Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä ihan yleisvastauksena teille kaikille louskuttajille: eihän Jannen raha-asiat mulle kuulu. Mua vaan ärsyttää tuollainen suunnaton ahneus. Tienasi aiemminkin erittäin hyvin, kyllä sen nyt näkee Jannen tekemisistä. Miksi sitten pitää vaatia ahneesti vaan lisää liksaa, kun lopputuloksena on potkut? Olisi tyytynyt vaan siihen vanhaan, hyvään palkkaansa, niin saisi edelleenkin sekoilla Onnenarvassa. Janne vetosi "osaamiseensa ja ammattitaitoonsa". Just. Se nyt ei paljon ammattitaitoa vaadi että hörppii vettä, kertoo nimipäiväsankarit ja päivän sään, utelee mitä ihmiset söi lounaaksi, räplää puhelintaan, mussuttaa piirakkaa, vonkuu treffikutsuja, seisoo sormi suussa.... Kaikki meistä osaa tehdä noin, joten ei todellakaan ole kyse Jannen "ammattitaidosta".


Eihän Jannea edes voi kutsua ammattitaitoiseksi kun ei alan koulutusta
Kaikenlaista työtä Janne on kokeillut mutta ei oo opiskellut alaa.
 
vierailija
Suomessa on just tämä vika: te ajattelette heti että jos ei ole koulua käynyt jostain aiheesta, ei ole mitään taitoa tai osaamista. Ihmiset pystyy oppimaan vaikka mitä ihan ilman paperia jostain koulusta.
Silloin ei ole Ammattilainen vaan ihan amatööri joka Jannekin sattuu olemaan äänessä eri asiassa..
Koulutuksen käynyt on paljon luotettavampi kuin henkilö joka ei viitsi opiskella alaa
 
vierailija
Silloin ei ole Ammattilainen vaan ihan amatööri joka Jannekin sattuu olemaan äänessä eri asiassa..
Koulutuksen käynyt on paljon luotettavampi kuin henkilö joka ei viitsi opiskella alaa
Tuossa olet aivan väärässä. Minulla ei ole koulutusta minun ammattiin, mutta olen tehnyt sitä vuosikymmeniä. Jotkut osaa ja jotkut haukkuu osaajia. Ehkä kun eivät itse osaa.
 
vierailija
Ihmettelen miksi Janne vihaajat ovat täällä kun heillä on se vihasivu minne kirjoittaa.
Ai oliko tämä joku Jannen jumalointiketju? 😱 Minä luulin tehneeni tämän aloituksen sen takia, kun vauvapalstalla meni mahdottomaksi kirjoittaa enää mitään. Pelkästään sana "Janne" ja ketju poistui slta aikayksikön. Siksi minä toin Janne-keskustelun tänne kaksplussalle, kun täällä on sata kertaa fiksumpi moderointi. Minä en kyllä tietääkseni luonut tätä aloitusta ihan vain Jannen palvomista ja jumalointia varten..... 🤔
 
vierailija
Ai oliko tämä joku Jannen jumalointiketju? Minä luulin tehneeni tämän aloituksen sen takia, kun vauvapalstalla meni mahdottomaksi kirjoittaa enää mitään. Pelkästään sana "Janne" ja ketju poistui slta aikayksikön. Siksi minä toin Janne-keskustelun tänne kaksplussalle, kun täällä on sata kertaa fiksumpi moderointi. Minä en kyllä tietääkseni luonut tätä aloitusta ihan vain Jannen palvomista ja jumalointia varten.....
Joo tämä on Jannen ihailuketju. Sinä et päätä mitä tänne saa kirjoittaa.
 
vierailija
Ai oliko tämä joku Jannen jumalointiketju? Minä luulin tehneeni tämän aloituksen sen takia, kun vauvapalstalla meni mahdottomaksi kirjoittaa enää mitään. Pelkästään sana "Janne" ja ketju poistui slta aikayksikön. Siksi minä toin Janne-keskustelun tänne kaksplussalle, kun täällä on sata kertaa fiksumpi moderointi. Minä en kyllä tietääkseni luonut tätä aloitusta ihan vain Jannen palvomista ja jumalointia varten.....
Yritit aloittaa pelkästään Jannen haukkumisketjun. Noh ei ihan onnistunut.
 
