Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kyllä tampio kommentteja taas. Hurjaa vauhtia nyt on keskusteltu siitä miten ei pidä reagoida yhteen ihmiseen. Koko ajan reagoiden 🙄😂.
Mitä sitä muuta odottaa noilta vihaajilta? Parit tyypit taas siinä ”juttelee” keskenään siitä miten kamala minä olen kun puolustan Jannea heidän vihaparaatilta. Eivät näe mitään ongelmallista siinä että haukkuvat miehen pystyyn joka käänteessä koska heidän mielestään se on vain asiallista keskustelua.
 
vierailija
Kiva, että muutkin ovat tajunneet, että tuo yksi Jannefani on todella aggressiivinen ja haastaa vain riitaa. Keskustellaan me muut asiallisesti täällä Jannen vauhdikkaista elämänkäänteistä.
 
vierailija
Kiva, että muutkin ovat tajunneet, että tuo yksi Jannefani on todella aggressiivinen ja haastaa vain riitaa. Keskustellaan me muut asiallisesti täällä Jannen vauhdikkaista elämänkäänteistä.
Itseäni nyt todella alkoi kiinnostamaan tätä uusin käänne ja ehdolle ryhtyminen. Vaikea edelleen nähdä mitä tässä takana vai mitä mieltä muut ovat? Ei ollut tuo uutinen kerännyt, kuin noin sata tykkäystä ja muutaman kommentin. Ehkä tämän perusteella faneja ainakaan tuo ei kauheasti kiinnosta? Mielipiteitä? 😄
 
vierailija
No hei, tervetuloa meidän vihaajien joukkoon. Olet tervetullut. Yhdessä sitten paiskitaan yksilö henkilö ihan maahan. Kivaa.
Joo näin tehdään mutta ei me kiusata. Janne vaan kiusaa. Ja sitten se yks tyyppi täällä. Mutta me vaan keskustellaan. Keskustellaan Jannen ulkonäöstä, vaatteista, syömisistä, sairaudesta, seksuaalisuudesta kun ne ei ole yhtään henkilökohtaisia asioita ja ne kaikki liittyy tosi paljon niihin Jannen värikkäisiin tempauksiin koska me ei voida vain keskustella niistä teoista, meidän on otettava alhaiset haukkumiset mukaan myös.
 
vierailija
Joo näin tehdään mutta ei me kiusata. Janne vaan kiusaa. Ja sitten se yks tyyppi täällä. Mutta me vaan keskustellaan. Keskustellaan Jannen ulkonäöstä, vaatteista, syömisistä, sairaudesta, seksuaalisuudesta kun ne ei ole yhtään henkilökohtaisia asioita ja ne kaikki liittyy tosi paljon niihin Jannen värikkäisiin tempauksiin koska me ei voida vain keskustella niistä teoista, meidän on otettava alhaiset haukkumiset mukaan myös.
Ootahan vaan kun se live on tehty ja nähty. Sitten täällä alkaa taas sormet sauhuamaan noilta vihaajatyypeiltä 😂😏
 
vierailija
Eri asia tekevänsä kuin tekee. Ja tuosta ilkeä lihapulla jutusta: nykyään on vaikea tietää fanaatikkojen kanssa milloin postilaatikossa onkin omatekoinen pommi tai koiran paskaa. Että en ihmettele jos tekikin ilmoituksen tuosta asiasta. Mutta kun sanottiin että on tehnyt rikosilmoituksen siitä että joku on ollut eri mieltä kuin J, sanon ei ole totta. Taaskaan. Taas on venytetty totuuden pisaroita isoksi järveksi.
Janne kokee eri mieltä olemisen kiusaamiseksi. Janne kokee että eri mieltä oleva tulee riehumaan hänen "tontilleen" (eli facesivulle). Jannelle eri mieltä oleminen on siis jo rankkaa kiusaamista, ja kiusaaminenhan täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten eikun rikosilmoitusta kehiin.....
 
vierailija
Janne kokee eri mieltä olemisen kiusaamiseksi. Janne kokee että eri mieltä oleva tulee riehumaan hänen "tontilleen" (eli facesivulle). Jannelle eri mieltä oleminen on siis jo rankkaa kiusaamista, ja kiusaaminenhan täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten eikun rikosilmoitusta kehiin.....
Mitenhän Janne selviää kuntavaaleista, kun ei kestä yhtäkään eriävää mielipidettä, vaan on kiusaamista. Voi Janne...
 
