Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt en löytänyt muuta jannen sivuilta kuin tämän :


"Lääkkeiden antaminen sisältyy meillä hintaan! (ei ruiskeita!)"


Mutta eihän tuo ruiske aina tarkoita mitään neuloilla piikittämistä.
Oma koirani saa ruiskulla läääkkeen korvaan kun on herkkä saamaan korvatulehduksia ( tuntuu että on tällä rodulla lisäominaisuus kun niin moni kärsii siitä vaivasta ) Ja tällä se pysyy kurissa.
monenlaisia ruokavalioita on kokeiltu ja silti se tulee ..
Tuo ei ruiskeita on vähän outoa sillain, että tosiaan ruiskeeseen voi laittaa nestemäistä lääkettä juurikin korvatulehduksiin ja myös suuhun, jos koira ei tykkää ottaa pillerin muodossa lääkettä (aiempi koirani oli sellainen että aina sylkäisi pillerin pois vaikka se oli piilossa nakissa tai jossain). Ruiske minulle tarkoittaa enemmän neuloja. Tarkoittaakohan Janne oikeasti neuloja mutta sanoo vaan ruiske… noh en tiedä. Tiedän joillain roduilla on määrätyt ongelmat jotka tulee esille niissä roduissa melkein aina. Se on ikävää.
 
vierailija
Tuli tolle yhdelle aika hyvä ja selvä vastaus aiemmin tosta ns kiusaamisesta Jannen facessa kun joku nainen kirjoitti jotain sinne. Näköjään tukki sen ihmisen suun heti kun ei ole tullut mitään vastaväitettä takas. Hyvä niin. Oli rasittava tyyppi niiden huutomerkkien ja tikkukirjaimien kanssa. Koko ajan etsi riitaa, mutta kun sai vastauksen jossa oli järkeä niin luojan kiitos häipyi.
 
vierailija
Miksi Jannen olisi pitänyt tehdä kaikki mitä sanoit?? Ei hän kirjoittanut mitään. Laitoitko viestiä naiselle joka kirjoitti sen kommentin? Et takuulla. Ei sulla ollut kanttia. Mitä täällä enää ees huutelet kun et uskalla laittaa kommenttia sille joka sen kommentin kirjoitti? Sunlaiset on niin rasittavia. Huudatte kuin pistetty sika, haukutte kaikki muut mutta sitten sulla ei ole pokkaa tehdä mitään.
 
vierailija
Oi luoja mitä vatipäitä! Ei se nyt mitään stalkkaamista ole, jos luet jonkun Jannen päivityksen, ja sitten luet mitä ihmiset on kommentoineet. Ja kappas, yhtenä kommentin lähettäjänä on Katrie!
Se on just stalkkaamista! Koska oletan et mielellään seuraa mitä Janne postaa ja mitä ihmiset kommentoi mutta kuitenkin menet ja luet ne kaikki. Vai etkö tajua stalkkaamisen määritystä??
 
vierailija
Ok. Niin varmasti puuttuukin. Mitkä ne kehut oli? Koska sanoit, tai ainakin joku, että Janne kirjoitti paskaa Katriesta. Ei kuulosta tuosta miltään semmoiselta:
Hohhoijaa! Janne oli siis julkaissut kuvakaappauksen, kun Katrie oli telkkarissa juontamassa Onnenarpaa. Tekstiksi oli kirjoittanut jotain että "Ihana Katrie, tsemppiä lähetykseen!" Ja Katrie sitten oli vastannut tuolla kommentilla että yrittää parhaansa, mutta 10v kokemus puuttuu. Ja ei, Janne EI OLE kirjoittanut paskaa Katriesta vaan joku ilkeä akka haukkui Katrien ulkonäköä. Ja Janne tykkäsi siitä kommentista, kiusaaja kun on.
 