vierailija
Ai oliko tämä joku Jannen jumalointiketju? Minä luulin tehneeni tämän aloituksen sen takia, kun vauvapalstalla meni mahdottomaksi kirjoittaa enää mitään. Pelkästään sana "Janne" ja ketju poistui slta aikayksikön. Siksi minä toin Janne-keskustelun tänne kaksplussalle, kun täällä on sata kertaa fiksumpi moderointi. Minä en kyllä tietääkseni luonut tätä aloitusta ihan vain Jannen palvomista ja jumalointia varten.....
Voi ei kun et saa niitä kehumis kommentteja poistumaan. Aika ikävää.
 
vierailija
Joo tämä on Jannen ihailuketju. Sinä et päätä mitä tänne saa kirjoittaa.
Aika tylysti sanottu ihmiselle joka loi tämän ketjun 🤣 En aloittanut tätä ketjua yksinomaan Jannen haukkumiseen. Ajatus oli se, että itse kun en ole Janne-fani, niin tässä ketjussa on sitten lupa puhua Jannesta myös kriittiseen sävyyn. Ilman että kommentit tai peräti koko ketju poistuu saman tien, niinkuin vauvapalstalla kävi.
 
vierailija
Janne rehvastelee nyt facessa, kun peräti saunaosasto on nyt muutettu kissasviitiksi. Janne leuhkii että HÄNEN hotellissaan eläimillä on isot SVIITIT, eikä mitään pikkukopperoita. Jannelle vain ihan tiedoksi, että harva lemmikkihotelli on omakotitalossa. Että se selittänee sen, miksi näissä oikeissa lemmikkihotelleissa ei ole monen neliön "sviittejä".
 
vierailija
Janne rehvastelee nyt facessa, kun peräti saunaosasto on nyt muutettu kissasviitiksi. Janne leuhkii että HÄNEN hotellissaan eläimillä on isot SVIITIT, eikä mitään pikkukopperoita. Jannelle vain ihan tiedoksi, että harva lemmikkihotelli on omakotitalossa. Että se selittänee sen, miksi näissä oikeissa lemmikkihotelleissa ei ole monen neliön "sviittejä".
Varmaan parempi että kerrot sen Jannelle hänen sivullaan. Tuo ”hänelle vain tiedoksi” täällä kirjoitettuna on 😆
 
vierailija
Aika tylysti sanottu ihmiselle joka loi tämän ketjun En aloittanut tätä ketjua yksinomaan Jannen haukkumiseen. Ajatus oli se, että itse kun en ole Janne-fani, niin tässä ketjussa on sitten lupa puhua Jannesta myös kriittiseen sävyyn. Ilman että kommentit tai peräti koko ketju poistuu saman tien, niinkuin vauvapalstalla kävi.
Miten niin tylysti sanottu? Se että aloitit tän ketjun ei tarkoita etteikö täällä saa kirjoittaa Jannesta hyvään sävyyn.
 
vierailija
Mikäköhän siinä on, että kun kirjoitat jotain vähänkin negatiivista Jannesta, niin HETI Janne-fanit hyökkäävät tämän kirjoittajan kimppuun. Haukkuvat kirjoittajan, kiusaajia kun ovat (Jannen tavoin.) Yleensä haukkuvat tyhmäksi, yksinkertaiseksi yms. Miksi ei voi vain antaa ilmaista omaa mielipidettään, ilman että pitää tulla heti haukkumaan se kommentin kirjoittaja?! Jos joku kirjoittaa täällä esim. "Ihana lutuinen Janne ❤" niin ei me Janne-vihaajat tulla heti laukomaan jotain että "V*ttu vähänkö oot tyhmä!" Tottakai mekin räksytetään sitten takaisin, kun te Janne-fanit haukutte ensin meitä meidän kommenttien takia.
 
vierailija
Mikäköhän siinä on, että kun kirjoitat jotain vähänkin negatiivista Jannesta, niin HETI Janne-fanit hyökkäävät tämän kirjoittajan kimppuun. Haukkuvat kirjoittajan, kiusaajia kun ovat (Jannen tavoin.) Yleensä haukkuvat tyhmäksi, yksinkertaiseksi yms. Miksi ei voi vain antaa ilmaista omaa mielipidettään, ilman että pitää tulla heti haukkumaan se kommentin kirjoittaja?! Jos joku kirjoittaa täällä esim. "Ihana lutuinen Janne " niin ei me Janne-vihaajat tulla heti laukomaan jotain että "V*ttu vähänkö oot tyhmä!" Tottakai mekin räksytetään sitten takaisin, kun te Janne-fanit haukutte ensin meitä meidän kommenttien takia.


