Onks kukaan saanu Sammon pahoittelusuklaata?*turhis...ai nou*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei oo näkyny.. täytynee vaihtaa kohta pankkia, nii nmenee hermo. olisin tänään ostanu tarjouksesta vaippoja, niin yllri ei kortti toimi eika saa edes nostettua rahaa, kyl sapettaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:
Siis ei paljon enää suklaat vaikuta, pankki vaihtuu.

heti kun on vapaa päivä niin pankki vaihtuu. Rkele oisin käyny kaupassa tänään mut ei rkele onnistunu sampopankin kortti ei toiminut :kieh:

Joo-o, eipä oo mitään semmosia näkyny... Vois muuten pankin vaihtoa harkita, mutta kun kesällä otettiin sieltä laina, eikä olla vielä kokonaan sitä nostettu edes, ni ei kovin äkkiä viitsi lähtä muualta kyseleen...

Tosin ei meillä vielä mitään ongelmia ookaan ollu. Tosin ei joka päivä käytellä korttia, eikä verkkopankkia... Tänään kuitenki pankkikortillaki pystyin maksamaan, kahteen otteeseen.

Että onko nää jotain alueellisia ongelmia, vai mitä? Ku ei tosiaan meillä oo ongelmia ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Monella keskustelupalstalla on ihmisiä, jotka ovat menettäneet paljon rahaa ja silti pysyvät Sammolle uskollisina..
Mä en ole menettänyt vielä tämän Sampo-sotkun takia yhtään rahaa. Siellä ne hynät makaa tilillä, mutta niitä ei voi käyttää. Itse asiassa ihan kivaa "pakkosäästöä" :D Käytän siis nyt tämän sotkun ajan Osuuspankin korttia. Ja jos OP:kin alkaisi koheloimaan, käyttäisin Nordean tiliä.

Olosuhteiden pakosta - kun tuo Sampon sotku ei näytä nopeasti selviävän - oli pakko pyytää seuraava palkka OP:n tilille. Muutenkin siirrän pankkitoimintoni Samposta OP:iin. Mutta en lopeta Sampon tiliä. Jahka OP alkaa soheltaa, voin siirtää taas kaiken takaisin Sampoon. Itse asiassa aikoinaan kaiken Sampoon siirsinkin just sen takia, että muiden pankkien tilejä ei sillä hetkellä (lakko ) voinut käyttää.

mies oli menossa pojan kanssa sirkukseen. Ei ollut saanut nostettua rahaa automaatista!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O ja nyt yrittää maksaa sitten kortilla lippukassaalla, mutta voi olla että ei onnistu! Kiva homma. Lapsi odottaa sirkukseen pääsyä ja me ei saada rahaa mistään siihen, kun ei ole käteistä. |O |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
mies oli menossa pojan kanssa sirkukseen. Ei ollut saanut nostettua rahaa automaatista!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O ja nyt yrittää maksaa sitten kortilla lippukassaalla, mutta voi olla että ei onnistu! Kiva homma. Lapsi odottaa sirkukseen pääsyä ja me ei saada rahaa mistään siihen, kun ei ole käteistä.
Jos ostaa pankkikortilla tai Visalla alle 50 euron kertaostoksia, niin kortti toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:
Siis ei paljon enää suklaat vaikuta, pankki vaihtuu.

heti kun on vapaa päivä niin pankki vaihtuu. Rkele oisin käyny kaupassa tänään mut ei rkele onnistunu sampopankin kortti ei toiminut :kieh:
Mulla toimi juuri äsken.

ai? siis visaelektron vai? ei se ainakaan tossa öö tunti sitten toiminu meiän kaupoila ku kävin. Tiedä sitten...

mies oli menossa pojan kanssa sirkukseen. Ei ollut saanut nostettua rahaa automaatista!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O ja nyt yrittää maksaa sitten kortilla lippukassaalla, mutta voi olla että ei onnistu! Kiva homma. Lapsi odottaa sirkukseen pääsyä ja me ei saada rahaa mistään siihen, kun ei ole käteistä.
Jos ostaa pankkikortilla tai Visalla alle 50 euron kertaostoksia, niin kortti toimii.

mies soitti juuri, että oli saanut visalla maksettua eli kortti toimi =)

mies soitti juuri, että oli saanut visalla maksettua eli kortti toimi =)
Kyllä muuten kiittelen, että tämä korttisotku ei tullut viime viikolla. Olisi ollut pikkasen rapakon takana ihmettelemistä, kun Visan varmistus ei pelaakaan. Sentään aikas monta yli viidenkympin ostosta tuli tehtyä. Olin kyllä varautunut siihen, että Visa ei siellä Sampon sotkujen takia toimi ja reilu tuhat dollaria oli käteisenäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Ai ne suklaalla korvaa kaiken :laugh:
Vaikka Sampo onkin mun pääasiallinen pankkini, mulle ei ole vielä mitään sellaista kohtuutonta haittaa aiheutunut, jota ei voisi suklaalla korvata. Mielenkiinnolla odotan päivää, kun Sampon sotkut ovat ohi. Sittten varaan ajan konttuuriin ja menen kysymään, millaisilla ehdoilla voisin siirtää asuntolainani OP:stä Sampoon. Mulla on pikkanen hytinä, että tekevät tarjouksen, josta olisi typerää kieltäytyä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Ai ne suklaalla korvaa kaiken :laugh:
Vaikka Sampo onkin mun pääasiallinen pankkini, mulle ei ole vielä mitään sellaista kohtuutonta haittaa aiheutunut, jota ei voisi suklaalla korvata. Mielenkiinnolla odotan päivää, kun Sampon sotkut ovat ohi. Sittten varaan ajan konttuuriin ja menen kysymään, millaisilla ehdoilla voisin siirtää asuntolainani OP:stä Sampoon. Mulla on pikkanen hytinä, että tekevät tarjouksen, josta olisi typerää kieltäytyä :whistle:

hyvä pointti. hmm..... :saint:

Yhteistyössä