Onks se sit miehelle täys egon menetys, jos ilmottaa et on kiinnostunut sen kaverista??!

Joo hyvät huomenet vain kaikille! Tosiaankin näin treffipalstalla kuvan, mis oli tämä ilmotuksen jättäjä ja taustalla toinen mies...Sellainen joka oli enempi mun makuuni. Ni sit rohkeesti laitoin sille viestiä, et hei onks toi sun kaveris vapaa et voisin olla kiinnostunut. Ni sit sain vain sellaisen törkysen vastauksen, mikä oli suoranaista v**lua! :( Ku emmä ärsyttääkseni kysyn, hänkin oli ok hyvän näkönen mut ei ihan mun tyyppiä. Tosiaanki rykäsin aamukahvit väärän kurkkuun ku luin tuon vastauksen.

Mut ei täs midist. Se on vaan wadap siivouksen kimppuun. Pitää vissii viä pari tuntii varovaisesti siivota, et ei kolistele..

Sori tää avautuminen, mut otti pattiin. Nyt iloisempaa päivää itsekullekki! :D
 
Vllv
Eiköhän se ole ihmisen omaa tyhmyyttä/jypsymättömyyttä kos ei kestä et kaveri onkin se paremman näköinen. Tosin jos aiinä ilmotteli itsestään niin olis laittanut kuvan jossa ei oo muita.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
Tarkkaan ottaen sitä kaveria ei sais ilman sen kaverin lupaa edes näkyä siinä taustalla, joten jos onkin tyhmä tyyppi sinun mielestäsi et sinäkään nyt ihan maailman fiksuin ollut. Kun kuitenkin tiedät, mikä on pelin henki.
 
No mutta.

Mieti nyt jos itse vapisevin sormin ja sydän pamppaillen kerrankin rohkaisisit mielesi ja laittaisit treffi-ilmoituksen ja sit vastauksissa haluttaisiinkin vain vieressä näkyvää kaveria!

No joo, mitäs laittoi jonkun toisenkin kuvan.
 

Yhteistyössä