No hei juuri tämä! Itsekin näen juuri tätä kaikkea mitä tässä kerrot. Näen isoja ristiriitoja näiden Jannen näkyvien tekojen ja nyt näiden ääneen sanottujen vihreiden arvojen välillä. Mietin eilen myös tätäkin puolta mitä tässä kirjoitat, että miten Janne pärjää tässä mukana, kun tosiaan se eriävän mielipiteen ilmaisia saa ensinnäkin monoa Jannen sivuilta ja toisekseen Janne on antanut ymmärtää kokevansa nämä erilaiset mielipiteet kiusaamisena. En toki voi spekuloida Jannen tekoja kuin sen perusteella mitä hän Faceen jakaa ja tämän perusteella en näe miksi ihmeessä Janne on lähtenyt tähän touhuun mukaan? Politiikassa ihmiset ovat myös usein taitavia keskustelijoita ja huolimatta siitä ollaanko asiasta samaa vai erimieltä. Toistaiseksi tällaista keskusteluakaan en ole Jannen suunnalta nähnyt ne ovat enemmän luokkaa ”nämä ovat minun sivut, minun säännöt ja mielipiteet ja muut pysykööt poissa” ei esimerkiksi avaa syitä tekojensa taustalla vaan kuittaa lähinnä, että ”kyllä minä tiedän miten lemmikkini hoidan”. Jännäksi menee seurata mitä tästä vielä kehkeytyy. Nuo hotellit ja muu touhu ei juurikaan ole kiinnostanut, mutta itse olen poliittisesti valveutunut ja siksi tämä aihe kihertää nyt paljon Ja lisättäköön vielä etten tarkoita dissata Jannea nyt mitenkään vaan aidosti ihmettelen tätä kontrastia tekojen ja puheiden takana ja sen mitä hän meille sivujensa kautta näyttää.