. Minulle tuo julkisuus on ihan aivan sama, en ole sen takia hakeutunut töihin."

Ja silti Janne muistaa jatkuvasti huomautella, kuinka hän on JULKKIS. Miehet karttavat häntä deittisovelluksissa koska hän on JULKKIS. Elämä olisi paljon helpompaa jollei olisi JULKKIS. Tuliko nyt kaikille selväksi että Janne on JULKKIS? Janne ei tee Onnenarpaa julkisuuden vuoksi, mutta hän on silti JULKKIS.
 
vierailija
Pari viikkoa sitten Janne oli tehnyt VAKAAN päätöksen, että Onnenarpa on hänen osaltaan ohi... Näiden kommenttien myötä onkin hienoa olla ryömimässä taas takaisin Onnenarpaan, voi luoja! 😂

"Minulle riitti! Ei enää jaksa olla niiaamassa ja pyllistelemässä! tehkööt ne sitä jotka sitä haluaa, mulle riitti!"

"En kul enää, sain tarpeekseni"

"Paskat sanon minä! haluavat nyt vaan voittaa aikaa kun on joku "kokeilu" taas menossa... Ei ole eka kerta..."

"Ainakin sain nyt mielirauhaa kun voin ajatella jotain muuta kuin tuota ohjelmaa."

"jos nähdään niin ehkä Luxorissa Egyptissä joulukuussa! 🤣 Onnenarpa on minulta aivan ohi!"

"eivät ole koskaan arvostaneet muuta kun halpana työvoimana."
 
vierailija
Tyypillistä. Heti yrittämässä riitaa . Osaatko muuta?
En haastanut riitaa! 🤦 Olin vain aidosti hämmästynyt, että itseään peräti hardcore faniksi kutsua voi olla samaa mieltä vihaajan kanssa! Olen niin turtunut jo siihen, että mitä tahansa kielteistä Jannesta sanoo, se kommentti tullaan lyttäämään heti! Ja samalla haukutaan se kommentin kirjoittaja 🤷 Joten anteeksi että menin hämilleni moisesta epätyypillisestä käytöksestä 🤷
 
vierailija
Pari viikkoa sitten Janne oli tehnyt VAKAAN päätöksen, että Onnenarpa on hänen osaltaan ohi... Näiden kommenttien myötä onkin hienoa olla ryömimässä taas takaisin Onnenarpaan, voi luoja!

"Minulle riitti! Ei enää jaksa olla niiaamassa ja pyllistelemässä! tehkööt ne sitä jotka sitä haluaa, mulle riitti!"

"En kul enää, sain tarpeekseni"

"Paskat sanon minä! haluavat nyt vaan voittaa aikaa kun on joku "kokeilu" taas menossa... Ei ole eka kerta..."

"Ainakin sain nyt mielirauhaa kun voin ajatella jotain muuta kuin tuota ohjelmaa."

"jos nähdään niin ehkä Luxorissa Egyptissä joulukuussa! Onnenarpa on minulta aivan ohi!"

"eivät ole koskaan arvostaneet muuta kun halpana työvoimana."
Miksi toistat täällä kaiken mitä mies on sanonut? Kyllä me tiedetään kun nähdään hänen sivunsa. Sinulla on tosi paljon turhaa aikaa käsissäsi. Harrastus ois hyvä. Muu kuin Jannen seuraaminen siis.
 
vierailija
En haastanut riitaa! Olin vain aidosti hämmästynyt, että itseään peräti hardcore faniksi kutsua voi olla samaa mieltä vihaajan kanssa! Olen niin turtunut jo siihen, että mitä tahansa kielteistä Jannesta sanoo, se kommentti tullaan lyttäämään heti! Ja samalla haukutaan se kommentin kirjoittaja Joten anteeksi että menin hämilleni moisesta epätyypillisestä käytöksestä
Vai niin. Olisit voinut ilmaista sen vähemmän piikikkäällä tavalla sitten.
 
vierailija
Olen Jannen fani. Vähän ärsyttävää että mies haluaa takaisin tuohon mielipuoli ohjelmaan. Ois vain niiden hotellien kanssa. Jos kaipaa julkisuutta, kyllä hotelleistakin sitä saisi jos tekee niistä hyvin suositut.
 
vierailija
On Jannella otsaa (maksaläiskäinen sellainen). Janne on useaan otteeseen facessa haukkunut Onnenarpa- tuotannon. On sanonut että "ei ole ensimmäinen kerta kun valehtelevat." Janne on myös ulvonut että tuotanto ei arvosta häntä, pitää vain halpana työvoimana. Janne on saanut omantunnontuskia kun on juontanut tuollaista kusetusohjelmaa, työilmapiiri on huono ja mitä kaikkea Janne on louskuttanut. Ja nyt sitten Janne kuvittelee että työnantaja ottaa hänet avosylin vastaan???????!!!!!!!!!!!
 
vierailija
On Jannella otsaa (maksaläiskäinen sellainen). Janne on useaan otteeseen facessa haukkunut Onnenarpa- tuotannon. On sanonut että "ei ole ensimmäinen kerta kun valehtelevat." Janne on myös ulvonut että tuotanto ei arvosta häntä, pitää vain halpana työvoimana. Janne on saanut omantunnontuskia kun on juontanut tuollaista kusetusohjelmaa, työilmapiiri on huono ja mitä kaikkea Janne on louskuttanut. Ja nyt sitten Janne kuvittelee että työnantaja ottaa hänet avosylin vastaan???????!!!!!!!!!!!
Et sitten pystynyt tuotakaan kirjoittamaan ilman ulkonäön loukkausta? Osaatko kirjoittaa mitään ilman että menet alhaisiin henkilökohtaisuuksiin?
 
vierailija
Minäpä heitän veikkauksen ilmoille;

Menee muutama päivä, ja Janne saa taas työnantajalta kielteisen vastauksen. Emme anna sinulle palkankorotusta, vaikka oletkin taas haalinut faneiltasi kasan kehuja. Katrie hoitaa työn halvemmalla. Ja taas tuoksuu Tapanilassa makaronilaatikko 😂
 
vierailija
Et sitten pystynyt tuotakaan kirjoittamaan ilman ulkonäön loukkausta? Osaatko kirjoittaa mitään ilman että menet alhaisiin henkilökohtaisuuksiin?
Ja sinä tartuit VAIN tuohon minun humoristiseen letkautukseen (kyllä, tuokin on huumoria. Toisia naurattaa Jannen ketsuppipullonvatkaus, toisia piikikkäät sutkautukset.) Mutta mites kommentoisit tuota minun muuta viestiä? Voisitko sanoa että olen jopa oikeassa mielipiteineni???
 

Yhteistyössä