onneks löytyy myös sokeritonta mehua

Meillä on omatekoista heinävettä: fenkolia, vadelmanlehtiä ja suklaapiparminttua. Ei tarvi sokeria eikä hunajaakaan. Mut haudutuspusseja menee syksyllä kun koko vuoden annokset tekee valmiiksi.

nooh järki hedelmistä saa vitamiineja joita keho vaatii?

Kroppa on silleen fiksu. Joskus kun tekee oikein mieli esim. maksamakkaraa tai appelsiineja, olen melko varma että silloin on esim. raudan puutosta tai c-vitamiinin tarve jostain syystä lisääntynyt.
Mun kroppa vaatii myös salmiakkia ja suklaata eli ehkä voisi olla serotoniin puutetta ja hoidan mielialaa lohtusyömisellä. Mutta suklaa ei ole koskaan järkivalinta kuitenkaan.

Kroppa on silleen fiksu. Joskus kun tekee oikein mieli esim. maksamakkaraa tai appelsiineja, olen melko varma että silloin on esim. raudan puutosta tai c-vitamiinin tarve jostain syystä lisääntynyt.
Mun kroppa vaatii myös salmiakkia ja suklaata eli ehkä voisi olla serotoniin puutetta ja hoidan mielialaa lohtusyömisellä. Mutta suklaa ei ole koskaan järkivalinta kuitenkaan.
Eikös raakasuklaa ole terveellistä ja ihan järkivalinta? Eikös sitä vähän suositella syömään? Joo ittekkin syön tavallista suklaata. Mut tässä kysyttiinkin mehuista ja ap pystyi käyttämään vaatii sanaa täysin hyväksytyävästi.? Kun sitä sanan muotoa ihmeteltiin :). Toi oli muuten hieno lausahdus mitä sanoit. Et voiko se keho olla niin fiksu et pukee tarpeen mielessä teoiksi. Et esim reseptori joltain alueelta ilmoittaa et nyt tarvii sitä vitskua ja se viesti menee aivoihin ja sit se homma muuttuu toominnaksi ja ihminen ostaa sen omenan ja tarve häviää. Mut mihin se lasketaan ku kroppa ei tarvii sitä tavallista suklaata ni miksi se on eri asia kuin kehon pyynti vitamiineille? Ja mistä se turhan pyynti tulee?

Eikös raakasuklaa ole terveellistä ja ihan järkivalinta? Eikös sitä vähän suositella syömään? Joo ittekkin syön tavallista suklaata. Mut tässä kysyttiinkin mehuista ja ap pystyi käyttämään vaatii sanaa täysin hyväksytyävästi.? Kun sitä sanan muotoa ihmeteltiin . Toi oli muuten hieno lausahdus mitä sanoit. Et voiko se keho olla niin fiksu et pukee tarpeen mielessä teoiksi. Et esim reseptori joltain alueelta ilmoittaa et nyt tarvii sitä vitskua ja se viesti menee aivoihin ja sit se homma muuttuu toominnaksi ja ihminen ostaa sen omenan ja tarve häviää. Mut mihin se lasketaan ku kroppa ei tarvii sitä tavallista suklaata ni miksi se on eri asia kuin kehon pyynti vitamiineille? Ja mistä se turhan pyynti tulee?

Ihminen on enemmän nautinnonhaluinen kuin kärsijäluonne... ehkä.. sokeri humahduttaa hyvän olon nopeasti.

sorry.. tää mun juttu leviää kuten aina.. ja pitäisi pysyä mehussa.

Pitäisi enemmän ns kuunnella omaa kehoa muutenkin esim. stressi. Jos tulee fyysisiä oireita, ei nuku, päänsärkyä, sydän tykyttää, verenpaine koholla ja ahdistaa, ehkä olisi parasta ruveta poistamaan/lieventämään kyseisiä oireita aiheuttavat syyt elämästä. Eikä vain hoitaa oireita lääkkeillä pois.

Ihminen on enemmän nautinnonhaluinen kuin kärsijäluonne... ehkä.. sokeri humahduttaa hyvän olon nopeasti.

sorry.. tää mun juttu leviää kuten aina.. ja pitäisi pysyä mehussa.

