Onnellinen pari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

esikoinen

Jäsen
13.08.2004
131
0
16
Täällä näitä juttuja lueskellessani tuli vain mieleen etteikö kellään ole onnellista pari suhdetta??
Vaikkei omakaan mieheni nyt ihan täydellisyyttä hivo niin verraten niihin minkälaisia muilla tuntuu olevan niin taitaa se ukkokulta täydellinen ollakin!!
Meillä ei esiinny väkivaltaa, liikaa alkoholin käyttöä, yms.. vaikka välillä onkin isoja riitoja olemme silti hyvin onnellisia yhdessä ja en elämää voisi kuvitellakkaan ilman häntä! Elämän tavoitteet ja toiveet tuntuvat kulkevan rinta rinnan ja yhdessä niitä toteutamme!
Joten onko kellään muulla olemassa hyvää, tasapainoista suhdetta?? Vai onko tämä jo nykyään out? :/

mulla henkilökohtaisesti on aina toiminut se että mummuni ja paappani ehtivät ennen mummun poismenoa olla naimisissa yli 50v.
vihkisormukseni on mummuni vihkisormuksesta tehty.
katsellessani aina sormustani muistan ettei kannata luovuttaa.
heidänkin välillä aikoinaan oli sota,lapsen kuolema,paljon työtä...
silti he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka.
muistan vieläkin kuinka hyvältä tuntui katsella vierestä kun he vielä 70-kymppisinäkin halailivat ja pusuttelivat avoimesti :)
siksi uskon niin vakaasti siihen että se kestää kunhan ei luovuta,se on antamista ja saamista.
meilläkin kyllä rajuja riitoja välillä ollut ja on tullut mieleen lähteä pois hetkeksi aikaa mutta eroa en ole koskaan miettinyt.
miehen kanssa ollaan myös paljon puhuttu ja mieskin haluaa tehdä kaikkensa aina meidän eteen.
:heart:

Kyllä on, vaikka harvinaista se tuntuu olevankin. Tuon alkoholin osalta suhde kyllä meinasi olla katkolla, mutta ainakin koko tämän vuoden mies on osannut olla kunnolla ja silloinkin kun oli viinaan menevä, niin ei edes ollut sieltä pahimmasta päästä.. mitä yritti ensin itsekin välillä lieventävänä asiahaarana vertailla, että hänen kaverinsa juovat vielä enemmän jne..

Mutta! Tuon kriisin aikoihinkin yhteiselo oli kaikilta muilta osin eli melkeinpä sen 99% voisin sanoa yhtä ihanaa kuin aina muulloinkin.. Ei ole mitään turhia riitoja, kaikki natsaa kohdilleen ja meillä synkkaa erinomaisesti. :heart:

Kaipa se on niinkin, ettei kukaan koe tarvetta kirjoitaa siitä että on oikeastaan ihan tyytyväinen.
Ja toisaalta sen että asiat on ihan hyvin ja elämä on mallillaan, huomaa vasta kun elämään tulee joku kupru ja joutuu tekemään töitä saadakseen asiat taas järjestykseen.

Jos aina molis kivaa, ei koskaan tuntuis hyvältä =)

hyvin meillä menee, aika nuoria ollaan nykyisen mittapuun mukaan, reilu parikymppisia, avioliitossa, suloinen pikku ipana, oma koti, työpaikat, terveys.. jne hyviä asioita tässä elämässä.. elämä muuttuu varmasti ajan myötä, tulee uusia kuvioita, voi olla sairautta, työpaikan menettämisiä yms vaikeuksia mutta me ollaan ajateltu et halutaan olla kahden kymmenen vuodenki päästä yhtä onnellisia kuin nyt.

ollaan mietitty yhdessä omia ja yhteisiä unelmia, miten niitä voi pitkällä tähtäimellä mahd toteuttaa ja minkälaista arkea halutaan elää ja siihen pyristellään!

töitä kaiken eteen on tehtävä mutta joustaminen pikku asioissa kyllä tulee takaisin paljon suurempana! eikä elämän tarvitse olla "saavuttamista" ja "suorittamista", voi tyytyä vähempäänkin..

kuten vanhempaan asuntoon ja pienempään palkkaan, rahat riittää kun laskee ja aikaa ja rahaa jää yhdessä olemiseen eikä pelkästään työhön ja työhön että sais kalliin elämän maksettua.

nauttikaa elämästä ja olkaa onnellisia!

Onnellinen pari täältäkin ilmoittautuu. Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta,naimisissa 5 vuotta meillä on pari vuotias äitin ja isän silmäterä.

En ikinä voisi toivoa mitään enenpää. Kunnioitan ja rakastan miestäni ja hän minua. Hän on paras ystäväni ja luotettuni.

Kait se tosiaan niin menee ettei onnesta kirjoteta tarpeeksi. Innostuinpa siis minäkin ilmoittautumaan vaikka harvemmin edes mitään mihinkään kirjoitan.

Minä myös ilmoittaudun tähän ryhmään , onnekseni niin voin tehdä !

Olemme olleet yhdessä reilut kohta viisi vuotta ja onni kukoistaa !
Tottakai meilläkin, kuten kaikilla pareilla, on omat ongelmamme, mutta pieniä ne ovat tähän mennessä olleet .

Mieheni on paras ystäväni ja luotettuni, en kerro kenellekkään muulle ihan kaikkea, kuin hänelle.

Seksi on nautittavaa ja saan tyydytyksen, kuten hänkin kertoo saavansa sen minulta.

Ei todellakaan ole tarvetta haluta ketään muuta, saan häneltä kaiken, ja tarkoitan henkisesti. Raha ei merkitse mulle mitään. Eikä mikään muukaan maallinen.
Mulla on ollut elämässä myös vaikeaa ja mua on kohdeltu huonosti, mutta nyt olen O N N E L L I N E N JA R A K A S T U N U T !

Olen löytänyt sielunkumppanini !

Toivon sydämestäni, että teille kaikille löytyy myös sellainen !

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 23:46 vieras kirjoitti:
Kell onni on se on kätkeköön....
Jaa,näin varovasti sanon parisuhde elää ja muuttuu vuosien mukaan ja kukaan ei tiedä että miten.

tää on jännä juttu, et aina kaikki muistuttaa, kun sanoo olevansa onnellinen parisuhteessa, et kyllä se parisuhde vielä muuttuu ja kyllä teillekin vielä tulee päivä, jolloin mietit onko tässä mitää järkee ym... Ei se haittaa, nyt on nyt ja huominen on huominen. Mitä sitä tulevia murehtimaan.

Mekin olemme nyt onnellisia, parisuhde voi loistavasti. Parempi se on, että pohjat ovat hyvät sitten kunnes ne vaikeammat hetket elämässä koittaa. Ilman muuta parisuhteen täytyy elää ja muuttua. Ei se silti tarkoita, että se muuttuu vain huonompaan suuntaan. ;)

Lisään, et ollaan kuitenkin reilut 4,5v oltu yhdessä, et ei kuitenkaan enää ihan alussa olla, mut aika alussa, jos ajattelee, et vaikka 50v kerkee olla yhdessä :D <br><br>

Yhteistyössä