vierailija
Monet ihmiset tekee sitä.Et sitten vastannut kysymykseeni... No etpä tietenkään kun ei ole munaa myöntää että TAAS Janne puhui itsensä pussiin.
Monet ihmiset tekee sitä.Et sitten vastannut kysymykseeni... No etpä tietenkään kun ei ole munaa myöntää että TAAS Janne puhui itsensä pussiin.
Hui! Ai niiku sillain että kun minä olen kysynyt vihaajilta jotain, niin ei tule ikinä vastausta? Niiku sillainko?Älä vastaa kysymykseen vastakysymyksellä! Vastaa ensin minulle, sitten minä vastaan sinulle!
No mietitääs.... Tämä ketju on perustettu kesäkuussa, jolloin kusetusarpa oli vielä Onnenarpa nimeltään. Hmmm.... Sille nyt ei voi mitään että Onnenarvan nimi mentiin muuttamaan Tähtiarvaksi. Tätä keskustelun otsikkoa ei voi mennä muokkaamaan. Mutta jokainen joka omistaa yhdenkin aivosolun, ymmärtää kyllä että Onnenarpa ja Tähtiarpa on sama kusetusarpaohjelma. Eli Katriestakin voi täällä puhua, hän kun juontaa Onnenarpaa. Ei kun siis Tähtiarpaa.Joku aiemmin kirjoitti tänne Katriesta ja hänen mekostaan. Mitenkä se liittyi Onnenarpaan kun ohjelmaa ei ole enää olemassa, tai Janne Antiniin? Niin hmmm. Mietitään.
Saako mies nukkua ollenkaan? Tai käydä kaupassa? Lääkärissä? Jne. Jos otat kaiken elämässä noin kirjaimellisesti, siulla on tiukkapipoinen elämä.Onkos tässä nyt JÄLLEEN KERRAN pieni ristiriita... Janne sanoo eräälle seuraajalleen näin:
"Yksinään ei kannata muutenkaan jättää koiria olemaan vaan aina valvonnan alla kuten meillä. Näin se on turvallista kaikille. "
Käsittääkseni Jannen hotellissa koirat EIVÄT ole sviiteissä, vaan vapaasti viettävät aikaa Jannen koirien kanssa? Janne on hotellin ainut työntekijä. Ja Janne suhailee Jaskan grillille, valkosipulifestareille, milloin minnekin. Koirathan ovat silloin keskenään, ILMAN valvontaa.....
Ei viittitä. Voita ihan rauhassa jos näin tyhmä juttu tuo sinulle iloaJälleen tuli siis todistettua että Jannen puheet ja teot on ristiriidassa Janne-fanit eivät kyenneet puolustamaan idoliaan. Vastineeksi tuli taas sitä tyypillistä kiertelyä, kaartelua, kysymykseen vastaamisen väistelyä. Minä siis vein tämän erän!
Ja siten voi puhua myös lehmistä ja landesta kun joku ottaa ne esille omassa kommentissaan ensin ja siihen sitten vastataan. Ei se mene niin että vain teidän huutokommentit täällä ovat maailman napa.No mietitääs.... Tämä ketju on perustettu kesäkuussa, jolloin kusetusarpa oli vielä Onnenarpa nimeltään. Hmmm.... Sille nyt ei voi mitään että Onnenarvan nimi mentiin muuttamaan Tähtiarvaksi. Tätä keskustelun otsikkoa ei voi mennä muokkaamaan. Mutta jokainen joka omistaa yhdenkin aivosolun, ymmärtää kyllä että Onnenarpa ja Tähtiarpa on sama kusetusarpaohjelma. Eli Katriestakin voi täällä puhua, hän kun juontaa Onnenarpaa. Ei kun siis Tähtiarpaa.
Tuli todistettua ainakin se, että pienet on sinulla huvit elämässä .Jälleen tuli siis todistettua että Jannen puheet ja teot on ristiriidassa Janne-fanit eivät kyenneet puolustamaan idoliaan. Vastineeksi tuli taas sitä tyypillistä kiertelyä, kaartelua, kysymykseen vastaamisen väistelyä. Minä siis vein tämän erän!