Samaa olen ihmetellyt
Ei täällä kukaan muu ole haukkumassa muita kirjoittajia kuin Janne-Fanit jotka räksyttää jatkuvasti.
Mun puolesta Janne-Fanit saavat kirjoittaa mummoaluspöksyt kosteina kuinka Ihqu ja lutuinen 🤮 Janne on omakotitalonsa kanssa ja kuinka unelmoivat että pääsisivät Jannen pöksyihin ja syömään Jannen kanssa makaronilaatikkoa ja pizzaa nii siitä vaan ei kukaan estä.
 
vierailija
Samaa olen ihmetellyt
Ei täällä kukaan muu ole haukkumassa muita kirjoittajia kuin Janne-Fanit jotka räksyttää jatkuvasti.
Mun puolesta Janne-Fanit saavat kirjoittaa mummoaluspöksyt kosteina kuinka Ihqu ja lutuinen Janne on omakotitalonsa kanssa ja kuinka unelmoivat että pääsisivät Jannen pöksyihin ja syömään Jannen kanssa makaronilaatikkoa ja pizzaa nii siitä vaan ei kukaan estä.
Tuo tuossa on tyypillinen Janne vastustajan vastaus. Eipä tarvi miettiä kuka haukkuu ketä. Eikä sitä missä älykkyysosamäärässä liikutaan. Kun ei keksi mitään muuta sanomista, kirjoitetaan niin tyhmää textiä, että siinä on järki kaukana. Kuten kirjoittajalla tietysti on.
 
vierailija
Mikäköhän siinä on, että kun kirjoitat jotain vähänkin negatiivista Jannesta, niin HETI Janne-fanit hyökkäävät tämän kirjoittajan kimppuun. Haukkuvat kirjoittajan, kiusaajia kun ovat (Jannen tavoin.) Yleensä haukkuvat tyhmäksi, yksinkertaiseksi yms. Miksi ei voi vain antaa ilmaista omaa mielipidettään, ilman että pitää tulla heti haukkumaan se kommentin kirjoittaja?! Jos joku kirjoittaa täällä esim. "Ihana lutuinen Janne " niin ei me Janne-vihaajat tulla heti laukomaan jotain että "V*ttu vähänkö oot tyhmä!" Tottakai mekin räksytetään sitten takaisin, kun te Janne-fanit haukutte ensin meitä meidän kommenttien takia.
Kuinkahan monta kertaa Janne vihaajat ovat haukkuneet Jannen fanit? Niinpä. Hyvin olet sulkenut silmäsi sitten.
 
vierailija
Mikäköhän siinä on, että kun kirjoitat jotain vähänkin negatiivista Jannesta, niin HETI Janne-fanit hyökkäävät tämän kirjoittajan kimppuun. Haukkuvat kirjoittajan, kiusaajia kun ovat (Jannen tavoin.) Yleensä haukkuvat tyhmäksi, yksinkertaiseksi yms. Miksi ei voi vain antaa ilmaista omaa mielipidettään, ilman että pitää tulla heti haukkumaan se kommentin kirjoittaja?! Jos joku kirjoittaa täällä esim. "Ihana lutuinen Janne " niin ei me Janne-vihaajat tulla heti laukomaan jotain että "V*ttu vähänkö oot tyhmä!" Tottakai mekin räksytetään sitten takaisin, kun te Janne-fanit haukutte ensin meitä meidän kommenttien takia.
Jeesuksen kevät! Kun tänne kirjoittaa vastauksen johonkin Jannen haukkumakommenttiin, Jannen vihaajat heti huutavat että ootte tyhmiä kun fanitatte Jannea. Kiusaajia ja typeryksiä ja miten voimme fanittaa Jannea ja ollaan yhtä kamalia kuin Jannekin jne jne. Että täh, he eivät muka nimittele ja hauku faneja??
 
vierailija
Samaa olen ihmetellyt
Ei täällä kukaan muu ole haukkumassa muita kirjoittajia kuin Janne-Fanit jotka räksyttää jatkuvasti.
Mun puolesta Janne-Fanit saavat kirjoittaa mummoaluspöksyt kosteina kuinka Ihqu ja lutuinen Janne on omakotitalonsa kanssa ja kuinka unelmoivat että pääsisivät Jannen pöksyihin ja syömään Jannen kanssa makaronilaatikkoa ja pizzaa nii siitä vaan ei kukaan estä.
Janne on ihan super ihana mies. Hyvä huumorintaju ja muutenkin todella mukava.
 

Yhteistyössä