Onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täydellinen mies?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun kerran oikein nimellä minut mainitsit, onhan minun suorastaan pakko jotain kirjoittaa. Olen imarreltu.

Osuit kylläkin kirjoituksessasi minun arkaan kohtaani. Nimittäin minua ei voisi vähempää kiinnostaa koko armeijatouhu. Olen kyllä selvittänyt armeijan, mutta siellä armeijassa se kapiaisten ja alikessujen turhantärkeys ja pullistelu on jotain niin käsittämätöntä ja ihmeellistä....*murinaa ja kiukkua*

Riittää varmaankin kun kerron, että näin vuosikausia painajaisia armeijasta. Olivat nimittäin armeijan idiootit hukanneet koko ikäluokkani armeija-asiakirjat ja jouduimme koko jengi käymään armeijan toiseen kertaan!!!!! Voi herregud!!! Suoranaista vittuilua siis Nukkumatilta. Ajatelkaa: Menin vuosikausia halpaan sen unen suhteen, ennenkuin aloin muistamaan, että tämä uni on nähty ennenkin. Olin aivan järkyttynyt aina siitä unesta. Tämä ei ole vitsi.

Onneksi Nukkumatti ei ole enää nykyään yhtä keljumainen. Viime viikollakin hän järkkäsi mulle treffit yhden tosi IHANAN naisen kanssa paikalliseen Citymarkettiin. Se oli kyllä laatuaikaa. Nautin siitä ajasta sydämeni kyllyydestä.

P.S. Termi ""ellien armeija"" on muuten ihan kiva. Taidanpas kirjoittaa sen jopa ideavihkooni. Kyseessä on jo vihkon osa nro 6.

""Kun katselen muiden miehiä, niin en voi muuta kuin ristiä käteni ja olla tyytyväinen omaani.""

Suomennettuna:
Onnettomia loosereita ne on muut ämmät surkismusmiestensä kanssa.

- Näinhän se on: oman onnellisuuden mittarina on hyvä verrata omaa tilannettaan tuttavien tilanteeseen.
Tulee hyvä mieli kun oma ukko ei ole se ohuthiuksinen ja vähemmän lihaksikas piereskelijä. Samalla voi mielessään virnuilla omahyväisesti nais""ystäviensä"" elämälle.
Siitä se onnentunne vasta kasvaakin.

Jotenkin vaan itse olen onnellinen kun oman muijan piereskelytkin on rakastettavia....:) Eipähän sen tarvi niin täydellinen ollakaan. Minulle kuitenkin rakas ja ainoa oikea.

Ai että täällä harput kateellisena mollaavat ihanassa suhteessa eläviä, kun itse ovat löytäneet vierelleen juoppo-pettäjä retkun. On kyllä syytäkin olla kateellisia niille naisille, joilla on ihana ja rakastava mies.

Arvasinhan että ylistykseni miehestäni herättää joissakin närää ja kirjoituksia tyyliin: ""pettäjä se kuitenkin on, herää jo jne."". Olemme olleet aviossa 5 vuotta joten tunnemme kyllä toisemme hyvin. Suhteeseemme on myös mahtunut kyyneleitä sekä riitoja joten liittomme ei ole kulissiliitto.

Kyllä vain, usein joudun toteamaan että kyllä minulla on käynyt tuuri (?) koska näen mitä jotkut ystävät joutuvat miehissään kärsimään, voihan toki olla niin etteivät ne kärsi vaan minä heidän puolesta. En ole vahingoniloinen, vaan onnellinen omasta puolestani, jokainen tekee itse valintansa. Mieheni on useaan mieheen verrattuna täydellinen, ainakin minulle. Ja jos mies kääntää päitä, ei se välttämättä tee miehestä Casanovaa. Usein hyvännäköisillä ei ole kauhea tarve pönkittää itsetuntoaan kehumalla kuinka oma ulkonäkö kiinnostaa. (omaa kokemusta on..) Tosiaan mieheni on helmi ja arvostan häntä!

Ja kiva että löytyy muita jotka ovat löytäneet sen, itselleen täydellisen kumpanin.

ei ole normaalia, tuollainen mies on kuin sikalasta! me olemme olleet saman katon alla jo 4 vuotta ja toki rennosti elämme, paukkujakin silloin tälloin pääsee. sekin kuuluu aisaan. Mutta miehiä on monenlaisia, en ottaisi kuvailemaasi miestä, jotain kunnioitusta pitää mieheltä saada!

minun pitkä sinkkuuteni, surullisistakin ajoista huolimatta, kannatti, silla halusin sen oikean rinnalleni.

en sanoisi että sinulla on käynyt tuuri, vaan että lisäksi olet tehnyt hvyan valinnan! rakkauden ohella myös hieman järkeä peliin, ja tietenkin itsekunnioitusta. olkaa naiset tarkkoja kenet valitsette, vain ""paras"" (juuri teidän omaan elämäänne sopiva) kelpaa rakastumiseen. vaikka rakkaus joskus tekeekin tepposet jos kohde on pahemman puoleinen renttu!

terveisin
4vuoden kokemus saman katon alla=) kohta naimisiin!

""Arvasinhan että ylistykseni miehestäni herättää joissakin närää""

No ei se...mutta ehkä tunnen sinut ja kun onnentunteitasi kasvattaaksesi vertaat miestäsi omaani, häiritsee ylimielinen suhtautumisesi niihin, jotka eivät ole sarjaa ""tummahiuksinen, paksutukkainen ja lihaksikas"".