vierailija
Tänään Jannen live. Tekisi hirveästi mieli kysyä miten nuo vihreiden arvot näkyvät Jannen arjessa käytännössä ja mitä vinkkejä haluaisi meille kaikille noiden arvojen ylläpitämiseksi antaa. En tiedä uskallanko vai paukkuuko estot Olisi nyt vain hirveän kiva kuulla, että mitä tässä on takana. Toistaiseksi se ei ole kovin selkeästi ollut näkyvillä.
Kyllä tekisi itsekin mieli hiillostaa Jannea. Miestä joka teki vartin työmatkan autolla. Eikö muka Tapanilasta Onnenarvan studiolle olisi päässyt julkisella liikenteellä?? Kävellen tai fillarilla tuo vartin työmatka olisi ollut vieläkin vihreämpi. Sitten tämä "intohimoisesti muotiin suhtautuva" mies tilailee Kiinasta lapsityövoimalla teetettyjä parin euron t-paitoja. Ties vaikka tänään livessäkin näkisimme taas tällaisen "Kiina-paidan".... No entäs nuo ulkomaanreissut joita Janne tekee? Onko ne "vihreää" touhua?? Kyllä tekisi mieli joo hiillostaa Jannea, mutta en halua estoja tämän kunnallisvaaliehdokkaan faceen. Ainut vaan että nyt ehdokkaana Jannen olisi syytä tottua kovisteluun ja tiukkoihin kysymyksiin. Ei voi olettaa että kaikki äänestäjät ovat vain että Ah miten ihana ehdokas, äänestämme ilman muuta heti sinua Janne ❤ Nyt on sitten lupa hiillostaa ja tentata Jannea, vaikkei tuo pösilö itse sitä ymmärräkään. Estoja viuhuu edelleen jos menet kysymään liian tiukan kysymyksen tältä Vihreiden ehdokkaalta.
 
vierailija
Kyllä tekisi itsekin mieli hiillostaa Jannea. Miestä joka teki vartin työmatkan autolla. Eikö muka Tapanilasta Onnenarvan studiolle olisi päässyt julkisella liikenteellä?? Kävellen tai fillarilla tuo vartin työmatka olisi ollut vieläkin vihreämpi. Sitten tämä "intohimoisesti muotiin suhtautuva" mies tilailee Kiinasta lapsityövoimalla teetettyjä parin euron t-paitoja. Ties vaikka tänään livessäkin näkisimme taas tällaisen "Kiina-paidan".... No entäs nuo ulkomaanreissut joita Janne tekee? Onko ne "vihreää" touhua?? Kyllä tekisi mieli joo hiillostaa Jannea, mutta en halua estoja tämän kunnallisvaaliehdokkaan faceen. Ainut vaan että nyt ehdokkaana Jannen olisi syytä tottua kovisteluun ja tiukkoihin kysymyksiin. Ei voi olettaa että kaikki äänestäjät ovat vain että Ah miten ihana ehdokas, äänestämme ilman muuta heti sinua Janne Nyt on sitten lupa hiillostaa ja tentata Jannea, vaikkei tuo pösilö itse sitä ymmärräkään. Estoja viuhuu edelleen jos menet kysymään liian tiukan kysymyksen tältä Vihreiden ehdokkaalta.
Eipä anna kovin edullista kuvaa kuntavaaliehdokkaasta, joka poistaa ja estää kaikki kommentit, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan. Kunnollista keskustelua ei voi Jannen kanssa käydä.
 
vierailija
Kyllä tekisi itsekin mieli hiillostaa Jannea. Miestä joka teki vartin työmatkan autolla. Eikö muka Tapanilasta Onnenarvan studiolle olisi päässyt julkisella liikenteellä?? Kävellen tai fillarilla tuo vartin työmatka olisi ollut vieläkin vihreämpi. Sitten tämä "intohimoisesti muotiin suhtautuva" mies tilailee Kiinasta lapsityövoimalla teetettyjä parin euron t-paitoja. Ties vaikka tänään livessäkin näkisimme taas tällaisen "Kiina-paidan".... No entäs nuo ulkomaanreissut joita Janne tekee? Onko ne "vihreää" touhua?? Kyllä tekisi mieli joo hiillostaa Jannea, mutta en halua estoja tämän kunnallisvaaliehdokkaan faceen. Ainut vaan että nyt ehdokkaana Jannen olisi syytä tottua kovisteluun ja tiukkoihin kysymyksiin. Ei voi olettaa että kaikki äänestäjät ovat vain että Ah miten ihana ehdokas, äänestämme ilman muuta heti sinua Janne Nyt on sitten lupa hiillostaa ja tentata Jannea, vaikkei tuo pösilö itse sitä ymmärräkään. Estoja viuhuu edelleen jos menet kysymään liian tiukan kysymyksen tältä Vihreiden ehdokkaalta.
Onhan sulla sen puh numero. Laita whatsapp viestiä ja kysy. Tulee kyllä esto silloin myös mutta ainakin sait kysyttyä. En ymmärrä tätäkään että täällä pörrätään tällä ”en uskalla en uskalla” jutulla. Sulla on sen email ja puh numero. Et kuitenkaan halua mitään vastausta, vaan vain antaa Jannelle kuka käskee niin senkusta teet sen. Saat senkin sitten pois sydämeltäsi.
 
