Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näinpä. En ymmärrä että jos Janne ajaa autoa ja samalla räplää kännykkää ja joku siitä täällä häntä moittii. Niin heti hysteerinen fanilauma hyökkää puolustelemaan Jannea ja vähättelee tuota tekoa sanomalla "Kaikkihan niin tekee." Minä arvostaisin sellaista toimintaa, jos edes jollain Janne-fanilla olisi kanttia tulla myöntämään että kyllä, Janne teki väärin. Mutta kun ei. Jos oikein ilkeästi sanon, niin toivottavasti se on joku Janne-fanien läheinen jonka Janne joskus jyrää keskittyessään liikaa kännykkäänsä..... Ja kyllä, moni muukin räplää puhelinta autoa ajaessaan! Mutta monestako heistä on olemassa viestiketju jossain netissä?! Aivan. Jannella on, joten miksi tässä ketjussa pitäisi puuttua joidenkin randomien toimintaan? Tämä ketju on Jannesta!
Tämä ketju ei ole Jannesta. Tämä ketju on Jannen haukkumisesta. Siinä on iso ero.
 
vierailija
Niinpä. Vaikka Janne tekisi vaikka mitä tyhmää, Jannea puolustetaan tai väitetään että kaikkihan niin tekevät, tai eivät ole ollenkaan nähneet tyhmää Jannen postausta. Kun tänne kommentoi jotain oikein tyhmää mitä Janne on tehnyt, siihen kommenttiin ei jannefanit vastaa ollenkaan. Tai sitten haukkuvat tuota kommentin kirjoittajaa.
Taasko sä väität ettei sulle vastata?? Meneppä taaksepäin ja lue ne vastaukset kysymyksiin joita joka päivä melkein tänne esität. Kysymykset tosin ovat samat päivästä toiseen ettei niihin oikein viitti enää vastata kun et näköjään osaa lukea. Tai ymmärtää lukemaasi.
 
vierailija
Niinpä. Vaikka Janne tekisi vaikka mitä tyhmää, Jannea puolustetaan tai väitetään että kaikkihan niin tekevät, tai eivät ole ollenkaan nähneet tyhmää Jannen postausta. Kun tänne kommentoi jotain oikein tyhmää mitä Janne on tehnyt, siihen kommenttiin ei jannefanit vastaa ollenkaan. Tai sitten haukkuvat tuota kommentin kirjoittajaa.
Mikä sua vaivaa siinä että Jannea puolustetaan? Siinä sinulle kysymys. Vastaa. Ai joo, ethän sä ikinä vastaa. Huudat ainoastaan.
 
vierailija
Näinpä. En ymmärrä että jos Janne ajaa autoa ja samalla räplää kännykkää ja joku siitä täällä häntä moittii. Niin heti hysteerinen fanilauma hyökkää puolustelemaan Jannea ja vähättelee tuota tekoa sanomalla "Kaikkihan niin tekee." Minä arvostaisin sellaista toimintaa, jos edes jollain Janne-fanilla olisi kanttia tulla myöntämään että kyllä, Janne teki väärin. Mutta kun ei. Jos oikein ilkeästi sanon, niin toivottavasti se on joku Janne-fanien läheinen jonka Janne joskus jyrää keskittyessään liikaa kännykkäänsä..... Ja kyllä, moni muukin räplää puhelinta autoa ajaessaan! Mutta monestako heistä on olemassa viestiketju jossain netissä?! Aivan. Jannella on, joten miksi tässä ketjussa pitäisi puuttua joidenkin randomien toimintaan? Tämä ketju on Jannesta!
No oh hoh nyt sulla menee lujaa kun jo toivot, että joku loukkaantuu tai jopa kuolee. Tarttet mielenterveysapua ja nopeasti. Sun fanaattisuus Jannea ja Jannen faneja kohtaan ei ole normaalia.
 
vierailija
Näinpä. En ymmärrä että jos Janne ajaa autoa ja samalla räplää kännykkää ja joku siitä täällä häntä moittii. Niin heti hysteerinen fanilauma hyökkää puolustelemaan Jannea ja vähättelee tuota tekoa sanomalla "Kaikkihan niin tekee." Minä arvostaisin sellaista toimintaa, jos edes jollain Janne-fanilla olisi kanttia tulla myöntämään että kyllä, Janne teki väärin. Mutta kun ei. Jos oikein ilkeästi sanon, niin toivottavasti se on joku Janne-fanien läheinen jonka Janne joskus jyrää keskittyessään liikaa kännykkäänsä..... Ja kyllä, moni muukin räplää puhelinta autoa ajaessaan! Mutta monestako heistä on olemassa viestiketju jossain netissä?! Aivan. Jannella on, joten miksi tässä ketjussa pitäisi puuttua joidenkin randomien toimintaan? Tämä ketju on Jannesta!
”Minä arvostaisin sellaista toimintaa, jos edes jollain Janne-fanilla olisi kanttia tulla myöntämään että kyllä, Janne teki väärin. Mutta kun ei.”
Minä taasen arvostaisin sellaista toimintaa, että lukisit kommentteja joissa ihan selvästi on sanottu milloin hän on mokannut. Kyllä me Jannen fanit ollaan myönnetty se monta kertaa. Mutta katos kun sun ihme vihassasi sinä hyppäät mukavasti niiden kommenttien ylitse koska haluat jauhaa samaa paskaa koko ajan. Ai jai.
 
