Onneksi siirsimme Puuhamaa reissua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
Luojan onni että emme lähteneet sittenkään tänään puuhamaahan. Luin juuri ilta sanomat sivuilta että sinne oli ollut 3km jono ja puisto ihan täynnä ihmisiä. Onneksi siirsimme puuhamaan reissun ensi viikkoon.

Oliko joku siellä tänään?

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Niin taitavat. Olitko itse siellä? Mie en nääs aamulla palstalla ollut. Luojan onni että siirsimme tuohan olisi ollut ihan kamalaa olla siellä.

ei oltu, onneks!

Älä muuta sanoa. En pysty edes kuvittelemaan kuinka kamalaa siellä olisi ollut. Lapset sekä vanhemmat ei olisi yhtään pystynyt nauttimaan.

Oho :o
Siinä tapauksessa on hiton hyvä juttu, että meidän tyttö ei lähtenytkään tänään Puuhamaahan isovanhempien kanssa, kuten alkuperäinen suunnitelma oli. Menivät Särkänniemeen, ja pian tyttö varmaan jo kotiutuukin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Oho :o
Siinä tapauksessa on hiton hyvä juttu, että meidän tyttö ei lähtenytkään tänään Puuhamaahan isovanhempien kanssa, kuten alkuperäinen suunnitelma oli. Menivät Särkänniemeen, ja pian tyttö varmaan jo kotiutuukin =)

Särkänniemi on tänään ollut yhtä tupaten täynnä, kaikki nurmikot täys autoja, vaikka sielläkin on suht suuret parkkialueet ympäri kaupunkia..

Mikäs yleinen tukitaan-huvittelu-paikat-päivä tänään on ollu?

Aamulehdessä oli juttua et Särkänniemessäkin oli tänään iltapäivään mennessä käyny 11 000 ihmistä ja koko Kekkosen tie lehden mukaan ollu tukossa. Lippuluukulla saanu pahimmillaan jonottaa vajaan tunnin.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu, sinne tosiaan oli 5km jonot pahimmillaan, autot jättivät 3km päähän kun parkkis puuhiksessa ihan täys, koko Tervakosken keskusta ihan tukossa :o

ja huomenna varmasti sama

Tuo on varmaan ollut hauska näky. Eka lämmin päivä ja keskusta tukossa puuhamana takia. Onneksi mies veti pisimmän korren aamun keskustelussa ja päätti että emme tänään sinne lähde. Minä olin kyllä toista mieltä, mutta onneksi teimme niin kuin mies päätti.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

.

Ei varmaan mitää tekemistä sen kanssa, että kesän ensimmäinen hyvä päivä piiiitkään aikaan ja kohta lopuu ihmisiltä lomat... ;)

Miten nii hyvä päivä.... Täällä ainaki on satanu koko päivän

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

.

Ei varmaan mitää tekemistä sen kanssa, että kesän ensimmäinen hyvä päivä piiiitkään aikaan ja kohta lopuu ihmisiltä lomat... ;)

Niin no joo :D
Mä en osaa aatella tollasia kun "oon vaan kotona" kokoajan

Yhteistyössä