Pitäisi enemmän ns kuunnella omaa kehoa muutenkin esim. stressi. Jos tulee fyysisiä oireita, ei nuku, päänsärkyä, sydän tykyttää, verenpaine koholla ja ahdistaa, ehkä olisi parasta ruveta poistamaan/lieventämään kyseisiä oireita aiheuttavat syyt elämästä. Eikä vain hoitaa oireita lääkkeillä pois.
Mut sitkun syö liikaa suklaata niin siitä tulee turvonnut olo. Noh mehuhan on ihan hyvin käsitelty. Joo mä käyn liikaakin läpitte noita juttui pääni sisällä läpitte. Mut on ollut ihan kiva päästä niitä työstään nyt terapeutin kaa. Kattelen just miehenpuolikkaita. Löysin sen sarjan tossa pari kuukautta sitten ja kerrankin saa nauraa ohjelman parissa paljon on hauska ohjelma. Ootko itte kattonut? Ja mitä pidät jos olet?

Mut sitkun syö liikaa suklaata niin siitä tulee turvonnut olo. Noh mehuhan on ihan hyvin käsitelty. Joo mä käyn liikaakin läpitte noita juttui pääni sisällä läpitte. Mut on ollut ihan kiva päästä niitä työstään nyt terapeutin kaa. Kattelen just miehenpuolikkaita. Löysin sen sarjan tossa pari kuukautta sitten ja kerrankin saa nauraa ohjelman parissa paljon on hauska ohjelma. Ootko itte kattonut? Ja mitä pidät jos olet?

Pidän Miehen puolikkaat sarjasta. Olen silleen kyyninen ja hapan, sopii mulle oikein hyvin.
Olen katsonut sarjan kun siinä on tämä Charlie Sheen, sit hän sai potkut sarjasta. ja osan sai sen jälkeen Ashton Kutcher, joka mielestäni pärjäsi ihan hyvin.

Pidän Miehen puolikkaat sarjasta. Olen silleen kyyninen ja hapan, sopii mulle oikein hyvin.
Olen katsonut sarjan kun siinä on tämä Charlie Sheen, sit hän sai potkut sarjasta. ja osan sai sen jälkeen Ashton Kutcher, joka mielestäni pärjäsi ihan hyvin.
Joo mä just kattelen tätä sheenin jaksoi vanhoi siis en ole koskaan ennen nähnyt. Oon nähnyt pari kutcherin ja ei kyl oo hyvä. Ja se on niin erilainen. Mä en edes tiedä sitä toista mies näytteliää. Mä jotenkin tykkään siitä kun ne sanoo toisilleen mitä tykkää. Ja berta on se boss lady jota sheenkin kuuntelee ja ei ole niin kärkäs sitä kohtaan kuin muita. Eikä ole edes tullut lihava vitsiä tykkään kyl bertasta siinä. Mitä itte mieltä bertasta? Ainiin miksi olet niin hapan ja kyyninen?

Joo mä just kattelen tätä sheenin jaksoi vanhoi siis en ole koskaan ennen nähnyt. Oon nähnyt pari kutcherin ja ei kyl oo hyvä. Ja se on niin erilainen. Mä en edes tiedä sitä toista mies näytteliää. Mä jotenkin tykkään siitä kun ne sanoo toisilleen mitä tykkää. Ja berta on se boss lady jota sheenkin kuuntelee ja ei ole niin kärkäs sitä kohtaan kuin muita. Eikä ole edes tullut lihava vitsiä tykkään kyl bertasta siinä. Mitä itte mieltä bertasta? Ainiin miksi olet niin hapan ja kyyninen?

Berta määrää melko usein miten siinä huushollissa asiat tehdään.

Hapan/kyyninen.. no on tullut tässä vuosien myötä sell. fiilis. Pidän ns. mustasta huumorista.

Hävyttömät on mun mielisarja näistä huumorisarjoista, ei tule tällä hetkellä näiltä normikanavilta.
Juonet on pidemmälle ja paremmin kirjoitettuja ja hahmot on mielenkiintoisia.

Berta määrää melko usein miten siinä huushollissa asiat tehdään.

Hapan/kyyninen.. no on tullut tässä vuosien myötä sell. fiilis. Pidän ns. mustasta huumorista.
Mikä siihen fiilikseen ajoi?. Tällä palstalla on paljon mustanhuumorin ystäviä. Ootko sie määräilevä persoona vai huomioonottava keskustelia ja et yhdesdä ratkotaanbjutut?

Yhteistyössä