Onks teillä kaikilla lemmikkejä? Mitä?

Kun tuntuu, että useat puhuvat niistä.

Meillä ei ole eikä tule (hope so). Pakko ihan suoraan myöntää, että olen niin laiska, etten jaksaisi meille lemmikkiä ottaa hoidettavaksi. Entisessä elämässä mulla kyllä oli koira ja ihana se olikin :heart:, mut silloin ei ollut vielä lapsia ;)
 
"vieras"
Koira on, täyttää kohta 12-vuotta. Koko elämäni ajan meil on ollut lemmikkejä edes menneinä kaksi koiraa, kolme kissaa, neljä gerbiiliä ja kani. En tiedä otetaanko tulevaisuudessa lemmikkejä, ehkä vois välillä pitää taukoa.
 
Aika monella on. Jännä juttu, nyt kun aloin ajattelemaan, niin mun irl-tuttavaperheissä ei juurikaan ole lemmikkejä. Mistähän tuo lie johtuu... Toki mäkin eläimistä tykkään ja kiva, että esim. miehen äitillä on kissa & koira ja mun siskolla koira, joten lapset saavat kuitenkin tutustua eläimiin :)

On tuo esikoinen jo jos jonkinlaista elukkaa ehtinyt kinuta, mut oon sanonut, että meille ei eläintä tuu allergian takia. Joka siis myös on totta ton mun laiskuuden lisäksi :whistle:
 
On.

-Kani
-3 kissaa
-2 koiraa
-kymmenpäinen kanala
-shetlanninponi
-hevonen

Lisäksi meillä asuu tällä hetkellä muiden omistamina 3 hevosta ja 1 pikkuponi, yhden isomman ponin lupasin vielä ottaa tähän kunhan saan kuljetuksen järjestymään.
 

Yhteistyössä