onks mitä joululahjoja jo jemmassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
ja mitä vielä aattelitte hankkii

tytöt saa kumpikin stereot ja poika sen lego-city maatila setin.
Sit isommalle tytölle on kirjoja ostettuna, ne uusikuu, houkutus.... ja hänelle varmaan viel lahjakortti seppälään.
toiselle tytöistä en viel tiedä, mitä muuta laitan, samoin pojalle ei viel tietoo.
Kummilapsille ihan viel pelkkää??????????

On jo jotain..molemmille tytöille pussilakanasetit, Alfred. J Kwak-boxi yhteiseks ja tekis mieli joku Dublo-systeemi ostaa noille, mut en tiiä miten sen kans käy.

Omille vanhemmille on ja veljelle. Ei mitään ihmeellisiä lahjoja..
Itelle haluisin ostaa joko muumi joulu- tai seikkailumukin.

Äitilleni muki, jossa lapen kuvat. Vielä tartteis jotku korvikset siihe mukaa. Lapselle autosimulaattori vai mikä onkaa, minulle ja miehelle lautapeli ja vielä ois vaikka ja mitä hankittavana.

Mulla on tytölle vaatteita ja lapsille yhteiseksi joku suuri Iltasatukirja. Kummipojalle on vauvan ensimmäiset Reinot paketissa. Aika vähäisellä on mutta onneks oon saanu jo vähän alkuun näitä hankintoja =)

omalle on leikki-imuri, satusiivet kerhon kirjoja, ja pari dvd:tä jemmassa. Lisäksi saa vielä ainakin brio nuken yhdistelmät. muutamalle muksulle olen ostanu ja antanu etukäteen, mm. toppahaalarin, talvikengät jne...

Kirjoja, kosmetiikkaa ja koruja on jemmassa. Työn alla on neuleita. Esikoinen kävi itse valitsemassa mieleisensä matkalaukun, johon annoin etukäteen rahat joululahjaksi. Ostamatta vielä vaikka mitä ja pesot vaihtamatta.

Sivistäkääs samalla tyhmää. Mitäs ostatte 8-vuotiaille tytöille. Pitäisi ostaa lahja (ei mitään hirveän kallista) ja lähipiirissä ei ole yhtään likelläkään tuota ikäluokkaa. JOten mitä ihmette ostaisin? Mistä tuonikäiset pitävät? Hello Kitty? Littlest Petshop? VAi jotain vallan muuta?

Ei ole hankittuna kuin 12v pojalle Simpsonien 2 ekaa tuotantokautta. Vielä on PALJON hankkimatta,esim.mankkareita,kännyjä,Hello Kitty-juttuja jne. jne. Vielä kun vaan rahat riitäis kaikkeen :o

Likalle tilattuna (ennakkovarattuna) The Sims 3:n lisäosa..en muista nimee
Sällille Gormiti mythos saari systeemi ja samaa sarjaa joku tulivuorisettitsydeemi.

Yhteiseksi tilattuna Nintendo Wii.

Likalle vielä Nomination paloja pari ja leffalippulahjakortti, henkkamaukan lahjakortti...
Ja jäpikälle ilm. Buzz viidakkovillitys ja joku radio-ohjattava. nii ja Lego poliisiaseman helikopteri.

Kummilapsille/serkkulapsille kans viel hankkimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Helpless:
Sivistäkääs samalla tyhmää. Mitäs ostatte 8-vuotiaille tytöille. Pitäisi ostaa lahja (ei mitään hirveän kallista) ja lähipiirissä ei ole yhtään likelläkään tuota ikäluokkaa. JOten mitä ihmette ostaisin? Mistä tuonikäiset pitävät? Hello Kitty? Littlest Petshop? VAi jotain vallan muuta?

Itse ostin 8 vuotiaille HelloKitty muotopalapelit ja samalla teemalla paidan.
(Ostin kyllä myös 12 ja 14 vuotiaille hello kitty sydän muotopalapelit ja hellokitty sukat) Siis tuo Hello Kitty on minun teemani tänä jouluna.

Yhteistyössä