vierailija
Kyllä tekisi itsekin mieli hiillostaa Jannea. Miestä joka teki vartin työmatkan autolla. Eikö muka Tapanilasta Onnenarvan studiolle olisi päässyt julkisella liikenteellä?? Kävellen tai fillarilla tuo vartin työmatka olisi ollut vieläkin vihreämpi. Sitten tämä "intohimoisesti muotiin suhtautuva" mies tilailee Kiinasta lapsityövoimalla teetettyjä parin euron t-paitoja. Ties vaikka tänään livessäkin näkisimme taas tällaisen "Kiina-paidan".... No entäs nuo ulkomaanreissut joita Janne tekee? Onko ne "vihreää" touhua?? Kyllä tekisi mieli joo hiillostaa Jannea, mutta en halua estoja tämän kunnallisvaaliehdokkaan faceen. Ainut vaan että nyt ehdokkaana Jannen olisi syytä tottua kovisteluun ja tiukkoihin kysymyksiin. Ei voi olettaa että kaikki äänestäjät ovat vain että Ah miten ihana ehdokas, äänestämme ilman muuta heti sinua Janne Nyt on sitten lupa hiillostaa ja tentata Jannea, vaikkei tuo pösilö itse sitä ymmärräkään. Estoja viuhuu edelleen jos menet kysymään liian tiukan kysymyksen tältä Vihreiden ehdokkaalta.
No hei juuri tämä! Itsekin näen juuri tätä kaikkea mitä tässä kerrot. Näen isoja ristiriitoja näiden Jannen näkyvien tekojen ja nyt näiden ääneen sanottujen vihreiden arvojen välillä. Mietin eilen myös tätäkin puolta mitä tässä kirjoitat, että miten Janne pärjää tässä mukana, kun tosiaan se eriävän mielipiteen ilmaisia saa ensinnäkin monoa Jannen sivuilta ja toisekseen Janne on antanut ymmärtää kokevansa nämä erilaiset mielipiteet kiusaamisena. En toki voi spekuloida Jannen tekoja kuin sen perusteella mitä hän Faceen jakaa ja tämän perusteella en näe miksi ihmeessä Janne on lähtenyt tähän touhuun mukaan? Politiikassa ihmiset ovat myös usein taitavia keskustelijoita ja huolimatta siitä ollaanko asiasta samaa vai erimieltä. Toistaiseksi tällaista keskusteluakaan en ole Jannen suunnalta nähnyt ne ovat enemmän luokkaa ”nämä ovat minun sivut, minun säännöt ja mielipiteet ja muut pysykööt poissa” ei esimerkiksi avaa syitä tekojensa taustalla vaan kuittaa lähinnä, että ”kyllä minä tiedän miten lemmikkini hoidan”. Jännäksi menee seurata mitä tästä vielä kehkeytyy. Nuo hotellit ja muu touhu ei juurikaan ole kiinnostanut, mutta itse olen poliittisesti valveutunut ja siksi tämä aihe kihertää nyt paljon 🤩 Ja lisättäköön vielä etten tarkoita dissata Jannea nyt mitenkään vaan aidosti ihmettelen tätä kontrastia tekojen ja puheiden takana ja sen mitä hän meille sivujensa kautta näyttää.
 