Janne itse sanoo näin: "Vaan aina valvonnan alla kuten meillä. Miksi Janne puhuu itsestään monikon ensimmäisessä persoonassa? Hän antaa ymmärtää että heillä olisi useampi työntekijä. "Soittakaa portilta, tuleMME avaamaan." Jannen teksteistä saa sen käsityksen, että lemmikit ovat KOKO AJAN valvovan silmän alla. Jos Janne nukkuu tai käy paskahuussissa, niin työntekijä/työntekijät valvovat eläimiä sillä välin. Kun totuus on tosiaan se, että Janne saattaa lähteä vaikka Järvenpäähän moneksi tunniksi keikaroimaan punaisessa samettitakissaan. Koirat ovat silloin keskenään kotona. Mutta Janne väittää että "Koirat ovat AINA valvonnan alla MEILLÄ." Se on turvallisempaa kun ovat AINA valvonnan alla.Saako mies nukkua ollenkaan? Tai käydä kaupassa? Lääkärissä? Jne. Jos otat kaiken elämässä noin kirjaimellisesti, siulla on tiukkapipoinen elämä.
Ai työaikanako.?Saako mies nukkua ollenkaan? Tai käydä kaupassa? Lääkärissä? Jne. Jos otat kaiken elämässä noin kirjaimellisesti, siulla on tiukkapipoinen elämä.
Ei hän saa. Vissiinkään.Saako mies nukkua ollenkaan? Tai käydä kaupassa? Lääkärissä? Jne. Jos otat kaiken elämässä noin kirjaimellisesti, siulla on tiukkapipoinen elämä.
Oisko sun parasta muuttaa Jannen naapuriin ihan vaan sen vuoksi että saat seurata miehen jokaista askelta.Janne itse sanoo näin: "Vaan aina valvonnan alla kuten meillä. Miksi Janne puhuu itsestään monikon ensimmäisessä persoonassa? Hän antaa ymmärtää että heillä olisi useampi työntekijä. "Soittakaa portilta, tuleMME avaamaan." Jannen teksteistä saa sen käsityksen, että lemmikit ovat KOKO AJAN valvovan silmän alla. Jos Janne nukkuu tai käy paskahuussissa, niin työntekijä/työntekijät valvovat eläimiä sillä välin. Kun totuus on tosiaan se, että Janne saattaa lähteä vaikka Järvenpäähän moneksi tunniksi keikaroimaan punaisessa samettitakissaan. Koirat ovat silloin keskenään kotona. Mutta Janne väittää että "Koirat ovat AINA valvonnan alla MEILLÄ." Se on turvallisempaa kun ovat AINA valvonnan alla.
Puhu jos haluat, sana vapaa tällä palstalla otsikon aiheesta mieluummin.No mietitääs.... Tämä ketju on perustettu kesäkuussa, jolloin kusetusarpa oli vielä Onnenarpa nimeltään. Hmmm.... Sille nyt ei voi mitään että Onnenarvan nimi mentiin muuttamaan Tähtiarvaksi. Tätä keskustelun otsikkoa ei voi mennä muokkaamaan. Mutta jokainen joka omistaa yhdenkin aivosolun, ymmärtää kyllä että Onnenarpa ja Tähtiarpa on sama kusetusarpaohjelma. Eli Katriestakin voi täällä puhua, hän kun juontaa Onnenarpaa. Ei kun siis Tähtiarpaa.
Kukaan ei ota tuota sanaa kirjaimellisesti koska normi ihmiset ymmärtää että pitää käydä vessassa yms. No sinä siis otat sen kirjaimellisesti mutta.Kyllä mies saa nukkua. Käydä paskalla. Käydä Jaskan grillillä. Käydä kaupassa. Hakea pitseriasta perhepitsan. Mutta turha sitten valehdella että koirat ovat AINA valvonnan alla.
En muuta Jannen naapuriksi. Se kyllä tiedetään mitä mieltä Janne aina naapureistaan on. Herttaisesti on tämän yhden naapurimiehenkin haukkunut facessa.Oisko sun parasta muuttaa Jannen naapuriin ihan vaan sen vuoksi että saat seurata miehen jokaista askelta.
Ja tuosta me muodosta. Se on yleistä kun on bisnes. Vaikka ois vain yksi työntekijä.
