Onnea on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynamiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dynamiitti

Aktiivinen jäsen
04.03.2009
3 304
2
38
Jyväskylä
On tämä vaan ihanaa aikaa vaikka hommaa riittääkin yhtenä putkena! Olen niin rakastunut tuohon tyttöön ja velipojatkin häntä kilvan hoitelee. :heart: Rakkautta tuntuu riittävän silti kaikille vaikka vauva ryöstääkin nyt huomiosta leijonanosan. =) Liikuttavaa nähdä miten innolla pojat on pikkusiskon ottaneet vastaan. Saas nähdä miten kauan sitä intoa riittää. :whistle: :D "Se on meijän olio" esikoinen sanoo.

Mutta voi tätä pyykkimäärää nyt! :D Kone taas laulanut aamusta asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
On tämä vaan ihanaa aikaa vaikka hommaa riittääkin yhtenä putkena! Olen niin rakastunut tuohon tyttöön ja velipojatkin häntä kilvan hoitelee. :heart: Rakkautta tuntuu riittävän silti kaikille vaikka vauva ryöstääkin nyt huomiosta leijonanosan. =) Liikuttavaa nähdä miten innolla pojat on pikkusiskon ottaneet vastaan. Saas nähdä miten kauan sitä intoa riittää. :whistle: :D "Se on meijän olio" esikoinen sanoo.

Kuinka ihmeen paljon yksi vastasyntynyt sitä pyykin määrää entisestään lisää???

Alkuperäinen kirjoittaja -:

no semmosethan kakkii ja puklaa ihan tauotta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oikein isot onnittelut :heart: :flower:

Minä alan ennustajaksi, tää oli jo ainakin kolmas vauva jonka syntymäpäivän osasin ennustaa :D

Luotan kykyihisi! LA 13.2., milloin vauvani syntyy? Kiitos jo etukäteen :).

Alkuperäinen kirjoittaja S:

Madame Åbo vastaa: 18.2.

(ja hei; mä heitän näitä ihan hatusta, tyyliin "mäkin synnytin 2.1. joten toikin synnyttää 2.1." eli älkää vaan ottako liian tosissanne :D )

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja S:

Madame Åbo vastaa: 18.2.

(ja hei; mä heitän näitä ihan hatusta, tyyliin "mäkin synnytin 2.1. joten toikin synnyttää 2.1." eli älkää vaan ottako liian tosissanne :D )

Voisit kertoa osoittees, että osaan tulla antamaan palautetta jos menee ennustukset pieleen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

no semmosethan kakkii ja puklaa ihan tauotta. :D

Nii-i. ;) Lisä se on pienikin lisä kun pyykkiä tullut jo ennestäänkin hirveät määrät.

Onnea ihanasta tyttövauvasta :flower:! Mahtavasti hiuksia :)! Mites - tuliko tyttö "omineen" vai tarvitsiko vauhdistusta? Isoveljille myös onnittelut pikkusiskosta :), ovatkin kaikki samannäköisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Onnea ihanasta tyttövauvasta :flower:! Mahtavasti hiuksia :)! Mites - tuliko tyttö "omineen" vai tarvitsiko vauhdistusta? Isoveljille myös onnittelut pikkusiskosta :), ovatkin kaikki samannäköisiä.

Tuli ihan omin avuin kyllä ja oli kaikin puolin mukava synnytys. Niin "mukava" kuin synnytys nyt voi olla. :D Helppo ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onnea vauvasta.
Saako kysyä miksi olet yh, vaikka vauvakin on juuri syntynyt?
En tarkoita mitään pahaa. Olen vain utelias :)

Vauvan isä ei halunnut tai pystynyt olemaan enää tekemisissä raskausuutisesta kuultuaan. Tai ollaan oltu jossain muotoa yhteyksissä mutten usko että hänellä on hirveästi mahdollisuutta lasta tavata vaikka haluaisikin.

Tuli ihan omin avuin kyllä ja oli kaikin puolin mukava synnytys. Niin "mukava" kuin synnytys nyt voi olla. :D Helppo ainakin.

Kiitos tsempeistä! Kiva että sulla oli helppo synnytys ja nyt terve suloinen tyttö kotona :)
Sattuiko sulle mukavat kätilöt? Niin ja synnytitkö ilman kipulääkityksiä, en nyt muista mainitsitko?
Jännittää itseäni että miten menee...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:

Hienoa kuulla, toipunetkin sitten myös nopeasti lastesi pariin :). Ja miten ihana "tapa" aloittaa uusi vuosi uuden tulokkaan kera! Hyvää alkanutta vuotta sinulle! Vauvantuoksuisia päiviä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Kiitos tsempeistä! Kiva että sulla oli helppo synnytys ja nyt terve suloinen tyttö kotona :)
Sattuiko sulle mukavat kätilöt? Niin ja synnytitkö ilman kipulääkityksiä, en nyt muista mainitsitko?
Jännittää itseäni että miten menee...

Ilman kipulääkityksiä meni juu tälläkin kertaa. Ihan sietokyvyn rajoissa pysyi kivut kun keskittyi tapahtumaan. Kätilö oli tosi leppoisa täti. =)

Synnyttämään mennessä oli tosi hiljaista. Olin varmaan ainoa siihen aikaan.

Yhteistyössä