vierailija
Janne kokee eri mieltä olemisen kiusaamiseksi. Janne kokee että eri mieltä oleva tulee riehumaan hänen "tontilleen" (eli facesivulle). Jannelle eri mieltä oleminen on siis jo rankkaa kiusaamista, ja kiusaaminenhan täyttää rikoksen tunnusmerkit, joten eikun rikosilmoitusta kehiin.....
Jos erimielinen nk riehuu hänen nk tontillaan, niin ilman muuta estoon. Kaikki järkevät laittaa sellaiset estoon. En usko kuitenkaan että siitä on tehnyt rikosilmoitusta.
 
vierailija
Eipä anna kovin edullista kuvaa kuntavaaliehdokkaasta, joka poistaa ja estää kaikki kommentit, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan. Kunnollista keskustelua ei voi Jannen kanssa käydä.
Olen samaa mieltä ja siksi kovin hämmästynyt tästä ehdokkuudesta. Jannen tekojen perusteella hänellä ei ole minkäänlaista halua keskustella asioista vaan asia on loppuun käsitelty sillä, kun Janne poistaa ensin kommentit ja sitten kommentoinnin käytöstä. En voi tarpeeksi painottaa etten tunne Jannea ja mielipiteeni perustuu vaan hänen antamaansa somekuvaan mikä kieltämättä on kovin erilainen mitä vihdreiden arvot tai halu keskustella asioista.
 
vierailija
Kun täällä kovasti puhutaan vihreiden autoilla ajamisista yms. Minulla on muusikko ystävä, hyvin tunnettu sellainen, joka käy keikoilla melkein harva se päivä. On myös vihreiden edustaja ja ollut kuntavaaleissa ehdokkaana. Hän ajaa autoa, ei sähkö sellaista) ympäri ämpäri Suomen maata ja myös ulkomailla. Lentää myös keikoille. Että jos täällä dissataan Jannen jotain autolla ajelua siksi että hän on nyt menossa vihreiden edustajaksi, niin sitten pitää dissata myös hyvin montaa muuta ihmistä. Maapallo kuolee joka tapauksessa. Ei se parin ihmisen autolla ajelu sitä tee. Isommat asiat ovat jo raiskanneet maapallon.
 
vierailija
Kun täällä kovasti puhutaan vihreiden autoilla ajamisista yms. Minulla on muusikko ystävä, hyvin tunnettu sellainen, joka käy keikoilla melkein harva se päivä. On myös vihreiden edustaja ja ollut kuntavaaleissa ehdokkaana. Hän ajaa autoa, ei sähkö sellaista) ympäri ämpäri Suomen maata ja myös ulkomailla. Lentää myös keikoille. Että jos täällä dissataan Jannen jotain autolla ajelua siksi että hän on nyt menossa vihreiden edustajaksi, niin sitten pitää dissata myös hyvin montaa muuta ihmistä. Maapallo kuolee joka tapauksessa. Ei se parin ihmisen autolla ajelu sitä tee. Isommat asiat ovat jo raiskanneet maapallon.
Vihaajien mielestä Janne on varmaan ainoa ihminen syyllinen maapallon hajoamiseen…
 
vierailija
No hei juuri tämä! Itsekin näen juuri tätä kaikkea mitä tässä kerrot. Näen isoja ristiriitoja näiden Jannen näkyvien tekojen ja nyt näiden ääneen sanottujen vihreiden arvojen välillä. Mietin eilen myös tätäkin puolta mitä tässä kirjoitat, että miten Janne pärjää tässä mukana, kun tosiaan se eriävän mielipiteen ilmaisia saa ensinnäkin monoa Jannen sivuilta ja toisekseen Janne on antanut ymmärtää kokevansa nämä erilaiset mielipiteet kiusaamisena. En toki voi spekuloida Jannen tekoja kuin sen perusteella mitä hän Faceen jakaa ja tämän perusteella en näe miksi ihmeessä Janne on lähtenyt tähän touhuun mukaan? Politiikassa ihmiset ovat myös usein taitavia keskustelijoita ja huolimatta siitä ollaanko asiasta samaa vai erimieltä. Toistaiseksi tällaista keskusteluakaan en ole Jannen suunnalta nähnyt ne ovat enemmän luokkaa ”nämä ovat minun sivut, minun säännöt ja mielipiteet ja muut pysykööt poissa” ei esimerkiksi avaa syitä tekojensa taustalla vaan kuittaa lähinnä, että ”kyllä minä tiedän miten lemmikkini hoidan”. Jännäksi menee seurata mitä tästä vielä kehkeytyy. Nuo hotellit ja muu touhu ei juurikaan ole kiinnostanut, mutta itse olen poliittisesti valveutunut ja siksi tämä aihe kihertää nyt paljon Ja lisättäköön vielä etten tarkoita dissata Jannea nyt mitenkään vaan aidosti ihmettelen tätä kontrastia tekojen ja puheiden takana ja sen mitä hän meille sivujensa kautta näyttää.
Taitavia keskustelijoita politiikassa? Ei ole. Samanlaisia jankuttajia ihan kaikki.
 
