Onks mittää ennustajaa paikal kuka kertois mulle et mitä mä teen syksyllä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nyt olen harjottelijana yhessä koulussa(kouluavustaja), ja tykkään kovasti mutta oppisopimuksella en päässyt sinne ammattitutkintoa lukemaan, ja itsestä tuntuu ettei kokonaisaikaiseksi opiskelijaksi ole rahkeita. Harjottelemaan pääsisin kyllä syksylläkin kyseiseen kouluun mutta sehän on sitte vaan se työmarkkinatuki + 8e päivässä. Korotettu palkkatukioikeuskin mulla olisi mutta silläkään en tohon kouluun pääse. Mutta mitä ihmettä mä teen?? Kiitos jos joku jaksoi lukea..
 
juu juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Mene ellit-palstan ennustuksista kysymään. Siellä käsitellään näitä asioita.
Oikeestikko? Laittaisitko linkkiä? Onko ne huuhaata vai ihan todesta otettavia ennustuksia?
ihan todelllisia ennustuksia.sanasta sanaan toteutuu ellien ennustukset.mieti tarkkaan mitä haluat tulevaisuudestasi tietää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei haloo hönö..... :) otapa ittees niskasta kiinni. Missä asut noin ekaksi?
Satakunnassa :D

Koulunkäyntiavustajan ammattitutkintoon valmistava koulutus kestää noin vuoden, kyllä pystyt siihen ittes irrottamaan. Se oppisopimus ei ole sen "helpompi".
Ja oppilaitoksia on paljon tarjolla.
Voit jopa saada työn samantien jossain työharjoittelupaikassasi. Ja kirjohan on laaja, missä voit olla töissä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei haloo hönö..... :) otapa ittees niskasta kiinni. Missä asut noin ekaksi?
Satakunnassa :D

Koulunkäyntiavustajan ammattitutkintoon valmistava koulutus kestää noin vuoden, kyllä pystyt siihen ittes irrottamaan. Se oppisopimus ei ole sen "helpompi".
Ja oppilaitoksia on paljon tarjolla.
Voit jopa saada työn samantien jossain työharjoittelupaikassasi. Ja kirjohan on laaja, missä voit olla töissä!
Kai ilman ennustustakin tiedät, mistä pidät ja mihin kannattaa opiskella....

 

Yhteistyössä