vierailija
Sä jankkasit kuin joku mielipuoli että MIKSI JANNE EI POISTA JOTAIN HELVETIN KOMMENTTIA MIKÄ EI OLE HÄNEN KIRJOITTAMA KOMMENTTI BUU HUU NYYH NYYH!!!!! Monta kertaa kyselit tätä näköjään ja kun vastaus tuli, nyt syytät sitä ihmistä. Älä ees viitti.
 
vierailija
Hohhoijaa! Janne oli siis julkaissut kuvakaappauksen, kun Katrie oli telkkarissa juontamassa Onnenarpaa. Tekstiksi oli kirjoittanut jotain että "Ihana Katrie, tsemppiä lähetykseen!" Ja Katrie sitten oli vastannut tuolla kommentilla että yrittää parhaansa, mutta 10v kokemus puuttuu. Ja ei, Janne EI OLE kirjoittanut paskaa Katriesta vaan joku ilkeä akka haukkui Katrien ulkonäköä. Ja Janne tykkäsi siitä kommentista, kiusaaja kun on.
Jesus, kommentin tykkääminen ei ole kiusaamista. Kait sä sen tajuat??
 
vierailija
Hohhoijaa! Janne oli siis julkaissut kuvakaappauksen, kun Katrie oli telkkarissa juontamassa Onnenarpaa. Tekstiksi oli kirjoittanut jotain että "Ihana Katrie, tsemppiä lähetykseen!" Ja Katrie sitten oli vastannut tuolla kommentilla että yrittää parhaansa, mutta 10v kokemus puuttuu. Ja ei, Janne EI OLE kirjoittanut paskaa Katriesta vaan joku ilkeä akka haukkui Katrien ulkonäköä. Ja Janne tykkäsi siitä kommentista, kiusaaja kun on.
Tykkääminen ei ole kiusaamista!
 
vierailija
Erikoista että tyyppi ei ole kommentoinut mitään kahteen päivään mutta nyt taas riehuu täällä. Tämmöisiä nää pelkurit on. Ei enää ollut vastauksia ihan normi kommentteihin vaikka huusivat siitä päiväkausia. Rasittavaa sakkia.
 
vierailija
Erikoista että tyyppi ei ole kommentoinut mitään kahteen päivään mutta nyt taas riehuu täällä. Tämmöisiä nää pelkurit on. Ei enää ollut vastauksia ihan normi kommentteihin vaikka huusivat siitä päiväkausia. Rasittavaa sakkia.
Aikamoinen stalkkaaja olet 😂 Kun tiedät sanoa että en ole kahteen päivään täällä käynyt 😂 Voi kuule kun mulla on ihan oikeasti muutakin elämää! Mä kyllästyin jankkaamaan teidän kanssa, kun olette niin tyhmiä. Tänään kävin lukaisemassa viimeisimmät kommentit, ja huomasin että taas täällä koitetaan puolustella Janne The Kiusaajaa. Siitä kimpaantuneena päätin taas avata sanaisen arkkuni. Mutta kiva huomata että minun paikallaoloa käydään oikein stalkkaamassa. Kiva tietää että minun kanssa väittely on monelle päivän kohokohta 😘
 
vierailija
Mitä varten se yksi kirjoitti pitkät jaarittelut että miksi miksi ha vastatkaa miksi HETI ja sitten kun sille vastas, tuli hiljaisuus. Tää kertoo tyypistä hyvin paljon. Turha tuhlata aikaa häneen. Huutaa mutta kun kerrotaan selkeästi asiat, hänellä ei ole mitään sanomista. Tunnen ihan liian monta tämmöistä ihmistä. Pelkuri tosiaan. Oli sitten nainen tai mies.
 
