Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos Janne on ollut Onnenarvassa 10 vuotta (eiks se niin ollut?), ja tehnyt kaksi tuntia pvässä juontohommaa, niin mitä, hän saa kuitenkin 4 kk irtisanomisajan? Jotenkin en usko.
 
vierailija
On kyllä säälittävää ruinata seuraajilta facessa että laittakaa tuotannolle palautetta että herra megastara janne otettaisiin takas juontaan janne showta jannen pyytämällä palkankorotuksella... Miten voiki olla pokkaa?? Lapsellista touhua... Ite sössiny työkuvionsa ja sitte vingutaan facessa apua... Janne tietää kuinka lampaita noi sen seuraajat facessa on niin käyttää tilaisuuden hyväkseen... Huh huh...
 
vierailija
On kyllä säälittävää ruinata seuraajilta facessa että laittakaa tuotannolle palautetta että herra megastara janne otettaisiin takas juontaan janne showta jannen pyytämällä palkankorotuksella... Miten voiki olla pokkaa?? Lapsellista touhua... Ite sössiny työkuvionsa ja sitte vingutaan facessa apua... Janne tietää kuinka lampaita noi sen seuraajat facessa on niin käyttää tilaisuuden hyväkseen... Huh huh...
Mitä vikaa siinä on? Sen takia ihmisillä on faneja. Että auttavat. Mutta ethän sä mitään auttamisesta ymmärrä.
 
vierailija
On kyllä säälittävää ruinata seuraajilta facessa että laittakaa tuotannolle palautetta että herra megastara janne otettaisiin takas juontaan janne showta jannen pyytämällä palkankorotuksella... Miten voiki olla pokkaa?? Lapsellista touhua... Ite sössiny työkuvionsa ja sitte vingutaan facessa apua... Janne tietää kuinka lampaita noi sen seuraajat facessa on niin käyttää tilaisuuden hyväkseen... Huh huh...
Hyvä Janne!
 
vierailija
On kyllä säälittävää ruinata seuraajilta facessa että laittakaa tuotannolle palautetta että herra megastara janne otettaisiin takas juontaan janne showta jannen pyytämällä palkankorotuksella... Miten voiki olla pokkaa?? Lapsellista touhua... Ite sössiny työkuvionsa ja sitte vingutaan facessa apua... Janne tietää kuinka lampaita noi sen seuraajat facessa on niin käyttää tilaisuuden hyväkseen... Huh huh...


Samaa mieltä! Kun janne ei itse pysty tai ei voi niin pyytää muita tekemään.
 
vierailija
Oot
On kyllä säälittävää ruinata seuraajilta facessa että laittakaa tuotannolle palautetta että herra megastara janne otettaisiin takas juontaan janne showta jannen pyytämällä palkankorotuksella... Miten voiki olla pokkaa?? Lapsellista touhua... Ite sössiny työkuvionsa ja sitte vingutaan facessa apua... Janne tietää kuinka lampaita noi sen seuraajat facessa on niin käyttää tilaisuuden hyväkseen... Huh huh...
Ootpa ankea. Jos tarvitsee apua, apua saa pyytää. Siinä ei ole mitään noloa tai hävettävää.
 
vierailija
Eikö Janne ole sanonut ehkä jopa useammankin kerran, että hänet on pyydetty takaisin Onnen arpaan? Mistä siis kiikastaa, palkasta? En uskalla kysyä häneltä suoraan etten saa estoja Facebook sivulle.
 
vierailija
Eikö Janne ole sanonut ehkä jopa useammankin kerran, että hänet on pyydetty takaisin Onnen arpaan? Mistä siis kiikastaa, palkasta? En uskalla kysyä häneltä suoraan etten saa estoja Facebook sivulle.
Mitä ihmettä täällä kyselet?? Ei tämän palstan ihmiset tiedä mitään. Huhuja ja juoruja vaan levittävät ja lietsovat vihaa keskenään. Lähetä Jannelle suoraan kysymys.
 
vierailija
Sori vaan Janne mutta HIEMAN on nyt kyllä liioittelun makua! Onhan se tietysti hienoa ettei ole liian vaatimaton, mutta tuo itsekehu menee nyt kyllä yli. Mitä hiton SOME näkyvyyttä Janne on muka ohjelmalle tuonut?? Onko se positiivista somenäkyvyyttä, kun tekee vittuiluvideoita väärin vastanneista soittajista???? Ja lemmikit muka tuoneet tuhansia katsojia lisää?! 😂 Eihän niitä elukoita edes näkynyt koskaan, kun ne vaan nukkui siinä pinkissä pedissä kaikkien ohjetaulujen takana...

"Otin sen riskin kun uskalsin pyytää lisää korvausta koettuani että olen antanut itsestäni niin paljon (ei pelkkää ohjelman juontamista vaan mm myös kaikki se SOME näkyvyys mitä ohjelma saa minun kauttani jne jne...) Olen tuonut lemmikit mukaan ohjelmaan joka on ihan varmasti tuonut tuhansia uusia katsojia ja soittajia...

