Onneksi en näytä perussuomalaiselta

  • Viestiketjun aloittaja Pthyi
  • Ensimmäinen viesti
germany hyyi
Saksalaiset ne vasta hassun näköisiä onkin ja se sasssan kieli,oih ja voih,härskin kuulosta möngerrystä.

Tsemppiä appikselle eli alkuperäiselle,toivoo oikeesti kaunis Suomalainen Nainen.
 
ohhoh
Kertoo aika paljon aloittajan älykkyystasosta, kun lähtee tavallisten ihmisten ulkonäköä arvostelemaan. Laitapa oma kuvasi tänne, niin annetaan myös siitä kommentit. Kerro myös puoluekantasi, niin tiedetään, missä puolueessa on noin pösilöitä kannattajia.
 
...............
Tästä ulkonäöstä on sillai hyötyä kun joudun persujen keskellä oleilemaan viikossa yhtenä päivänä, että ne eivät välttämättä tunnista mua vihervasuriksi ja vedä lättyyn.

Suojamekanismi.

Tosin käytän maiharitakkia ja huiveja, sehän on sellasta vähän rokahtavaa/hipahtavaa. Mutta toisaalta taas lihavuus ja muuten junttimainen olemukseni viittaisi persuihin. :)
 
nojoo
Melko heikoissa kantimissa on ap:n itsetunto, jos pitää pilkata toisten ulkonäköä oman egon pönkittämiseksi. Ja tällaisten ap:n kaltaisten ihmisten takia vaalitulos oli varmaan mitä oli, jos argumentointi on persujen vastapuolella riittänyt juuri ja juuri ulkonäön arvosteluun. Kyllä minäkin monelta ehdokkaalta kysyin, mitä aikovat tehdä työllisyyden parantamiseksi, ja sen hyväksi, että suomessa voi elää duunarikin työllä ilman sosiaaliturvaa. Ei tullut minkäänlaista valoittavaa vastausta yhdeltäkään.
 
"Marko"
Lukiessani näitä perussuomalaisjuttuja harjoitan aina seksiä 15-vuotiaan somalipojan kanssa. Katson nytkin poikaa, kun hän imee kaluani ja näen, kuinka siemennesteeni valuu pojan suupielistä. Somalipoika tosiaan osaa nämä suihinottohommat. Välillä poika antaa minun panna takaapäin ja laueta peräsuoleensa. Anaaliyhdynnän aikana pojan sulkijalihas alkaa usein hallitsemattomasti supistella kyrpäni ympärillä, jolloin laukean pojan peräsuoleen.

Äärettömän kiihottavaa näin nelikymppisen poliisin näkökulmasta saada oikein kunnolla komeaa 15-vuotiasta somalipoikaa.


Terveisin
Marko "Fobba" Forss
Ylikonstaapeli Helsingin poliisilaitos
 
oksettavan rumia
Mä erotan persut ulkonäöstä ja mauttomista ja rumista vaatteista. Kun niitten tilaisuudesta tuli kuvaa niin vaikea ymmärtää miten jotkut voikin olla noin rumia. Se että rumat ihmiset kokoontuu ei ole kaunista vaan todela rumaa ja oksettavaa.
 
aikuiseksi kasvanut
Ehkäpä kokoomuksen ja vihreiden äänestäjille edustajan ulkonäkö on merkittävä valintaperuste?
Tässä on perää. Minä äänestin nuorena ja tyhmänä ulkonäön perusteella, kun en politiikasta ja Suomen tilanteesta tajunnut vielä yhtään mitään. Samaa sanoi yksi puolituttu samoissa vaaleissa. Olimme sattumalta äänestäneet samaa ehdokasta vihreiden riveistä.

Nykyään osaan ajatella omilla aivoillani ja ymmärrän ajatella myös pidemmällä tähtäimellä koko yhteiskuntamme tulevaisuutta. Arkirealiteetit ovat iskenee elämäämme perheen perustamisen jälkeen. Siksi kannatan nykyään perussuomalaisia.
 
herneet nrppaan
[QUOTE="Marko";30788024]Lukiessani näitä perussuomalaisjuttuja harjoitan aina seksiä 15-vuotiaan somalipojan kanssa. Katson nytkin poikaa, kun hän imee kaluani ja näen, kuinka siemennesteeni valuu pojan suupielistä. Somalipoika tosiaan osaa nämä suihinottohommat. Välillä poika antaa minun panna takaapäin ja laueta peräsuoleensa. Anaaliyhdynnän aikana pojan sulkijalihas alkaa usein hallitsemattomasti supistella kyrpäni ympärillä, jolloin laukean pojan peräsuoleen.

Äärettömän kiihottavaa näin nelikymppisen poliisin näkökulmasta saada oikein kunnolla komeaa 15-vuotiasta somalipoikaa.


Terveisin
Marko "Fobba" Forss
Ylikonstaapeli Helsingin poliisilaitos[/QUOTE]

Fobba saattaa vetää tästä herneet neppaan...
 
PS äänestäjä
Alkuperäinen kirjoittaja kylläh;30788622:
Näin on. Suomalainen on perusruma, onneksi löytyy itseltäkin ulkosuomalaisia piirteitä.
Onpa taas ihme alemmuudentuntoisia 'suomalaisia' liikkeellä. Kannattaa muuttaa ulkomaille, jos niin kovasti hävettää olle suomalainen ja asua suomessa.

Suomalaiset naiset ovat maailman kauneimpia. Vai harvassa maassa asuu yhtä paljon aitoja sinisilmäisiä blondeja. Samoin vaaleat miehet ovat upeita ja harvinaisuuksia maailmalla.

Olen ylpeä kauniista sini- ja vihreäsilmäisistä lapsistani, joilla on upea vaalea tukka. Suomalaiset ovat pääsääntöisesti fiksua kansaa, ehkä vain turhan naiiveja ja luottavaisia, jos vertaa etelämaalaiseen lipevään tyyliin.
 

Yhteistyössä