""Ai että täällä harput kateellisena mollaavat ihanassa suhteessa eläviä, kun itse ovat löytäneet vierelleen juoppo-pettäjä retkun. On kyllä syytäkin olla kateellisia niille naisille, joilla on ihana ja rakastava mies""

Samaa mieltä. Pitäiskin perustaa meille ihanien miesten vaimoille oma palsta ja jättää nämä luuseriämmät surkimusmiestensä kanssa tänne.
ap. on ihan oikeassa. Kun katsoo millaisten ukkojen kanssa jotkut tututkin elää....huh-huh!

Hetkinen. Nyt en ymmärtänyt. Täydellinen mies?

Siitä sopivasta sotilasarvosta sen verran, että eihän sotilasarvoilla kannata kylläkään pullistella tai päteä. Ellitin armeijan päällikön sotilasarvoksi käy hyvin vaikkapa jääkäri, tykkimies tai vaikkapa viestimies. Jos haluaa tärkeillä, niin kyllä kai korpraali on suurinta mitä täyspäinen nainen voi sotilasarvonaan sietää.

Mitäs piditte eilisestä seikkailustani? Mulla oli siinä pelit ja vehkeet mm. näkymätön auto. Muutenhan se oli sellaista puolivallattoman leskimiehen elämää, vähän niin kuin Sauli Niinistöllä. Voitte pitää minua hieman outona, mutta minusta on kyllä ihan kiva käydä töissä, työn varjopuolista huolimatta. Siis teidän kavereiden kesken olen pelkkä James, mutta työelämässä Mr. Bond, siis James Bond. Nyt pitää lopettaa. M kutsuu...

Kirjoitat kyllä aivan hyvin. Itse asiassa minulle tulee sinusta jotain Deja-vu-fiiliksiä. Kyllä minäkin muuten katsoin 80-luvulla Miami Viceä. Tyylikästä meninkiä.

Yhtä en kuitenkaan ymmärrä. Mitä tarkoittaa: ""Ei ihmisisissä ole laatueroja. On vain ihania ihmisiä."" Nimittäin sekä kusipäitä, taviksia että enkeleitä on mahtunut ainakin minun elämääni. Ei mulla ainakaan sovi henkilökemiat yhteen ihan kenen tahansa kanssa. Ihmetyttää joskus, että olen edes naimisissa.

Ap, älä välitä kateellisten panettelusta. Ei miehen tosiaan tarvitse mikään casanova olla vaikka komea olisikin. Ja hyvä, että miehesi on juuri sinulle mieleinen ulkoisilta ominaisuuksiltaankin. Aina joku vetää herneen tosi pahasti nenään, jos uskaltaa alkaa kertoa asioita, joista on iloinen ja joissa on elämässään onnistunut. Suomalaista mentaliteettia vai mitä lie..? Jokainen ymmärtää että suhteessa on ongelmia ja riitojakin, mutta saahan sitä kirjoittaa niistä iloisistakin asioista välillä. Kyllä täällä palstoilla kuitenkin ruikutetaan ihan tarpeeksi. Ja edelleen kivaa syksyn jatkoa ja lisää onnellisia vuosia teille!

On hassua että joku ymmärtää ""täydellisellä"" liitolla sitä, että ei ikinä riideltäisi. Totta kai joka suhteeseen kuuluu vaikeuksia ja riitojakin. Jos niitä ei olisi, mielestäni olisi enemmän syytä olla huolissaan! Olennaista on se, mistä asioista riitoja tulee ja miten ratkaistaan.

En minä ole huolissani, vaikkei meillä koskaan riidellä. Meillä on aika ihana, pitkä avioliitto, kai voisi klisheenomaisesti sanoa, että olemme kuin luodut toisillemme.

Minun mieheni on aivan täydellinen mies minulle ja minäkin toivon olevani täydellinen nainen hänelle. Kolmisenkymmentä vuotta olemme yhdessä olleet ja elämä hymyilee.

ap, otan osaa,

Olen huomannut usein sen sanonnan, kel onni on se onnen kätkeköön, pitävän paikkansa.

Minäkin kehuin 2001 tällä palstalla vaimoani ja suhdettamme ja kuukauden kuluttua minulle paljastui karmea totuus. Nyt olen eronnut yksihuoltaja.

Tiedän tapauksia, jossa minulle on sanottu miten hienosti on asiat ja samassa puhelin soi...

Voimia sinulle, pyri antamaan anteeksi ja kokoamaan liittosi paremmaksi.

Taisin tänään törmätä varsin täydelliseen mieheen. kotikin oli kaiken päälle kuin minulla ehkä hetken jouluaattona. Onneksi yksi vika edes löytyi: sant paulioita oli kastellut liikaa.

Mies itsessään oli ihan täydellinen. testasin.

Mutta eikö se muka ole vika, että jos mies on täydellisempi kuin nainen.

Mites nyt?

Sydämelliset onnittelut! Varmasti osaat miestäsi arvostaa, kirjoituksestasi päätellen. Suurin osa negatiivisesta palautteesta on kateellisten puhetta. Pidä hyvä huoli miehestäsi ja pitkää elämän jaloppuun saakka jatkuvaa yhdessäoloa Sinulle ja miehellesi. Kyllä Sinä olet varmaankin hänet ansainnut. Kädessäsi taitaa olla helmi, jota me muut kalastelemme?

Yhteistyössä