vierailija
Minä en ole mutta yksi tuttuni on. Ihan täpinöissään matkasta.Mielenkiinnosta, oletko lähdössä tuolle matkalle?
Minä en ole mutta yksi tuttuni on. Ihan täpinöissään matkasta.Mielenkiinnosta, oletko lähdössä tuolle matkalle?
Älä ole höhlä. Kättely ei maksa mitäänTätä janne herraahan voi mennä katselemaan herran koirapuistoon.Tai vaikka lounaalle tai illalliselle herran kanssa.Kaikki tietysti maksaa.Varmaan kättelykin.
Nyt vertaat appelsiineja ja omenoita kylläkin.Tätä janne herraahan voi mennä katselemaan herran koirapuistoon.Tai vaikka lounaalle tai illalliselle herran kanssa.Kaikki tietysti maksaa.Varmaan kättelykin.
Oho! Mahtavaa! Hienoa jos reissuun on lähtijöitä ja kiva kuulla, että tuttusi on innoissaan tästä Toivottavasti tulee kiva reissu!Minä en ole mutta yksi tuttuni on. Ihan täpinöissään matkasta.
Varmasti tuttuni tykkää. Otti eri huoneen kuin Jannen jutussa kun tykkää olla vähän isommissa ja sanoisinko paremmissa huoneissa. Mutta varmasti tulee mukava reissu.Oho! Mahtavaa! Hienoa jos reissuun on lähtijöitä ja kiva kuulla, että tuttusi on innoissaan tästä Toivottavasti tulee kiva reissu!
Ilmainen peruutus ainakin hotellin sivuilla, lennoista en tiedä mikä systeemi siinä tapauksessa.Ja mitäpä sitten jos matka peruuntuisi Jannen ja ennustajan puolelta? Eihän tuohon saa edes mitään vakuutta, että tuo tosiaan tapahtuu ja mitä tosiaan jos peruutuksia sattuisi.
Hotelli näytti tosi viihtyisältä ja paikkakin taitaa olla hyvä palveluineen.Varmasti tuttuni tykkää. Otti eri huoneen kuin Jannen jutussa kun tykkää olla vähän isommissa ja sanoisinko paremmissa huoneissa. Mutta varmasti tulee mukava reissu.
Niin kun et ole fani. Vähän turhaa ottaa sinun pointtia siis tässä tilanteessa esille.Ei ole kauaa kun kävin ite Egyptissä lomalla. Eipä siihen mitään janneja tarvittu. Ois menny loma pilalle jos ois pitäny jannen lärviä katella.
Joo siltä näytti minullekin kun hän näytti sitä minulle. Eikä ole kallis myöskään. En tosin kysynyt paljon lennot maksoi.Hotelli näytti tosi viihtyisältä ja paikkakin taitaa olla hyvä palveluineen.
No mikä idea lähteä Egyptiin asti jotta näkee Tapanilan pikkujulkkiksen? Eikö voisi vain ostaa Jannelta sitä yksityistä illallista, jos haluaa Jannen pärstää katsella? Tulisi paljon halvemmaksi ja ilmastoystävällisemmäksikin..Pääsee tietysti. Mutta tämän matkan idea on siis että nähdään Janne siellä. Se on faneille se matkan hohto. Kuinka moni muuten sanois että nytpä lähden tästä Egyptiin. Kyllä se Janne on se mikä kiinnostaa tässä. Minua ainakin.
Itse tulin Pariisista vähän aikaa sitten. En minäkään olis Deppiä tarvinnut kun reissu oli hieno ilman häntäkin, mutta fani kun olen, jos ois ollut matkalla mukana niin voi että .Ei ole kauaa kun kävin ite Egyptissä lomalla. Eipä siihen mitään janneja tarvittu. Ois menny loma pilalle jos ois pitäny jannen lärviä katella.
Ööööö et ole tosissasi. Oikeestiko kysyt tuota?No mikä idea lähteä Egyptiin asti jotta näkee Tapanilan pikkujulkkiksen? Eikö voisi vain ostaa Jannelta sitä yksityistä illallista, jos haluaa Jannen pärstää katsella? Tulisi paljon halvemmaksi ja ilmastoystävällisemmäksikin..
Taisit olla jonon hännillä kun aivoja jaettiin.Kannattaa mummojen varata monet pikkarit mukaan egyptin matkalle.Kuitenkin ne kostuu kun näkee idolimsa.
Mikä on idolimsa? Onko se joku uusi virvoitusjuoma?Kannattaa mummojen varata monet pikkarit mukaan egyptin matkalle.Kuitenkin ne kostuu kun näkee idolimsa.
Taisit olla jonon hännillä kun aivoja jaettiin.Minä olin sun edessä,etkö muista?
Mikä on idolimsa? Onko se joku uusi virvoitusjuoma?
Valitan vapaus.No mikä idea lähteä Egyptiin asti jotta näkee Tapanilan pikkujulkkiksen? Eikö voisi vain ostaa Jannelta sitä yksityistä illallista, jos haluaa Jannen pärstää katsella? Tulisi paljon halvemmaksi ja ilmastoystävällisemmäksikin..
Hehhh ilolimsaa olisikin kiva maistella.Mikä on idolimsa? Onko se joku uusi virvoitusjuoma?
En tiedä kuka maska on mutta ei varmaan tuu mukaanSiinä piti varmaan lukea että kun näkee idolimaskan.
Hei mun luokalla yläasteella oli yksi Maska. Tai siis Markku.En tiedä kuka maska on mutta ei varmaan tuu mukaan
Shhhh kohta tulee joku kertomaan että tämä on Janne Antin keskustelu eikä Idoli Maska keskustelu .Hei mun luokalla yläasteella oli yksi Maska. Tai siis Markku.