Ei ole yksikään muu juontaja tuonut mukanaan kaiken sen minkä minä olen tuonut ohjelmaan, mutta jos sitä ei arvosteta niin ei voi mitään."
 
vierailija
Ja itse et sitten ikinä pyydä apua? Koko elämäsi aikana et kertaakaan? Yhtään ainutta kertaa? Joo niin varmaan

Tietenkin apua saa kysyä ja pyytää ei se kiellettyä
Mutta kyllä itse haen ne työpaikat en ruinaa ketään muuta sitä puolestani tekemään..


kyllä ois tosi noloa jos Nelonen sais viestejä faneilta:
." 🖥📞 Liisa tässä hei, Janne Antin facebookissa pyysi että fanit olisivat yhteydessä ja minä olen suurifani, ottakaa Janne takaisin töihin juontamaan ja maksakaa se summa palkkaa minkä Janne tahtoo kyllä teillä varmasti on siihen rahaa.
juontajana oleminen on kyllä niin rankkaa että tarvitsee lisää rahaa että Jannella olisi varaa maksaa asuminen ja eläimensä ,janne on niihin ihana juontaja makaroonilatikkojensa kanssa, on kova ikävä Jannen Hernekeittoja
Janne joutui myymään kotinsakin kun ei saa rahaa mistään

T. LIISA 90VUOTTA
 
vierailija
Minä taidan työntää oman lusikkani tähän soppaan ja teen oman osuuteni. Kirjoitan Jannen antamiin sähköpostiosoitteisiin, että älkää vaan ottako Jannea takaisin. Kuten Janne itse sanoi, kukaan ei ole korvaamaton 😉 Nyt on Katrien ja Onnenarvan vuoro, Janne Show on historiaa.
 
vierailija
Tietenkin apua saa kysyä ja pyytää ei se kiellettyä
Mutta kyllä itse haen ne työpaikat en ruinaa ketään muuta sitä puolestani tekemään..


kyllä ois tosi noloa jos Nelonen sais viestejä faneilta:
." 🖥📞 Liisa tässä hei, Janne Antin facebookissa pyysi että fanit olisivat yhteydessä ja minä olen suurifani, ottakaa Janne takaisin töihin juontamaan ja maksakaa se summa palkkaa minkä Janne tahtoo kyllä teillä varmasti on siihen rahaa.
juontajana oleminen on kyllä niin rankkaa että tarvitsee lisää rahaa että Jannella olisi varaa maksaa asuminen ja eläimensä ,janne on niihin ihana juontaja makaroonilatikkojensa kanssa, on kova ikävä Jannen Hernekeittoja
Janne joutui myymään kotinsakin kun ei saa rahaa mistään

T. LIISA 90VUOTTA
😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍👍👍
 
vierailija
Tietenkin apua saa kysyä ja pyytää ei se kiellettyä
Mutta kyllä itse haen ne työpaikat en ruinaa ketään muuta sitä puolestani tekemään..


kyllä ois tosi noloa jos Nelonen sais viestejä faneilta:
." Liisa tässä hei, Janne Antin facebookissa pyysi että fanit olisivat yhteydessä ja minä olen suurifani, ottakaa Janne takaisin töihin juontamaan ja maksakaa se summa palkkaa minkä Janne tahtoo kyllä teillä varmasti on siihen rahaa.
juontajana oleminen on kyllä niin rankkaa että tarvitsee lisää rahaa että Jannella olisi varaa maksaa asuminen ja eläimensä ,janne on niihin ihana juontaja makaroonilatikkojensa kanssa, on kova ikävä Jannen Hernekeittoja
Janne joutui myymään kotinsakin kun ei saa rahaa mistään

T. LIISA 90VUOTTA
Ruokafetissi tyyppi iski jälleen 👋😂. Jos olet noin ihastunut Jannen syömisiin, ois kannattanut käydä Jannen tilaisuuksissa, missä tarjoiltiin sapuskaa.
 
vierailija
Tietenkin apua saa kysyä ja pyytää ei se kiellettyä
Mutta kyllä itse haen ne työpaikat en ruinaa ketään muuta sitä puolestani tekemään..


kyllä ois tosi noloa jos Nelonen sais viestejä faneilta:
." Liisa tässä hei, Janne Antin facebookissa pyysi että fanit olisivat yhteydessä ja minä olen suurifani, ottakaa Janne takaisin töihin juontamaan ja maksakaa se summa palkkaa minkä Janne tahtoo kyllä teillä varmasti on siihen rahaa.
juontajana oleminen on kyllä niin rankkaa että tarvitsee lisää rahaa että Jannella olisi varaa maksaa asuminen ja eläimensä ,janne on niihin ihana juontaja makaroonilatikkojensa kanssa, on kova ikävä Jannen Hernekeittoja
Janne joutui myymään kotinsakin kun ei saa rahaa mistään

T. LIISA 90VUOTTA
Tarkoitatko tuossa, että Liisa ei osaa äidinkieltään? Vai oletko se vain sä?
 
vierailija
Mitä ihmettä täällä kyselet?? Ei tämän palstan ihmiset tiedä mitään. Huhuja ja juoruja vaan levittävät ja lietsovat vihaa keskenään. Lähetä Jannelle suoraan kysymys.
Ihan aidosti ihmettelen mitä tapahtui, kun oltiin jo pyydetty takaisin, mutta nyt itse pyytää apua päästä takaisin neloselle? Jäitä hattuun, tässä ei ole mikään hätä.
 

Yhteistyössä