Onks reilua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sookie88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se vähän riippuu, mihin oot rahas käyttänyt ja osallistutko miten paljon yhteisiin kuluihin. Mä olen maksanut lähes aina meidän molempien matkat, mutta mies on taas maksellut enemmän jotain muuta (esim. asuntolainaa).

VOihan olla, että mies on loukkaantunut. Loukkaantunut, että et ollut valmis teidän reissunne eteen säästämään. Että mieluummin käytit rahan muuhun, kuin suunnittelemaanne matkaan. Ehkä hän haluaa antaa sinulle opetuksen.

No eipä haittaa enää. Lähen samaan aikaan kaverin kanssa reissuun. Se lainaa mulle kun sai rahaa auton myynnistä. Lähetään oikeen kunnon tyttöreissuun eikä mietitä pihejä miehiä. Ukko jotain vinkuili tosta mutta mää en sen poruja kuuntele.

Ja mitä tosta että mihin oon noi lainarahat käyttäny. No tullu kaikennäköstä tässä just puolen vuoden aikana. Ja ehkä sitä on välillä tullut tuhlattuakin mutta kun ei sitä viiti aina vaan kitkuttaa niin kuin tuo ukko. Mua ärsyttää aina se että katotaan hintoja miljoona vuotta eikä osteta mitään. Ukolla kestää kaiken asian ostaminen ihan saakelin kauan ja sitten siinä joskus käy nii ettei se mitään saa ees ostettua. Saamaton nahjus se on eikä muuta ja siksi rahaa säästyy.

Noh, emmää kauaa jaksa olla sille vihanen, mutta ehkäpä oppii lopultakin että mua on IHAN TURHA yrittää rajoittaa. Ja joku sanoo, että mää oon lapselline? Haloo, tylsimykset - tartu hetkeen ja elä elämääs äläkä niuhoile aina...

[QUOTE="ap";28553678]No eipä haittaa enää. Lähen samaan aikaan kaverin kanssa reissuun. Se lainaa mulle kun sai rahaa auton myynnistä. Lähetään oikeen kunnon tyttöreissuun eikä mietitä pihejä miehiä. Ukko jotain vinkuili tosta mutta mää en sen poruja kuuntele.

Ja mitä tosta että mihin oon noi lainarahat käyttäny. No tullu kaikennäköstä tässä just puolen vuoden aikana. Ja ehkä sitä on välillä tullut tuhlattuakin mutta kun ei sitä viiti aina vaan kitkuttaa niin kuin tuo ukko. Mua ärsyttää aina se että katotaan hintoja miljoona vuotta eikä osteta mitään. Ukolla kestää kaiken asian ostaminen ihan saakelin kauan ja sitten siinä joskus käy nii ettei se mitään saa ees ostettua. Saamaton nahjus se on eikä muuta ja siksi rahaa säästyy.

Noh, emmää kauaa jaksa olla sille vihanen, mutta ehkäpä oppii lopultakin että mua on IHAN TURHA yrittää rajoittaa. Ja joku sanoo, että mää oon lapselline? Haloo, tylsimykset - tartu hetkeen ja elä elämääs äläkä niuhoile aina...[/QUOTE]

Olet luuseri.

Me eletään vaan kerran, ylimäärästä en tuhlaile mut en kauheesti säästelekkään, mä ainakaan jaksa pihtailla rahaa jos joskus tulevaisuudessa tarvisin ja sitä varten sit elellään pihisti eikä käydä misään. Mieluummiin käydään vähän väliä josain tai ostetaan jotain kivaa kun säästetään johonkin mihin ei edes tiedä, aina pärjää.

[QUOTE="vieras";28557648]Perustele.[/QUOTE]

Ei kykene hallitsemaan raha-asioitaan ja petettyään lupauksensa kusee raha-asioitaan lisää vain saadakseen hetkellistä iloa välittämättä seurauksista. Täysin sokea omille virheilleen, ahne ja itsekäs.

Yhteistyössä