E
e.o.s
Vieras
Olen erittäin onnellinen kolmen pikkulapsen isä. Lapsilta ei puutu ja tuskin tulee koskaan puuttumaan mitään tarpeellista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hohhoijakkaa. Eiköhän nyt kaikki tiedä kuitenkin, että luonteeseen jne. vaikuttaa moni muukin asia kuin sisarusten lukumäärä tai -määrättömyys.
Itselläni on yksi lapsi ja itse olen myös ollut 10 ensimmäistä elinvuottani ainokainen, jonka jälkeen syntyi sisko(puoli). Lastani on kehuttu päiväkodissa sosiaaliseksi, empaattiseksi ja toiset huomioivaksi. Ja on siis saanut sekä vanhempiensa että isovanhempiensa ja tätien jakamattoman huomion.![]()
Meillä on 22-vuotias poika, 20-vuotias tyttö sekä juuri 7-vuotta täyttänyt Iltatähti-tylleröinen. Isojen ollessa pieniä heillä oli leikkiseuraa toisistaan. He kasvoivat yhdessä tukien toisiaan. He kyllä saivat harrastaa mitä tahtoivat ja harrastavat vieläkin.
Iltatähtemme on ihme, jonka saimme silloin kun emme enää edes odottaneet. Ja minusta tuntuu pahalta, se ettei hän saa enää leikkikaveria...![]()
No, hänellä on meidät![]()
Eikö leikkikaveriksi sovi kukaan muu, kuin oma sisarus..? Outoa.
Ihmisen on hyvä hankkia lapsia sen verran mitä itse haluaa ja mikä sopii omiin resursseihin. Oli se sitten yksi lapsi tai suurperhe. Molemmissa (ja kaikessa siltä väliltä) lapset voivat saada rakkautta ja huomioa, niitä harrastuksia sekä hyvän kasvatuksen tai sitten jäädä kaikkea tuota paitsi.