onks muita kotikissoja ku mä?

  • Viestiketjun aloittaja hiiri
  • Ensimmäinen viesti
hiiri
Mä en viihdy baareissa, en illanvietoissa, enkä juuri tykkää kyläilyistä? Meillä käy harvoin vieraita ja mä käyn harvoin kylässä. Kavereiden kanssa käydään joskus syömässä ulkona tai nähdään yhteisissä harrastuksissa tai kierrellään kauppoja, mutta ei sit hengailla toisten kotona.
Tulee jotenkin väkinäinen olo, ku meille tulee vieraita, en osaa olla enää luonteva. Kotona on paljon rennompaa oman väen kesken. Viihdynkin suurimman osan ajastani kotosalla.
Välillä tulee kade ku kuulen joistain kaveriporukoista, et katselevat leffoja yhdessä ja saunovat, juttelevat, pelailevat ja pitävät hauskaa. Mut ku en oo sen luontonen, et oikeesti sit nauttisin noista tilanteista.
 
:)
Samalainen täälläkin. Viihdyn kotona omalla porukalla ja en kauheasti pidä siitä, että ihmisiä käy meillä kylässä. En kyllä kauheasti tykkää käydä muillakaan kylässä. Kahvilla on porukalla kiva käydä ja satunnaisesti baarissa :) Välillä tämä tuntuu sille, että tekisin jotain väärää, mutta miksi muuttua?
 
tytsyjen äiti
Ymmärrän kyllä hyvin"kotikissoja" varsinkin jos on esim.työssä missä on oltava paljon reissussa tai jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä. Itse olen nyt kolmatta vuotta kotiäitinä, ja joskus taas tämä jatkuva kotona pyöriminen alkaa ahdistaa, ja tykkään kyläillä/pyytää vieraita, käydä baarissa.. Mutta muistan kiireisiltä työvuosilta että oli ihana paeta kotiin omaan rauhaan. Kaikki saa elää omalla tavallaan just niin kuin haluaa. Ei ole pakko olla aina niin sosiaalinen jos ei jaksa.
 

Yhteistyössä