vierailija
Ette te jannefanit ole myöntäneet Jannen virhettä kuin ehkä kerran tässä ketjussa. Ja ette ole vastanneet siihen, mitä mieltä olette kun Janne puolusti p e d a r i Jaria p e d o s t a . Ja kun Janne kuvasi motarilla kolaria ja toisella kertaa koiraansa ajaessaan. Kuten aiemmin kirjoitin,

"Vaikka Janne tekisi vaikka mitä tyhmää, Jannea puolustetaan tai väitetään että kaikkihan niin tekevät, tai eivät ole ollenkaan nähneet tyhmää Jannen postausta. Kun tänne kommentoi jotain oikein tyhmää mitä Janne on tehnyt, siihen kommenttiin ei jannefanit vastaa ollenkaan. Tai sitten haukkuvat tuota kommentin kirjoittajaa."

Nytkin vain haukuitte kommentoijia. Tai jankutatte että olette jo vastanneet, vaikka ette oikeasti ole (eli vastaatte kierrellen ja kaarrellen, ette suoraan).
 
vierailija
Niitä tulee kaikille. Sinullekin. Ootpa upea ihminen, että arvostelet toisten ulkonäköä. Olet ite tietty ihan täydellinen.
No anteeksi vaan mutta minun mielestä tuo Jannen irvistelykuva facessa jossa hän tilittää serbialaisesta kosijasta, on kerrassaan ällöttävä 🤮 Otsa täynnä maksaläiskiä, kaksoisleuka, suu näyttää vanhan ihmisen suulta jossa ei ole hampaita, hiusraja vetäytynyt melkein takaraivolle.... Mutta joo, ymmärrän kyllä että sinä ihailet tuota adonista housut märkänä 🤮
 
vierailija
Joo ei ole mairitteleva tuo jannen irvistyskuva. Mutta omasta mielestään Janne on niin komea, että voisi alkaa malliksi. Näin kerran janne kirjoitti jo aikoja sitten poistettuun janneketjuun vauvalla. Ja oli aivan varmasti janne, joka tuon kommentin kirjoitti.
 
vierailija
Ette te jannefanit ole myöntäneet Jannen virhettä kuin ehkä kerran tässä ketjussa. Ja ette ole vastanneet siihen, mitä mieltä olette kun Janne puolusti p e d a r i Jaria p e d o s t a . Ja kun Janne kuvasi motarilla kolaria ja toisella kertaa koiraansa ajaessaan. Kuten aiemmin kirjoitin,

"Vaikka Janne tekisi vaikka mitä tyhmää, Jannea puolustetaan tai väitetään että kaikkihan niin tekevät, tai eivät ole ollenkaan nähneet tyhmää Jannen postausta. Kun tänne kommentoi jotain oikein tyhmää mitä Janne on tehnyt, siihen kommenttiin ei jannefanit vastaa ollenkaan. Tai sitten haukkuvat tuota kommentin kirjoittajaa."

Nytkin vain haukuitte kommentoijia. Tai jankutatte että olette jo vastanneet, vaikka ette oikeasti ole (eli vastaatte kierrellen ja kaarrellen, ette suoraan).
Voi Jeesus sinua. Minä vastasin sinulle aiheesta josta taas jankutat: minulle on ihan yksi hailee että Janne puolusti toista miestä. En voisi vähempää välittää että puolusti. Siinä sinulle TAAS KERRAN se vastaus. Mutta katsotaan nyt TAAS KERRAN ettet lue tätä vastausta ja sitten huomenna otat asian TAAS KERRAN puheeksi.
 
vierailija
No anteeksi vaan mutta minun mielestä tuo Jannen irvistelykuva facessa jossa hän tilittää serbialaisesta kosijasta, on kerrassaan ällöttävä Otsa täynnä maksaläiskiä, kaksoisleuka, suu näyttää vanhan ihmisen suulta jossa ei ole hampaita, hiusraja vetäytynyt melkein takaraivolle.... Mutta joo, ymmärrän kyllä että sinä ihailet tuota adonista housut märkänä
Kyllä ihailen. Paremman näköinen kuin sä.
 
