Onmo muita jotka rakastaa tulikuumia, pitkiä suihkuja??

• Viestiketjun aloittaja kiva
  • Ensimmäinen viesti
ap
no eikö teitä muita pelota tuo? Mä oon ihan paniikissa täällä. Oon yli kolkyt vuotta seissyt kuumissa suihkuissa pitkiä aikoja. No nyt se loppuu mut vahinko on kai jo tapahtunu, nytkö jään odottamaan sitä syöpää?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no eikö teitä muita pelota tuo? Mä oon ihan paniikissa täällä. Oon yli kolkyt vuotta seissyt kuumissa suihkuissa pitkiä aikoja. No nyt se loppuu mut vahinko on kai jo tapahtunu, nytkö jään odottamaan sitä syöpää?
No ei pelota...ennemmin se syöpä tulee ihan jostain muusta......vaikka niistä lisäaineista mitä mätämme joka päivä suuhumme...

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enemmän olen huolissani siitä energian- ja vedentuhlauksesta. :(

Mä rakastan kuumia suihkuja. Usein en vaan raaski niissä käydä kun ei viitsi kuluttaa koko perheen lämmintä vettä yhteen tulikuumaan suihkuun. Varaajan tietty saa päälle mutta en sitäkään viitsi turhan takia käyttää.

Mä oon vilukissa, sauna, suihku ja takkatuli pitää mut hengissä :D

ap
no tottahan se on...mäkin tupakoin ja käytän alkoholia :D pitää koittaa rauhoittua, kamala paniikkikohtaus tuli tuosta. Kiva kun ei uutisoida noista kuuman veden riskeistä mitään! Kuinkahan paljon syöpiä ihmisillä kuumasta vedestä johtuen...esim rintasyöpiä??

vieras
En tykkää kuumasta suihkusta, mutta sopivan lämpimästä. Sen sijaan silloin kun käsi-ihottuma on ärsyyntynyt ja kutiaa, käsien peseminen tulikuumalla vedellä tuntuu taivaalliselta.

Yhteistyössä