vierailija
Aikamoinen stalkkaaja olet Kun tiedät sanoa että en ole kahteen päivään täällä käynyt Voi kuule kun mulla on ihan oikeasti muutakin elämää! Mä kyllästyin jankkaamaan teidän kanssa, kun olette niin tyhmiä. Tänään kävin lukaisemassa viimeisimmät kommentit, ja huomasin että taas täällä koitetaan puolustella Janne The Kiusaajaa. Siitä kimpaantuneena päätin taas avata sanaisen arkkuni. Mutta kiva huomata että minun paikallaoloa käydään oikein stalkkaamassa. Kiva tietää että minun kanssa väittely on monelle päivän kohokohta
En usko sulla on mitään muuta elämää. Sua vaan nolotti kun sulla ei ollut vastausta.
 
vierailija
Aikamoinen stalkkaaja olet Kun tiedät sanoa että en ole kahteen päivään täällä käynyt Voi kuule kun mulla on ihan oikeasti muutakin elämää! Mä kyllästyin jankkaamaan teidän kanssa, kun olette niin tyhmiä. Tänään kävin lukaisemassa viimeisimmät kommentit, ja huomasin että taas täällä koitetaan puolustella Janne The Kiusaajaa. Siitä kimpaantuneena päätin taas avata sanaisen arkkuni. Mutta kiva huomata että minun paikallaoloa käydään oikein stalkkaamassa. Kiva tietää että minun kanssa väittely on monelle päivän kohokohta
En tiedä kuka olet joten en stalkkaa. Keskustelupalsta on ihan eri juttu mutta et näköjään tajua sitä. Sä stalkkaat koska näköjään tiedät Katrie seuraa mitä Janne kirjoittaa Facessa. Ite en tiennyt tuota kun en ole kiinnostunut noin paljon. Halusin täällä nähdä mikä sun vastaus on kun huusit naama punaisena että vastaa miksi Janne sitä tätä ja sitten kun joku vastasi, olut tuppisuuna. Tiedetään miksi.
 
vierailija
Aikamoinen stalkkaaja olet Kun tiedät sanoa että en ole kahteen päivään täällä käynyt Voi kuule kun mulla on ihan oikeasti muutakin elämää! Mä kyllästyin jankkaamaan teidän kanssa, kun olette niin tyhmiä. Tänään kävin lukaisemassa viimeisimmät kommentit, ja huomasin että taas täällä koitetaan puolustella Janne The Kiusaajaa. Siitä kimpaantuneena päätin taas avata sanaisen arkkuni. Mutta kiva huomata että minun paikallaoloa käydään oikein stalkkaamassa. Kiva tietää että minun kanssa väittely on monelle päivän kohokohta
Mikset ole töissä? Eiks sun pitäis olla töissä?
 
vierailija
Aikamoinen stalkkaaja olet Kun tiedät sanoa että en ole kahteen päivään täällä käynyt Voi kuule kun mulla on ihan oikeasti muutakin elämää! Mä kyllästyin jankkaamaan teidän kanssa, kun olette niin tyhmiä. Tänään kävin lukaisemassa viimeisimmät kommentit, ja huomasin että taas täällä koitetaan puolustella Janne The Kiusaajaa. Siitä kimpaantuneena päätin taas avata sanaisen arkkuni. Mutta kiva huomata että minun paikallaoloa käydään oikein stalkkaamassa. Kiva tietää että minun kanssa väittely on monelle päivän kohokohta
Onks sun nimi Karen?
 
vierailija
Aikamoinen stalkkaaja olet Kun tiedät sanoa että en ole kahteen päivään täällä käynyt Voi kuule kun mulla on ihan oikeasti muutakin elämää! Mä kyllästyin jankkaamaan teidän kanssa, kun olette niin tyhmiä. Tänään kävin lukaisemassa viimeisimmät kommentit, ja huomasin että taas täällä koitetaan puolustella Janne The Kiusaajaa. Siitä kimpaantuneena päätin taas avata sanaisen arkkuni. Mutta kiva huomata että minun paikallaoloa käydään oikein stalkkaamassa. Kiva tietää että minun kanssa väittely on monelle päivän kohokohta
Oot tosi läpinäkyvä kun sun piti vastata 😂z
 

Yhteistyössä