Onks kukaan Porvoosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Ja siis oikeasti :D Jos tekisi päiväreissun Porvooseen, missä kannattaisi käydä? Kyse minusta sekä meksikolaisesta aikuisesta naisesta. Tämä meksikolainen ei ole koskaan aikaisemmin käynyt Euroopassakaan, joten kaikki on uutta. Helsinki on jo kutakuinkin kaluttu läpi.

Mä olen vaan ohikulkumatkalla nähny Porvoon, mutta tosiaan se vanhakaupunki on vähän kun vaikka Naantalin vanhakaupunki. Siis nähtävyys itsessään, mukava jatunnelmallinen paikka kävellä nätillä ilmalla ja vaan katsella ja nauttia tunnelmasta.

Niin ja itse asiassa onnistuu paluukin kun se tekee sen hki-prv-hki... Jää tosin vaan kolmisen tuntia aikaa olla porvoossa, mutta jos esim vanhaan kaupunkiin vaan tähtää niin riittää vallan mainiosti....

Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti porvoosta:
Niin ja itse asiassa onnistuu paluukin kun se tekee sen hki-prv-hki... Jää tosin vaan kolmisen tuntia aikaa olla porvoossa, mutta jos esim vanhaan kaupunkiin vaan tähtää niin riittää vallan mainiosti....
Osaatko suositella vanhassa kaupungissa jotain ruokapaikkaa?

timbaalista etanoita, sit rannassa on wilhelm å, walgren, ravintola laiva, old town löytyy vanhasta kaupungista....

Etanoita tosin en ole koskaan syönyt, kehuttu on, ja siellä on ihan ilman etanoitakin ruokaa tarjolla

jokos on suunnitelmat tehty
Ei vielä. Meille tuli toinenkin potentiaalinen reissumahdollisuus tähän. Yleensä en minnekään mökille halua lähteä, mutta tämän vieraan vuoksi voisin jossain järven rannalla muutaman päivän kärvistelläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jopo:
täh?

Siis sun pitää pakata luomueväät ja mennä nimenomaan järven rannalle kärvistelemään...
No ei onneksi tarvitse. Eiköhän sieltä systerin metsistä löydy ihan luomusyötävää ilman eväitäkin :D

Yhteistyössä