Onmo muita jotka rakastaa tulikuumia, pitkiä suihkuja??

• Viestiketjun aloittaja kiva
  • Ensimmäinen viesti
kiva
Luin juuri amerikkalaisesta julkaisusta ettäne voivat olla hengenvaarallisia. Kiva kuulla nyt, kun on yli 30 vuotta kahdesti päivässä ottanut 20 minuutin tulikuumia suihkuja...helvetti.

ap
eikö ole muita?? Mulla iski paniikki, mä saan syövän :(( kuulemma kuumissa suihkuissa tulee hengitettyä sitä klooria jota on lisätty vesijohtoveteen!! Vittu kiva nyt tietää!! pelottaa :(

sa
Älä sä usko niitä amerikkalaisia tutkimuksia. Kerran tuli ohjelma jossa amerikkalaiset puhuivat kuinka hulluja suomalaiset ovat kun käyvät saunassa joka on hengenvaarallista ihmiselle :)

v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö ole muita?? Mulla iski paniikki, mä saan syövän :(( kuulemma kuumissa suihkuissa tulee hengitettyä sitä klooria jota on lisätty vesijohtoveteen!! Vittu kiva nyt tietää!! pelottaa :(
Tarkoittaneeko, että kun vesi loppuu ja energia niin kuollaan sit kaikki.

ap
no siinä sanottiin, että sejohtoveden kloori on pitkään hengitettynä ja kuumuneena tosi vaarallista. :( Kyllähän suomalaiseenki veteen pannaan klooria???

Miten mä pääsen tästä paniikista nyt eroon, eihän tälle enää mitään voi...iho on kyllähuono ja kuiva, mutta mä en vaan pysty menemään kylmiin suihkuihin!

Minä. Mies aina kauhistelee, kun tulen suihkusta ja jalat on ihan sinipunaisen kirjavat =) Eikä ole mulla ainakaan riipputissit kuumasta suihkusta tulleet. Nimim. rusinatissi, jolla rinnanympärys varmaan -100cm :)

ap
miksi teidän täytyy vittuilla?? Mä en edes viitsi alkaa kirjoittamaan mitään jos ei ole muuta asiaa kuin vittuilla! Jos ihmisellä on oikeasti hätä niin sitä kaipaa mielellään asiallisia vastauksia ja kommentteja, KIITOS!

Yhteistyössä