V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jannella varmaan vain omista eläimistä kuvia, mikä kyllä on ihan ok, joulukuun kohdalla voisi itse olla joulupukkina.Onneksi on olemassa ihania lemmikkikalentereita missä ammattilaisen kuvaamia laadukkaita lemmikkikuvia
Juu, voihan olla että hän ottaakin mukaan ja myydä matkakumppaneille. Varmaan ostavat.Voi ottaa kalenterit mukaan ja myydä egyptiläisille.Kova kauppamies kun on.
Saahan siitä kalenterista tikkataulun.Kylläkin kalliin sellaisen.
Itse en maksaisi edes 15 euroa Jannen pärstäkalenterista
12 kuvaa Jannen pärstästä elukoidensa kanssa,Janne makaa, Janne syö , Janne vatkaa ketsuppipulloa ja Janne ilman vaatteita.
Mummot ja jannefanit varmasti tykkää![]()
Miten mullakin tuli ensimmäisenä mieleen se ketsupin vatkaus, kun ajatteli millaisia pärstäkuvia Janne itsestään laittaa Siinä ketsuppivatkauksessa Janne on kyllä "parhaimmillaan" Irstaan näköinen, kieli poskella, kaulaheltta hölskyy, uuuh, uuh, multa tulee ihan just, uuh, uuh... Ai, se olikin ketsuppipullo mitä se Janne vatkasi.
Meille tulee joka vuosi ilmainen postissa. Eiks kaikille tuu Suomessa? Luulin että tulee.On siltikin kallis. Kaupasta saa kympillä.
Koska olet niin kiinnostunut tuosta kuolaamisesta ja mummoista ja tietty Jannesta, olet itse siis kuolaava mummo.Mikäli Janne yrittää olla todella irstas ketsuppinsa kanssa niin on ilman vaatteita tai ainakin ilman yläosaa että läskimakkaratkin ovat esillä ja mummot kuolaavat keinutuoleissaan
Niissä on ihan hyviä kuvia lemmikeistä. Älä kirjoita valheita. Taas. Sulla on kirjoitusten perusteella ankea elämä kun et mistään muusta osaa kirjoittaa kuin vihasta ja vittuilusta. Ei kukaan jolla on ystäviä ja kunnollinen elämä, suolla mitään tuollaista ulos.Itse en maksaisi edes 15 euroa Jannen pärstäkalenterista
12 kuvaa Jannen pärstästä elukoidensa kanssa,Janne makaa, Janne syö , Janne vatkaa ketsuppipulloa ja Janne ilman vaatteita.
Mummot ja jannefanit varmasti tykkää
Meille tulee myös. On tullut vuosia. Kivoja eläinten kuvia niissä joka vuosi. Miksi ihmiset ostaa kalenterin? Ei ole tarvinnut niin pitkään kuin muistan.Meille tulee joka vuosi ilmainen postissa. Eiks kaikille tuu Suomessa? Luulin että tulee.
Kas kun sä ihan mietit ja ajattelet miehen kasvojen kuvia ja kuinka mieheltä tulee. Jos tuo ei ole megafani, ja aika ällöttävä sellainen oikeestaan kun myönnät noin tarkkaan miten haaveilet miehestä ja hänen tulemisesta, niin en tiedä kuka onMiten mullakin tuli ensimmäisenä mieleen se ketsupin vatkaus, kun ajatteli millaisia pärstäkuvia Janne itsestään laittaa Siinä ketsuppivatkauksessa Janne on kyllä "parhaimmillaan" Irstaan näköinen, kieli poskella, kaulaheltta hölskyy, uuuh, uuh, multa tulee ihan just, uuh, uuh... Ai, se olikin ketsuppipullo mitä se Janne vatkasi.
Meille tulee myös. On tullut vuosia. Kivoja eläinten kuvia niissä joka vuosi. Miksi ihmiset ostaa kalenterin? Ei ole tarvinnut niin pitkään kuin muistan.
Voivat olla. En väitä etteikö ole.No mutta kun niissä ilmaisissa kalentereissa ei ole Janne Antinin komeita kuvia. Ja ne Jannen lemmikitkin on jotenkin ihmeellisiä ja ihailtavia, kun ne ovat legendaarisen Janne Antinin lemmikeitä...
Eiköhän voi vaikka Tuukka tai joku muu lähetellä ne kuitenkin?Tai olisi pitänyt alussa alkuperäisen hinnan ja jossain vaiheessa alentanut vasta hintaa. Nyt vielä liian aikaista ensi vuoden kalentereita myydä. Ennen jouluahan on matkoilla, ei voi niitä lähetellä.
Kyllä minäkin olisin vähän että täh jos joku kommentoi minun email osoitetta. Kun Jannella ei edes ole se vaikea. Ihmiset näköjään valittaa ihan kaikesta.Hih hih hii! Aika kallis- kommentti on nyt "mystisesti" kadonnut Samoin joku toinen tyyppi oli kommentoinut Jannen e-mail osoitetta, että on liian vaikea, saisi olla yksinkertaisempi. Tämäkin kommentti on "mystisesti" kadonnut. Samalla Janne on rajoittanut kuka voi kommentoida tuota päivitystä. Mutta mitä ihmettä! Janne on kommentoinut että hinta oli "väärin", oikea hinta on nyt korjattu Uusi korjattu hinta onkin nyt 24.95 € Aika noloa TAAS Jannelta.
Ja puolialastomia palomiehiä.Onneksi on olemassa ihania lemmikkikalentereita missä ammattilaisen kuvaamia laadukkaita lemmikkikuvia
Kyllä minäkin olisin vähän että täh jos joku kommentoi minun email osoitetta. Kun Jannella ei edes ole se vaikea. Ihmiset näköjään valittaa ihan kaikesta.
Sitten et ole nähnyt montaakaan email osoitettaMinusta taas ihan aiheellinen huomautus, kun kyseessä on yrityksen sähköpostiosoite. Kyllä itsekin laitan paljon mielummin sähköpostia osoitteeseen marjanmarjatarha@marjat.fi kuin martsukan!.marjaliinit.jamuutjutut.!@jippiijajihuu.com
Ja puolialastomia palomiehiä.
Sitten et ole nähnyt montaakaan email osoitetta .
jpkh.fi@gmail.comMinusta taas ihan aiheellinen huomautus, kun kyseessä on yrityksen sähköpostiosoite. Kyllä itsekin laitan paljon mielummin sähköpostia osoitteeseen marjanmarjatarha@marjat.fi kuin martsukan!.marjaliinit.jamuutjutut.!@jippiijajihuu.com
Näitä voi tilata kaikkialta. Itelläni on ollut monena vuotena.Mulle tää! Näitä voin ostaa myös kavereille