vierailija
Voi Jeesus sinua. Minä vastasin sinulle aiheesta josta taas jankutat: minulle on ihan yksi hailee että Janne puolusti toista miestä. En voisi vähempää välittää että puolusti. Siinä sinulle TAAS KERRAN se vastaus. Mutta katsotaan nyt TAAS KERRAN ettet lue tätä vastausta ja sitten huomenna otat asian TAAS KERRAN puheeksi.
Eli et välitä, vaikka Janne puolusti "toista miestä" eli p e d a r i a ? Ja fanitat tuoolaista ukkoa? Kertoo aika paljon sinusta.
 
vierailija
Ette te jannefanit ole myöntäneet Jannen virhettä kuin ehkä kerran tässä ketjussa. Ja ette ole vastanneet siihen, mitä mieltä olette kun Janne puolusti p e d a r i Jaria p e d o s t a . Ja kun Janne kuvasi motarilla kolaria ja toisella kertaa koiraansa ajaessaan. Kuten aiemmin kirjoitin,

"Vaikka Janne tekisi vaikka mitä tyhmää, Jannea puolustetaan tai väitetään että kaikkihan niin tekevät, tai eivät ole ollenkaan nähneet tyhmää Jannen postausta. Kun tänne kommentoi jotain oikein tyhmää mitä Janne on tehnyt, siihen kommenttiin ei jannefanit vastaa ollenkaan. Tai sitten haukkuvat tuota kommentin kirjoittajaa."

Nytkin vain haukuitte kommentoijia. Tai jankutatte että olette jo vastanneet, vaikka ette oikeasti ole (eli vastaatte kierrellen ja kaarrellen, ette suoraan).
Huomaa mitkä sun lempisanat on: kierrellä ja kaarrella. Ainakin tietää kuka on kirjoittanut kommentit 😂. Mullekkin on ihan yks hailee että J puolusti Sillanpäätä. Eipä mun elämä siitä muuttunut mihinkään. Puolustakoon ketä haluaa. Siinä sulle vastaus. Happy?

Ette te jannefanit ole myöntäneet Jannen virhettä kuin ehkä kerran tässä ketjussa. Ja ette ole vastanneet siihen, mitä mieltä olette kun Janne puolusti p e d a r i Jaria p e d o s t a . Ja kun Janne kuvasi motarilla kolaria ja toisella kertaa koiraansa ajaessaan. Kuten aiemmin kirjoitin,

"Vaikka Janne tekisi vaikka mitä tyhmää, Jannea puolustetaan tai väitetään että kaikkihan niin tekevät, tai eivät ole ollenkaan nähneet tyhmää Jannen postausta. Kun tänne kommentoi jotain oikein tyhmää mitä Janne on tehnyt, siihen kommenttiin ei jannefanit vastaa ollenkaan. Tai sitten haukkuvat tuota kommentin kirjoittajaa."

Nytkin vain haukuitte kommentoijia. Tai jankutatte että olette jo vastanneet, vaikka ette oikeasti ole (eli vastaatte kierrellen ja kaarrellen, ette suoraan).
 
vierailija
Eli et välitä, vaikka Janne puolusti "toista miestä" eli p e d a r i a ? Ja fanitat tuoolaista ukkoa? Kertoo aika paljon sinusta.
Etkö ymmärrä selvää tekstiä vai mikä tässä oikein vinkuu? En välitä. Miksi välittäisin? Ei kuulu minulle mitenkään perin. Ja se kertoo sinusta tosi paljon että sinä välität. Kaksi julkkista joita et tunne. Miksi itse välität?
 
vierailija
Huomaa mitkä sun lempisanat on: kierrellä ja kaarrella. Ainakin tietää kuka on kirjoittanut kommentit . Mullekkin on ihan yks hailee että J puolusti Sillanpäätä. Eipä mun elämä siitä muuttunut mihinkään. Puolustakoon ketä haluaa. Siinä sulle vastaus. Happy?
En todellakaan ole "happy". En vastaa sinulle enää, koska et välitä vaikka Janne puolusti p e d a r i a ja edelleen fanitat Jannea. Hyi olkoon.
 
vierailija
Etkä vastannut kommenttiin Jannen kuvauksiin autolla ajaessaan. Ainakin tämä yksi on tosi hc-jannefani. Vaikka janne tekisi mitä tyhmää ja laitonta, niin silti hän puolustaa kultamussukkaansa. Sairasta.
Hei sinä. Tässä vastaus hard corelta: en välitä mitä Janne tekee. Se ei vaikuta MINUN ELÄMÄÄNI! Eikä vaikuta myöskään SINUN ELÄMÄÄSI vaikka näköjään teet kaikesta mitä Janne tekee todella ison numeron. Sairasta.
 

Yhteistyössä