vierailija
Kun täällä kovasti puhutaan vihreiden autoilla ajamisista yms. Minulla on muusikko ystävä, hyvin tunnettu sellainen, joka käy keikoilla melkein harva se päivä. On myös vihreiden edustaja ja ollut kuntavaaleissa ehdokkaana. Hän ajaa autoa, ei sähkö sellaista) ympäri ämpäri Suomen maata ja myös ulkomailla. Lentää myös keikoille. Että jos täällä dissataan Jannen jotain autolla ajelua siksi että hän on nyt menossa vihreiden edustajaksi, niin sitten pitää dissata myös hyvin montaa muuta ihmistä. Maapallo kuolee joka tapauksessa. Ei se parin ihmisen autolla ajelu sitä tee. Isommat asiat ovat jo raiskanneet maapallon.
Tuo autolla ajaminen ei ole se ainut mitä tässä on ihmetelty. On paljon paljon muutakin ja kaikki melkein päinvastaista, kun se että Jannen näkisi näitä arvoja tärkeänä pitävän? Ei varmasti löydy yhtäkään kansanedustajaa kuka 100% toteuttaa puolueensa arvoja toimii miten paasaa toimimaan. Jannen tapauksessa on vain kovin vaikea löytää mitään yhdistävää tekijää politiikan, vihreiden ja Jannen kesken. Ei Janne ole tätä maailmaa alas ajamassa, ei siitä ole kyse 😊
 
vierailija
No hei juuri tämä! Itsekin näen juuri tätä kaikkea mitä tässä kerrot. Näen isoja ristiriitoja näiden Jannen näkyvien tekojen ja nyt näiden ääneen sanottujen vihreiden arvojen välillä. Mietin eilen myös tätäkin puolta mitä tässä kirjoitat, että miten Janne pärjää tässä mukana, kun tosiaan se eriävän mielipiteen ilmaisia saa ensinnäkin monoa Jannen sivuilta ja toisekseen Janne on antanut ymmärtää kokevansa nämä erilaiset mielipiteet kiusaamisena. En toki voi spekuloida Jannen tekoja kuin sen perusteella mitä hän Faceen jakaa ja tämän perusteella en näe miksi ihmeessä Janne on lähtenyt tähän touhuun mukaan? Politiikassa ihmiset ovat myös usein taitavia keskustelijoita ja huolimatta siitä ollaanko asiasta samaa vai erimieltä. Toistaiseksi tällaista keskusteluakaan en ole Jannen suunnalta nähnyt ne ovat enemmän luokkaa ”nämä ovat minun sivut, minun säännöt ja mielipiteet ja muut pysykööt poissa” ei esimerkiksi avaa syitä tekojensa taustalla vaan kuittaa lähinnä, että ”kyllä minä tiedän miten lemmikkini hoidan”. Jännäksi menee seurata mitä tästä vielä kehkeytyy. Nuo hotellit ja muu touhu ei juurikaan ole kiinnostanut, mutta itse olen poliittisesti valveutunut ja siksi tämä aihe kihertää nyt paljon Ja lisättäköön vielä etten tarkoita dissata Jannea nyt mitenkään vaan aidosti ihmettelen tätä kontrastia tekojen ja puheiden takana ja sen mitä hän meille sivujensa kautta näyttää.
Joo niinpä. Jannen kanssa ei voi käydä aitoa keskustelua, koska eriävät mielipiteet luokitellaan kiusaamiseksi ja poistetaan ja estetään. Janne myös tietää aina paremmin, kuten poistetussa vauvan keskustelussa, jannen asiakkaan koira tarvitsi erikoisruokavaliota ja janne tarjosi omaa risottoaan, koska itse tietää paremmin.
 
vierailija
Joo niinpä. Jannen kanssa ei voi käydä aitoa keskustelua, koska eriävät mielipiteet luokitellaan kiusaamiseksi ja poistetaan ja estetään. Janne myös tietää aina paremmin, kuten poistetussa vauvan keskustelussa, jannen asiakkaan koira tarvitsi erikoisruokavaliota ja janne tarjosi omaa risottoaan, koska itse tietää paremmin.
Veikö asiakas omat erikoisruokansa mukana?
 
