Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:Siis ei paljon enää suklaat vaikuta, pankki vaihtuu.
Mä en ole menettänyt vielä tämän Sampo-sotkun takia yhtään rahaa. Siellä ne hynät makaa tilillä, mutta niitä ei voi käyttää. Itse asiassa ihan kivaa "pakkosäästöä"Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Monella keskustelupalstalla on ihmisiä, jotka ovat menettäneet paljon rahaa ja silti pysyvät Sammolle uskollisina..
Mulla toimi juuri äsken.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:Siis ei paljon enää suklaat vaikuta, pankki vaihtuu.
heti kun on vapaa päivä niin pankki vaihtuu. Rkele oisin käyny kaupassa tänään mut ei rkele onnistunu sampopankin kortti ei toiminut :kieh:
Jos ostaa pankkikortilla tai Visalla alle 50 euron kertaostoksia, niin kortti toimii.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:mies oli menossa pojan kanssa sirkukseen. Ei ollut saanut nostettua rahaa automaatista!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O ja nyt yrittää maksaa sitten kortilla lippukassaalla, mutta voi olla että ei onnistu! Kiva homma. Lapsi odottaa sirkukseen pääsyä ja me ei saada rahaa mistään siihen, kun ei ole käteistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla toimi juuri äsken.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:Siis ei paljon enää suklaat vaikuta, pankki vaihtuu.
heti kun on vapaa päivä niin pankki vaihtuu. Rkele oisin käyny kaupassa tänään mut ei rkele onnistunu sampopankin kortti ei toiminut :kieh:
Juu, se electron ei kuulemma toimi. Mutta tavallinen pankkikortti toimii.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ai? siis visaelektron vai? ei se ainakaan tossa öö tunti sitten toiminu meiän kaupoila ku kävin. Tiedä sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos ostaa pankkikortilla tai Visalla alle 50 euron kertaostoksia, niin kortti toimii.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:mies oli menossa pojan kanssa sirkukseen. Ei ollut saanut nostettua rahaa automaatista!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O ja nyt yrittää maksaa sitten kortilla lippukassaalla, mutta voi olla että ei onnistu! Kiva homma. Lapsi odottaa sirkukseen pääsyä ja me ei saada rahaa mistään siihen, kun ei ole käteistä.
Kyllä muuten kiittelen, että tämä korttisotku ei tullut viime viikolla. Olisi ollut pikkasen rapakon takana ihmettelemistä, kun Visan varmistus ei pelaakaan. Sentään aikas monta yli viidenkympin ostosta tuli tehtyä. Olin kyllä varautunut siihen, että Visa ei siellä Sampon sotkujen takia toimi ja reilu tuhat dollaria oli käteisenäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:mies soitti juuri, että oli saanut visalla maksettua eli kortti toimi =)
Vaikka Sampo onkin mun pääasiallinen pankkini, mulle ei ole vielä mitään sellaista kohtuutonta haittaa aiheutunut, jota ei voisi suklaalla korvata. Mielenkiinnolla odotan päivää, kun Sampon sotkut ovat ohi. Sittten varaan ajan konttuuriin ja menen kysymään, millaisilla ehdoilla voisin siirtää asuntolainani OP:stä Sampoon. Mulla on pikkanen hytinä, että tekevät tarjouksen, josta olisi typerää kieltäytyäAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Ai ne suklaalla korvaa kaiken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vaikka Sampo onkin mun pääasiallinen pankkini, mulle ei ole vielä mitään sellaista kohtuutonta haittaa aiheutunut, jota ei voisi suklaalla korvata. Mielenkiinnolla odotan päivää, kun Sampon sotkut ovat ohi. Sittten varaan ajan konttuuriin ja menen kysymään, millaisilla ehdoilla voisin siirtää asuntolainani OP:stä Sampoon. Mulla on pikkanen hytinä, että tekevät tarjouksen, josta olisi typerää kieltäytyäAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Ai ne suklaalla korvaa kaiken![]()
![]()