Onneks en kuulu Tehyyn!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla taas on ollut huomattavasti suurempia palkankorotusvaatimuksia sen jälkeen, kun lakkasin olemasta hoitoalalla B)

No joo, kyllä mullakin varmaan on sitten oletuksia paremmasta palkasta tavall. työntekijää enemmän esimiehenä, jos siis siihen koulutukseen pääsen, mihin hain. Ja ainahan sitä korotusta voi mennä pyytään/vaatiin työnantajalle, jos ite haluu. Luojan kiitos, mun puolesta ei sitten päätäkkään ketkä vaan ja miten vaan, vaan mää ite (siis tietyissä puitteissa, rajansa vaatimuksillakin). ;) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
No joo, kyllä mullakin varmaan on sitten oletuksia paremmasta palkasta tavall. työntekijää enemmän esimiehenä, jos siis siihen koulutukseen pääsen, mihin hain. Ja ainahan sitä korotusta voi mennä pyytään/vaatiin työnantajalle, jos ite haluu. Luojan kiitos, mun puolesta ei sitten päätäkkään ketkä vaan ja miten vaan, vaan mää ite (siis tietyissä puitteissa, rajansa vaatimuksillakin). ;) :whistle:
Toivottavasti pääset koulutukseen. Mä olen kyllä ollut ihan tyytyväinen siihen, että voin itse vaikuttaa palkkaani. Itsestänihän se on musta ollut kiinni, miten hyvin olen halunnut ansioitua työtehtävissäni ja sen myötä on voinut pyytää lisää palkkaakin. Tosin tuntuvia palkankorotuksia on tullut vuosien varrella pyytämättäkin, mulla kun ei ole ollut sokeita esimiehiä :D

Yhteistyössä