Onks teillä ollut koskaan niin älyttömän kipeetä finniä että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
se on ihan kosketusarka ja siitä kohtaa puoli naamaa turvoksissa?
Ja sen lisäksi vielä siinä ei oo mitään "reikää" mistä puristaa kamaa ulos??

Mulla on!!! Perkele!! Juuri tuossa kulakarvojen välissä keskellä otsaa. Ihan jumalaton patti. Ja hemmetin kipee. Pelkästään otsan kurttuun laitto tuntuu :D
EIkä sitä saa puristettua!! Hitto!!!!

Miten mä saan sen pois??

Puhkasen neulalla täyteen reikiä? ..

Samanlainen ylähuulessa. Ja leuassa. Ihan ku ois saanu turpiin, kun peiliin kattoo. Eikä todellakaan pysty puristamaan.

Mä oon käyttäny finniä kuivattavia tuotteita, kokeile paremman puutteessa vaikka käsidesiä sivellä siihen. Viilentää myös ja rauhoittaa. Ei kai tuohon loppujen lopuksi auta kuin aika. Näin kotikonsteilla ainakaan.

Tsemppiä!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä kans;21970356:
Saako/kannattaako yhtä finniä varten? Jos niitä on paljon ja jatkuvasti niin sitten tietysti. :)

Noh, mulla se finni painoi hermoja ja otsassa tämä tarkoitti sitä, että en saanut silmiä kunnolla auki. Lääkärissä totesivat, että rusautus ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä kans;21970349:
Samanlainen ylähuulessa. Ja leuassa. Ihan ku ois saanu turpiin, kun peiliin kattoo. Eikä todellakaan pysty puristamaan.

Mä oon käyttäny finniä kuivattavia tuotteita, kokeile paremman puutteessa vaikka käsidesiä sivellä siihen. Viilentää myös ja rauhoittaa. Ei kai tuohon loppujen lopuksi auta kuin aika. Näin kotikonsteilla ainakaan.

Tsemppiä!!! :D

Just selvisin leuasta olevasta.
Tosin se ei ollu ihan näin ärhäkkä ja kipee :D

Hauskan näkönen varmaan oon. Kunnon patti otsa :D
Noh pitääpä ainakin vähän laittaa ehostusta ettei ihan niin dorkalta näytä :D

[QUOTE="mie";21970372]Älä ainakaan puristele tai töki neulalla :x pahenee vaan entisestään. Anna olla rauhassa, niin kyspyy äkkiämpää ja menee pois.
Ai niin ja juu on ollu :([/QUOTE]

Kauanhan noissa kestää että asettuuvat?

Kyllä ne voi monta päivää olla kipeitä. Mutta jos annat rauhassa olla ja yrität viilentää/kuivattaa rauhallisesti puristelematta ja hiplaamatta niin kyllä ne ainakin mulla on muutamassa päivässä - jos ei nyt kadonneet niin rauhoittuneet. Ettei ole niin kipeitä enää ja otsarypyt suorassa ;)

Yhteistyössä