Kuten sinäkin olet haukkunut Jannen täällä. Että aika turhaa nyt kyä on sinun osoittaa sormella ketään.En muuta Jannen naapuriksi. Se kyllä tiedetään mitä mieltä Janne aina naapureistaan on. Herttaisesti on tämän yhden naapurimiehenkin haukkunut facessa.
mikä sun kysymys olikaan, mennyt multa ainakin ohi, jos voin jotenkin auttaa?Hui! Ai niiku sillain että kun minä olen kysynyt vihaajilta jotain, niin ei tule ikinä vastausta? Niiku sillainko?
Aivan mutta jos Janne tarkoittaa että kamera valvoo.Kyllä mies saa nukkua. Käydä paskalla. Käydä Jaskan grillillä. Käydä kaupassa. Hakea pitseriasta perhepitsan. Mutta turha sitten valehdella että koirat ovat AINA valvonnan alla.
Eikö tuotakaan tarinaa voinut kirjoittaa ilman irvailua? Vai etkö tiedä miten se tehdään enää?Se on nyt varmaan ihmisillä tiedossa että Janne lähtee marraskuussa kolmeksi viikkoa Egyptiin. Jos Jannelle tulee tuolle aikavälille varauksia, ne lemmikithän menee sitten Keravalle. Uskaltaisin väittää että tuosta Egyptin matkasta ja kolmen viikon sulusta Tapanilan hotelliin alkaa se lopullinen alasajo. Ihmiset ei muutenkaan halua viedä lemmikeitään Keravalle, kun siellä on vaan joku uppo-outo Tuukka, jota ei ole vieläkään edes esitelty sen paremmin. Ja ihmiset nyt muutenkin haluaa lemmikkinsä sen herttaisen ja lutuisen Jannen hoiviin. Mutta kun Janne tekee nyt temput ja poistuu kolmeksi viikkoa Egyptiin... Niin ans kattoo vaan miten käy.....
Just. Meinasin sanoa tämän mutten sitten viittinyt kun tiesin olisin saanut siitä riitelyä takaisin. Koska Jannella on ne kamerat ja ne voi liittää puhelimeen että näkee koko ajan mitä tapahtuuAivan mutta jos Janne tarkoittaa että kamera valvoo.
Ei kannata Janne voi luulla vielä että olen häneen rakastunut kuten Orimattilan ukkomiehet.En muuta Jannen naapuriksi. Se kyllä tiedetään mitä mieltä Janne aina naapureistaan on. Herttaisesti on tämän yhden naapurimiehenkin haukkunut facessa.
Useimmat ”uskaltaisin väittää” jutut on mennyt teiltä ihan pieleen.Se on nyt varmaan ihmisillä tiedossa että Janne lähtee marraskuussa kolmeksi viikkoa Egyptiin. Jos Jannelle tulee tuolle aikavälille varauksia, ne lemmikithän menee sitten Keravalle. Uskaltaisin väittää että tuosta Egyptin matkasta ja kolmen viikon sulusta Tapanilan hotelliin alkaa se lopullinen alasajo. Ihmiset ei muutenkaan halua viedä lemmikeitään Keravalle, kun siellä on vaan joku uppo-outo Tuukka, jota ei ole vieläkään edes esitelty sen paremmin. Ja ihmiset nyt muutenkin haluaa lemmikkinsä sen herttaisen ja lutuisen Jannen hoiviin. Mutta kun Janne tekee nyt temput ja poistuu kolmeksi viikkoa Egyptiin... Niin ans kattoo vaan miten käy.....
Sitten pitää vaan keksiä vääriä teorioita hullujen palstoillaEi kannata Janne voi luulla vielä että olen häneen rakastunut kuten Orimattilan ukkomiehet.
Aivan, varmaan pitää sitä valvomisena, onnenenarvan aikanakin vilkuili videoita puhelimestaan, etä kaikki ok kotona.Just. Meinasin sanoa tämän mutten sitten viittinyt kun tiesin olisin saanut siitä riitelyä takaisin. Koska Jannella on ne kamerat ja ne voi liittää puhelimeen että näkee koko ajan mitä tapahtuu