vierailija
Jos erimielinen nk riehuu hänen nk tontillaan, niin ilman muuta estoon. Kaikki järkevät laittaa sellaiset estoon. En usko kuitenkaan että siitä on tehnyt rikosilmoitusta.
Miksei janne kestä normaalia keskustelua? Ja usko pois, janne on tehnyt rikosilmoituksia facekommenteista. Tästäkin keskustelusta löytyy todiste. Henkilö kertoi vain oman mielipiteensä facessa, ja kertoi sen poliisille ja se oli siinä.
 
vierailija
Joo niinpä. Jannen kanssa ei voi käydä aitoa keskustelua, koska eriävät mielipiteet luokitellaan kiusaamiseksi ja poistetaan ja estetään. Janne myös tietää aina paremmin, kuten poistetussa vauvan keskustelussa, jannen asiakkaan koira tarvitsi erikoisruokavaliota ja janne tarjosi omaa risottoaan, koska itse tietää paremmin.
Olen samaa mieltä. Mielestäni myös tapa millä Janne usein ilmaisee asiat on ”minäkö en itse tiedä” no tietää varmasti eikä siitä ole ollut kyse vaan ehkä juuri siitä mielipide-erosta. Janne sai jo hirveän hepulin siitä, kun joku kommentoi Jannen antamaa kurkun palaa koiralle. Mikä aihe tällainen on edes hepuliin? Eikö ennemmin asia mene toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos minkä nyt luulisi olevan todella oleellinen piirre ihmisessä kuka jalallakaan astuu politiikan maailmaan.
 
vierailija
Tuo autolla ajaminen ei ole se ainut mitä tässä on ihmetelty. On paljon paljon muutakin ja kaikki melkein päinvastaista, kun se että Jannen näkisi näitä arvoja tärkeänä pitävän? Ei varmasti löydy yhtäkään kansanedustajaa kuka 100% toteuttaa puolueensa arvoja toimii miten paasaa toimimaan. Jannen tapauksessa on vain kovin vaikea löytää mitään yhdistävää tekijää politiikan, vihreiden ja Jannen kesken. Ei Janne ole tätä maailmaa alas ajamassa, ei siitä ole kyse
Kyllä eilen oli kommentti yhdeltä vihaajalta joka kovasti tuomitsi Jannen autolla ajamista. Ja taisin nähdä tänään myöskin jotain 15 minuutin autolla ajamisesta töihin. Että auto on tullut esille monta kertaa nyt. Sen takia kommentoin siitä juurikin.
 
vierailija
Kun täällä kovasti puhutaan vihreiden autoilla ajamisista yms. Minulla on muusikko ystävä, hyvin tunnettu sellainen, joka käy keikoilla melkein harva se päivä. On myös vihreiden edustaja ja ollut kuntavaaleissa ehdokkaana. Hän ajaa autoa, ei sähkö sellaista) ympäri ämpäri Suomen maata ja myös ulkomailla. Lentää myös keikoille. Että jos täällä dissataan Jannen jotain autolla ajelua siksi että hän on nyt menossa vihreiden edustajaksi, niin sitten pitää dissata myös hyvin montaa muuta ihmistä. Maapallo kuolee joka tapauksessa. Ei se parin ihmisen autolla ajelu sitä tee. Isommat asiat ovat jo raiskanneet maapallon.
Kyse olikin nyt VARTIN työmatkasta! Vartin!!! Minä en väittänyt että Jannen tarvitsisi "käydä keikoilla harva se päivä" ja reissata Suomea ristiin rastiin jalkaisin tai fillarilla. Kyse oli siitä, että kun asuu Helsingissä. Niin eikö siellä oikeasti toimi julkinen liikenne niin, että VARTIN työmatkan pääsisi taittamaan julkisilla? Ja onko muka vartin työmatka liian työläs taittaa jalkaisin tai fillarilla?? Jannen ulkomuotoa kun katsoo, niin todellakin pikku työmatkapyöräily olisi ihan paikallaan. Eli ihan turha tulla tänne lässyttämään jostain muusikosta joka seilaa Suomea ristiin rastiin.. Nyt oli kyse Tapanilan lihapullasta ja hänen vartin työmatkastaan. Onko vartin työmatkalle oma auto välttämätön??
 

Yhteistyössä